רנו קליאו RS 2020 – סקירה

רנו קליאו RS

אם יש שם אחד ותיק בשטח ובעל ניסיון, זה השם "קליאו". רנו קליאו נמצאת איתנו כבר 30 שנים, מה שהופך אותו למכונית מיני מיוחדת במינה ובעלת מוניטין רב שנים.

חברת קפיטל מוטורס מביאה בפניכם סקירה מלאה של רנו קליאו RS, אחד הדגמים היותר מבוקשים בקטגוריית המיני בארץ. 

רנו קליאו, השם והאגדה, המכונית שהתחילה את הקריירה שלה עוד לפני 30 שנים.

בתור מי שיצא לו לנהוג על רנו קליאו דור ראשון, אנחנו יכולים להגיד לכם שהיה מדובר במכונית פנטסטית. יחד עם זאת, היא בזמנו התאפיינה עם תקלות מאוד ספציפיות של קריעות תושבות המנוע, מה שהוביל מנועים פשוט להתנתק חלקית במקרים מסוימים מגוף הרכב.

לא מפחיד, זה לא שהמנוע היה נופל באמצע הנסיעה, פשוט תשובות המנוע היו נוטות להיות חלשות. בכל מקרה, מאז כבר עברו המון מים בנהר וחברת רנו כבר מזמן יישרה קו עם שאר המתחרות בקטגוריית המיני. 

 

איכות צרפתית על הכביש בדמות רנו קליאו RS LINE

כיום, ב-2020, רנו קליאו RS LINE מציגה בפנינו טכנולוגיות מתקדמות, מערכות בטיחות חכמות, חומרי גלם איכותיים ביותר, פלסטיקה שקטה ועיצוב יפהפה.

הן מבפנים והן מבחוץ, אנחנו עדים כאן לעיצוב נוח ונעים מאוד לעין, כולל קווים עיצוביים יפהפיים שנמתחים ממכסה המנוע לתא המטען של רנו קליאו RS LINE. 

גרסת ה-RS מגיעה עם עיצוב שנראה די סולידי, אבל מי שמבין עניין מיד מבין שלא מדובר כאן ברכב לגמרי רגיל. לידיעתכם, גרסת ה-RS מגיעה עם כמעט 140 כ"ס (משתנה מגרסה לגרסה).

נכון שלא מדובר כאן ברכב ספורט טהור, או במכונת נהיגה מוטרפת חושים, אבל אין ספק שמדובר כאן ברכב זריז ומהיר, קליל ומתאים לעיר. כמובן, אתם יכולים גם להרגיש בנוחות נסיעה פנטסטית מחוץ לעיר. 

רנו קליאו RS מהצד

 

נוחות נסיעה אידיאלית בתוך העיר ומחוץ לעיר

המתלים והבולמים עושים כאן עבודה מעולה, בדיוק כמו שאנחנו מצפים מרכבים צרפתיים. למי שלא יודע, רנו היא חברה אשר נכללת תחת הקונצרן של סיטרואן, פיג'ו ורנו.

אם יש משהו אחד שמייחד את הצרפתים, זה העניין של הנוחות והגימור ברכבים שלהם. טוב, זה ונשים יפות ובשמים. 

בכל מקרה, רנו קליאו RS לא מאכזבת כאן בנושא הזה של הנוחות והגימור. אתם מקבלים כאן מושבים שאפשר להגדיר אותם אפילו בתור מושבי באקט.

אולי בעצם חצי באקט. אלו לא מושבי ספורט טהורים שנועלים אתכם בתוך המושב, אבל אתם מקבלים כאן עיטוף ותמיכה בכלוב הצלעות, בגב ובירכיים.

בכל פנייה וסיבוב אתם תרגישו בבית, אל דאגה, לא תזוזו בתוך המושב. 

רנו קליאו RS בפנים

 

מה עוד מקבלים עם רנו קליאו RS LINE?

עוד אתם מקבלים כאן, בלימת חירם אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי תמרורים ועוד. יש לכם גלגלי 17 אינץ' מגנזיום, כולל גם אורות גבוהים אוטומטיים.

המושב האחורי אמנם מעט קטן, אבל משפחה קטנה עד בינונית יכולה להסתדר כאן. 

מבחינת תא המטען, יש פה בגאז' לא רע בכלל – 391 ליטרים. במבחן המציאות, יהיה ניתן להכניס שם עגלת ילדים ועוד קניות לבית.

אם בשנים עברו רנו קליאו לא נחשבה רכב מאוד נוח, בשנת 2020 חברת רנו כבר ממש מיישרת קו עם כל המתחרות בקטגוריה. 

 

הצרפתים יישרו קו לפני שנים עם המתחרים בעולם הרכב

הצרפתים הבינו שהם חייבים לעמוד באותו רף וסטנדרט שהעולם היום מבקש. הקליאו מאוד רכב ונעימה, ואתם יכולים לגהץ איתה כל סוג של כביש עירוני או בינעירוני.

כשאתם לוקחים אותה מחוץ לעיר, אתם מיד מרגישים שישנו בידוד מעולה בפני רעשים. 

גם אם אתם מטפסים בסל"ד, אתם נהנים משקט יחסי פנטסטי בתוך תא הנוסעים. מבחינת מכסה המנוע, בואו נפתח אותו. יש לכם 2 סוגים של מנועים עם קליאו RS.

או 1,000 סמ"ק (טורבו) עם הספק של 100 כ"ס. מאידך, אתם יכולים לרכוש גם קליאו עם מנוע בנפח 1.3 ליטר. זאתי תגיע עם 131 כ"ס. 

 

קצת נתונים יבשים על קליאו RS

אם אתם רוצים לדבר תכלס, מ-0 ל-100 קמ"ש אתם תגיעו בתוך 9 שניות בממוצע (בגרסה הספורטיבית). אולי כדאי שבשלב הזה נקנח עם FUN FACT, פריט מידע שכדאי לקחת בחשבון.

שימו לב, בשנים עברו רנו קליאו הייתה הזוכה הרשמית של תחרויות ראלי שונות בעולם. 

מה זה אומר? זה אומר שיש כאן מוניטין רב שנים של שלדה מאוד יציבה, יש כאן מוניטין של רכב אשר קטף פרסים של מרוצי ראלי במשך דורות.

והאמת? כשנוהגים בקליאו RS החדשה, בשנייה מבינים שחברת רנו עשתה מאמצים בכדי לשמור על המוניטין הזה.

 

מהנה לנהיגה ורכה מאוד בעיר ובבינעירוני

יש משהו מאוד מהנה לנהיגה בקליאו הזאת, במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים אשר זוכרים לה חסד נעורים. אתם מיד תרגישו שאכן מדובר בשלדה המפורסמת של רנו קליאו, שהובילה אותה לקטוף כל כך הרבה פרסי ראלי במהלך השנים.

בשורה התחתונה, רנו קליאו RS אכן מספקת תמורה מלאה למחיר שלה. אתם לחלוטין מקבלים כאן המון רכב ובמעט כסף. 

אם קיבלתם חשק לנהוג על קליאו RS, צרו עמנו קשר עוד היום, עם חברת קפיטל מוטורס. אנחנו מייעדים ללקוחות שלנו את עסקאות הליסינג הפרטי הכדאיות ביותר ובריביות הנמוכות ביותר.

אם נתקלתם באיזושהי הצעת מחיר אטרקטיבית יותר משלנו, אנחנו נשמח לדעת על כך ולבחון אותה. אם יהיה אפשרי, אנחנו אכן נבצע השוואת הצעת מחיר.

מעבר לרכב רנו קליאו, אנחנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב ביותר של רכבים מכל הסוגים. רכבי פנאי ושטח, רכבי ספורט, רכבים משפחתיים, מיני וסופר מיני, טנדרים פיק אפ ועוד. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו