אבארט 500 קבריולה
אבארט 500 קבריולה זהה לרכב
פיאט 500 הקטנה והאלגנטית, עם גג נפתח ולב של מכונית ספורט. זוהי למעשה גרסת הקבריולה של ה-500, בה תוכלו ליהנות מעיצוב רטרו מקסים, זריזות יוצאת דופן, אמינות והרבה כיף.
רקע והתפתחות
ה-500 המקסימה היא מכונית שפשוט גורמת לכל נהג לחייך – וגרסת האבארט הקרבית רק מקצינה את המשיכה לדגם הנפלא הזה. עם ספוילרים, חצאיות ושלל צבעים, זה אחד מרכבי הסופר מיני הכי נחשקים. היא מתבססת על ה-500 ומתהדרת במתלים מוקשחים של ספורט, כאשר הצמיגים הרחבים והשיפורים להגה ולשלדה מגובים במנוע 1.4 ל' טורבו המייצר 135 כ"ס ומעלה. גם במהלך נהיגה עירונית ובינעירונית, ה-500 גורמת לנהג לחייך, עם יכולת דינאמית טובה למדי. ה-500 הגיעה לישראל ביוני 2010 ובשנים הראשונות היא הוצעה במספר גרסאות - סקורפיון (135 כ"ס, בסיסית), לוסו (135 כ"ס, מאובזרת) וגרסאות ה-160 כ"ס.
עיצוב, בטיחות ונוכחות
ה-500 היא מכונית שרק תגרום לכם לחייך, לא פחות מכך. גרסת האבארט רק מוסיפה למשיכה שלה, עם ספוילרים, חצאיות, חישוקים גדולים ומגוון ענק של עיצובים. כל
אבארט מגיעה עם כרעת הגוונים שלה, מדבקות שונות ועיצובים משוגעים.
מנוע וביצועים
מ-2014 ואילך עודכן ההיצע, כאשר נשארנו עם גרסאות ה-135 כ"ס, בסיסית וה-160 כ"ס מאובזרת - "595 סאן-מרינו". באמצע 2015, חוזקה מעט האבארט הבסיסית ושודרגה ל-140 כ"ס. את הגרסאות האלו אפשרי להזמין עם תיבה ידנית או רובוטית (5 הילוכים ב-2 הגרסאות). מבחינת זריזות, כנראה שזו מכונית הסופר מיני הכי זריזה שיש כיום על הכביש.
אבזור ונוחות
המתלים קשיחים מאוד, קחו את זה בחשבון. זה מינוס בנוחות הנסיעה, אבל טוב ליכולות הדינמיות המצוינות, וההגה המדויק גם הוא משפר את חוויית הנהיגה הכללית. ההתנהגות נעימה והזנב של הרכב מורגש בפניות, בעוד שתא הנהג ספורטיבי ומציע מבחר עשיר של אבזור. המושבים מעולים, אבל תנוחת הנהיגה טעונה שיפור בנסיעה בינעירונית. מאחור מעט צפוף ותא המטען די קטן. ועם זאת, עדיין מדובר ברכב מאוד נחשק לצעירים ולמי שרוצה חוויית נהיגה ספורטיבית. בשורה התחתונה, מכונית מאוד מומלצת לצעירים וצעירות, אבל גם למי שמעוניינים ברכב קטן, מאוד מהיר ומפתיע בנהיגה ספורטיבית.