טויוטה לנד קרוזר 2021 מחודש – סקירה

Land Cruiser 2021

אם יש דגם אחד של טויוטה ששמו הולך לפני כבר שנים רבות, הרי שמדובר בדגם של לנד קרוזר. עם לא מעט דורות מאחוריה, הטויוטה הזו מגיעה להפתיע אותנו ב-2021 עם ביצועים ויכולות שטח כמו שרק טויוטה יודעות לספק לנהג. בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק, טויוטה לנד קרוזר, סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס. 

אם מישהו אומר לכם שהוא נוהג בטויוטה לנד קרוזר, כנראה שמדובר בבנאדם שאוהב נהיגת שטח איכותית.

הלנד קרוזר היו כאן עוד הרבה לפני שמכוניות פנאי ושטח הפכו לדבר שבאופנה. למעשה, כבר בערך 20 שנים שטויוטה מובילה בשטח דגמים מוצלחים ביותר כמו לנד קרוזר.

ובשנת 2021 זה לא שונה בהרבה, עדיין מדובר כאן במלכת השבילים והכורכר, השטח והחולות.

 

נהג שאוהב טויוטה לעולם לא יחליף את הפרדו שלו 

נהגים שאוהבים לנהוג על טויוטה בשטח, לעולם לא יחליפו את הלנד קרוזר, או את ההיילקס שלהם. גם טויוטה היילקס וגם טויוטה פרדו לנד קרוזר נחשבות לחתיכת שם דבר כשזה נוגע לביצועים בשטח. מדובר במכונות לחימה קשוחות ביותר שמסוגלות לצלוח שטחים הרריים במיוחד. 

כמובן, צריך גם לדעת כיצד לנהוג בשטח, אבל זה כבר עניין אחר לגמרי. המלצה שלנו? בכדי למצות את הפוטנציאל שטמון ברכבי שטח כמו טויוטה פרדו, יהיה מומלץ לקחת קורס בנהיגת שטח וללמוד כיצד לנהוג נכון בשטחים מורכבים.

טויוטה לנדר קרוזר החדשה

בכדי למצות את הפוטנציאל שטמון ברכבי שטח כמו טויוטה פרדו, יהיה מומלץ לקחת קורס בנהיגת שטח וללמוד כיצד לנהוג נכון בשטחים מורכבים.

 

הכול על נהיגה בשטח בטויוטה פרדו לנד קרוזר 

כמו שנאמר כבר על ידי חכמים מאיתנו, זה הכול עניין של נהג מקצועי, או פחות מקצועי. גם אם הרכב מאובזר לשטח במקצועיות, עדיין צריך לדעת כיצד לנהוג עליו. מבחינת נתוני המנוע היבשים של הפרדו הזו, המנוע שקיים בה הוא אותו מנוע שקיים בטויוטה היילקס. 

הוא מייצר 203 כ"ס ו-51 קג"מ . הכוח הזה מיוצר ב-1,600 סל"ד. התיבה האוטומטית בטויוטה פרדו החדשה נותרת ללא כל שינוי, כאשר אתם נהנים משישה הילוכים. מבחינת נתוני תאוצה, כמובן שלא מדובר כאן בנתונים ספורטיביים. אבל האמת, שהנתונים של הלנד הקרוזר פרדו מפתיעים ביותר. למעשה, לנד קרוזר פרדו 2021 מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות.

טויוטה לנדר קרוזר החדשה

 

צריכת דלק בטויוטה לנד קרוזר פרדו 2021 

מבחינת צריכת דלק, אמנם לא מדובר כאן ברכב חסכוני מאוד, אבל גם לא ברכב בזבזני. בממוצע, שלל גרסאותיה של לנד קרוזר פרדו צורכות כ-11-13 ק"מ לליטר דלק. בסופו של דבר, מדובר ברכב שטח 4X4, ככה שצריכת הדלק שלו לא יכולה להיות מינימלית. 

אם אתם מעוניינים להכיר את הרכב מבפנים, אנחנו מציעים לכם להתרשם מאיכויות חומרי גלם גבוהות במיוחד. בשורה התחתונה, חלק מחומרי הגלם המיוצרים כאן ניתנים לאיתור במכוניות כמו לקסוס (שזו חטיבת היוקרה של טויוטה).

טויוטה לנדר קרוזר החדשה

אם אתם מעוניינים להכיר את הרכב מבפנים, אנחנו מציעים לכם להתרשם מאיכויות חומרי גלם גבוהות במיוחד.

החל מאילו מחירים ניתן לרכוש טויוטה פרדו 2021? 

החל ממחיר ממוצע של כ-315,000 ₪, ניתן לרכוש את הטויוטה הזו ולהנות מגרסאות שונות שלה.

הגרסה הכי מאובזרת ויקרה מגיעה עד לסכומים של כ-435,000 ₪ בממוצע אצל המשווקים השונים והיבואנים.

אם אתם מעוניינים להתחדש בטויוטה מהסוג הזה, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון כי בימינו ישנן עסקאות ליסינג פרטיות על רכבי פנאי ושטח. 

עסקאות הליסינג מומלצות בסוכנויות רכבים הפזורות בארץ, כדוגמת סוכנות קפיטל מוטורס הוותיקה. עם ניסיון של שנים רבות ורצון אמיתי לסייע לכל לקוח ולקוחה, סוכנות קפיטל מוטורס תושיב אתכם ברכב החדש שלכם.

 

רכישת רכב שטח טויוטה פרדו בקפיטל מוטורס 

אנו מייעדים ללקוחותינו את תנאי הליסינג הפרטי הטובים ביותר בארץ, זאת בצמוד לריביות נמוכות במיוחד על רכישת רכבים במימון. כדאי לדעת, דרך סוכנות קפיטל מוטורס ניתן גם לרכוש רכבים במימון מלא. בין אם אתם מעוניינים לרכוש טויוטה לנד קרוזר פרדו, או רכב מסוג אחר, אחד מיועצי הרכב שלנו יעמוד לרשותכם. 

חברת קפיטל מוטורס מעסיקה יועצי רכב מהשורות הראשונות, עמם תוכלו להתייעץ בכל הנוגע לרכישת רכבים חדשים, טרייד אין על רכבים ישנים, רכישת רכב בליסינג פרטי, מימון מלא ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להתיישב ברכב חלומותיכם בהקדם, יש אצלנו את הדרכים והשיטות לעשות זאת. אנו עובדים אל מול חברות הביטוח המוכרות בשוק, כמו כן אל מול גורמי מימון רשמיים בארץ וגם בנקאיים. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו