סקירת פורשה קאיין GTS 2020

Cayenne GTS 2020

מעבר לעיצוב יפהפה ונראות שבלתי אפשרי לפספס על הכביש, פורשה קאיין GTS מציגה בפנינו גם נתונים כל כך מרשימים, עד שהג'יפון-פורשה שלכם במהרה יהפוך, בתחושתו, לרכב ספורט לכל דבר. קפיטל מוטורס גאים להציג סקירה מלאה ומקיפה, פורשה קאיין GTS 2020: 

חוויית נהיגה מהסרטים, יציבות בלתי מתפשרת על הכביש, נראות קרבית וכוחות סוס רבים מתחת למכסה המנוע, זה מה שמציעה לכם פורשה קאיין GTS החדשה, אבל גם הרבה מעבר לזה. אתם מוזמנים להכיר את הרכב הבא שלכם, זה שיגרום לכולם לסובב את הראש הצידה ברמזור.

עם עיצוב כל כך קרבי ויכולות ספורטיביות, ג'יפון ה-GTS של פורשה יהפוך אתכם למלכי הכביש הבלתי מעורערים. אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם להתענג על החיים האלו!

חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם ליצור עוד היום קשר עם הצוות המקצועי בסניפינו, לקבל את המידע הרלוונטי לכם ולצאת לדרך עם רכב החלומות שלכם. במקרה זה, רכב החלומות יהיה פורשה קאיין GTS 2020, אז הנה המידע על המלכה: 

 

קפיטל מוטורס – קצת רקע על פורשה קאיין GTS ועל ההבדלים

אם בעבר פורשה הרשימו אותנו עם מנועים 3,600 סמ"ק בצורת V ועם 6 בוכנות, היום המצב הוא אחר. פורשה קאיין GTS החדשה 2020 מגיעה עם מנוע 4.0 ליטר (4,000 סמ"ק), אבל זהו לא השיפור היחידי מתחת למכסה המנוע. 

בעבר המנועים של הקאיין הגיעו עם 6 בוכנות מסודרות בצורה של V, וכיום אתם מוזמנים להנות ממנועי 8 בוכנות בצורת V. או במילים אחרות – 8V. בנוסף, אתם מבלים כאן גם טווין-טורבו (מגדש טורבו כפול). מבחינת הסוסים שמובילים את מרכבת הפאר הזאת, אתם מוזמנים להתענג על לא פחות מאשר 460 כוחות סוס! או במילים אחרות: גררר…!

Cayenne GTS 2020

 

עוד קצת נתונים יבשים על פורשה קאיין GTS 2020

המומנט המרבי עומד על 63.2 קג"מ, שזהו בעצם שיפור ושדרוג קלילים, אם משווים את זה ל-440 כ"ס ו-.61 קג"מ, שהציעו בעצם הדגמים הקודמים של פורשה קאיין. פורשה קאיין GTS 2020 מציעה לכם את תיבת ההילוכים בעלת ה-8 הילוכים. 

ההנעה היא כמובן אוטומטית, לא קיימת גרסה ידנית לג'יפון הזה. חשוב לציין, כאמור, אתם מקבלים כאן ג'יפון, שכן ההנעה שלו היא תהיה הנעה כפולה (4X4). בואו נגיד ככה, אמנם רוב האנשים (הרוב המוחלט אפילו) לא ייקחו את הג'יפון הזה לשטחים קשים ותוואי שטח סלעי, אבל אין ספק שהוא יכול לעמוד בנסיעה בשבילים, בחולות, בבוץ, בתוואי שטח הררי ועוד.

 

האם בכלל מומלץ להיכנס עם פורשה קאיין GTS לשטח?

אנחנו אישית ממליצים לכם להנות מהרכב הזה בעיקר על הכבישים העירוניים והבינעירוניים, אבל כמובן שזו החלטה נטו שלכם. ואם כבר דיברנו על נתונים המתקשרים לנסיעות בתוך העיר ומחוצה לה, בואו נדבר גם על הנתונים היבשים מבחינת התאוצה של הרכב. 

פורשה קאיין GTS החדשה מסוגלת, ואכן מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.8 שניות. כמובן, מעמידה. נתונים ספורטיביים לחלוטין, שלא יביישו גם סובארו אימפרזה טורבו חדשה. כדאי לדעת, ניתן גם לרכוש את הפורשה קאיין GTS החדשה עם חבילת אבזור ספורטיבית, שמשדרגת את הנתונים שלכם בכמה וכמה מונים.

 

פורשה קאיין GTS בחבילת אבזור ספורטיבית: מה ההבדלים?

אם תרכשו את הפורשה קאיין GTS עם חבילת האבזור הספורטיבית, תוכלו בעצם להנות מתאוצה משופרת של 4.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. בין אם בחבילת הספורט או בחבילה הסטנדרטית, בכל מקרה אתם תוכלו להגיע עד מהירות של 270 קמ"ש, שכן זוהי המהירות המקסימלית של רכב זה. 

מבחינת צריכת דלק בפורשה קאיין GTS החדשה, לא מדובר ברכב בזבזני מאוד, אבל גם לא באחד הרכבים החסכוניים. אם תנהגו בנסיעות משולבות (עיר ומחוץ לעיר), אתם תוכלו להגיע לצריכת דלק ממוצעת של כ-9 ק"מ לליטר.

Cayenne GTS 2020

 

מה הם נתוני היצרן של פורשה קאיין GTS על צריכת דלק?

נתוני היצרן הם אמנם 8.9 ק"מ לליטר, אבל חשוב לזכור שהנתונים האלו משתנים מנהג לנהג. תהיו כבדים עם הרגל על הגז? צריכת הדלק תעלה. תנהגו אך ורק עם מזגן? צריכת הדלק תעלה גם כן. בכל מקרה, אם אתם רוכשים את הרכב הזה, חשוב לזכור שנהיגה ספורטיבית תמיד תעלה את צריכה הדלק ותמיד גם תגביר את הבלאי של הרכב. 

אמנם זהו לא רכב מרוצים, אבל אין ספק שהוא יפתה אתכם ללחוץ על הגז! מדובר בנתונים ספורטיביים לכל דבר, ככה שזה משהו שחשוב לזכור. באופן כללי, מגדשי טורבו אמורים לסייע ולייעל בצריכת הדלק של הרכב, אבל כשאופי הנהיגה הוא ספורטיבי ואתם מבלים את רוב הזמן על הטורים הגבוהים של הסל"ד, הרכב בהכרח יהיה בזבזני יותר כי הוא מתאמץ יותר.

 

עיקר ההבדלים בין פורשה קאיין GTS לדגמים הקודמים

כדאי לדעת, עיקר ההבדלים בדגמים של ה-GTS, הם הבדלים הניכרים בהתנהגות הרכב על הכביש ועל היציבות שלו. אתם תהנו כאן ממערכת מתלים תחת כיול ספורט, וגם מהנמכה 20 מ"מ (לעומת הדגם שקדם ל-GTS). 

אם אתם צריכים מידע נוסף לגבי קניית רכב ב-100% מימון, או שמא אתם מעוניינים להתייעץ ספציפית לגבי פורשה קאיין 2020 GTS, הצוות המקצועי של חברת קפיטל מוטורס יעמוד לשירותכם.

אנחנו כאן כדי לספק ייעוץ לפני רכישת רכב, לספק שירותים פיננסיים, ובסופו של דבר, אנחנו כאן כדי להושיב אתכם ברכב החלומות שלכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום, ואנחנו נעשה את כל מה שניתן בכדי לממש את חלומכם, שהוא כנראה לנהג בפורשה קאיין GTS 2020. אם תרצו, אין זו אגדה! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו