אבארט

מציג 2 דגמים

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה לאבארט

אבארט

חטיבת הביצועים של פיאט, אבארט, יש מעמד של מותג עצמאי. לא תמיד אבארט הייתה שייכת אבארט לפיאט ולמעשה התחילה בייצור מכוניות ספורט מקוריות לאחר ייסודה על ידי קרלו אבארט. בשנת 1971 נרכשה אבארט על ידי פיאט והייתה מעורבת בייצור גרסאות של מכוניות מרוצים וכמו כן פעלה עם לנצ'יה שגם כן בבעלות פיאט ובשיתוף פעולה זה זכו במירוצים וכמו כן בצורה זו קנתה אבארט חלק מתהילתה. מותג אבארט הושק מחדש בשנת 2007 וזאת לאחר שהושבת בשנת 1981 כאשר בימים אלו מייצרת אבארט גרסאות מכוניות ספורטיביות לפיאט אשר במכוניות אבארט ניתן למצוא עיצוב והופעה ייחודיים ולכן אין זה מפתיע שדגמיה מושכים נהגים רבים. אבארט מיובאת לישראל על ידי  סוכנות מכוניות לים התיכון (סמל"ת) שמייבאת גם מותגים נוספים מקבוצת פיאט.  

אבארט 595

דגם האבארט 595 נחשב למתיחת פנים של דגם האבארט 500. דגם זה הוצג לראשונה במהלך שנת 2016 כאשר דגם זה מיישר קוו עם הפיאט 500 החדשה. אם אהבתם את הארבאט 500, סביר שתתחברו גם לאבארט 595 כאשר זו מצוידת בתיבות חמישה הילוכית, ידנית או אוטומטית חד מצמדית. לאבארט 595 יש מסך מגע, לוח מחוונים דיגיטלי ובאופן כללי מדובר במכונית מתקדמת אך היא לא ניחנת במערכות בטיחות אקטיביות. בחלק מגרסאות האבארט 500 ניתן להשיג מנוע טורבו משודרג והמכונית נחשבת לזריזה יותר מה- 500. בישראל ניתן לבחור בין גרסאות בעלות 145 כוח סוס ועד ל- 180 כוח סוס. כמו כן ניתן להשיג את הרכב בגרסה סגורה או פתוחה. כאשר נכנסים לתא הנוסעים של הרכב, ניתן להבחין במראה ספורטיבי כמו כן בשפע של אבזור אופציונאלי. מושבי הרכב נוחים אך המושבים האחוריים צפופים וכמו כן תא המטען לא ניחן בנפח גדול במיוחד. מנוע הטורבו של הרכב מספק ביצועים יפים אך זו לא ניחנת עם סל"ד גבוה. לסיכום, מדובר בכיול ספורטיבי לדגם האבארט 500 בעל ביצועים ויכולת דינמית נאים וכמו כן עיצוב פנים וחוץ מרשימים. מכיוון שמחירה גבוה, לא תמיד האבארט תזכה בתחרות על ליבם של הצרכנים כאשר המתחרות הישירות שלה כמו פולו GTI ורנו קליאו ספורט מציגות מהיות ושלמות רבות יותר.  

אבארט 124

אבארט 124 נחשבת לגרסת ספורט של פיאט 124. בדומה לפיאט 124, האבארט 124 הינה בעלת הנעה אחורית ומנוע טורבו בנזין כאשר זה בעל מפרט עדיף על פני המקבילה. האבארט 124 גם בעלת תיבת הילוכים אוטומטית- פלנטארית עם שישה הילוכים. ההנעה של הרכב באופן מפתיע לא תואמת את הגדרתה הספורטיבי. כאשר הינה במוד אוטומטי, התיבה לא ממהרת להוריד הילוכים אך זו מעלה אותה במהירות וכאשר מפעילים את השהיית הטורבו זו נותנת תחושה רגועה במיוחד. כאשר מפעילים את מוד המהירות במכונית, המצב משתנה ומערכת הפליטה מוסיפה אלמנטים קוליים. האבארט 124 איננה ניחנת בבידוד רעשים טוב וגם לא מוגדרת כנוחה במיוחד אך זה מתקבל במכוניות ספורטיביות. לסיכום העיצוב של הרכב נחשב לייחודי ויוקרתי, המכונית הינה ביצועיסטית והיכולת הדינמית וההגה שלה נחשבים למוצלחים. החסרונות שלה מתאפיינים בעיקר במחיר גבוה משמעותית לעומת רכבים מתחרים ושחסר לדגם אבזור בטיחות מודרני.    

מאמרים על דגמי אבארט