הצרפתייה מודל 2021 – פיג'ו 208 דגם בנזין

peugeot-208 מבט חזית

כשמדברים על מכוניות שקוטפות פרסים, מדברים על פיג'ו 208 אשר קטפה את פרס מכונית השנה באירופה. עם המון ניסיון ומוניטין רב שנים, קונצרן פיג'ו מפנק אותנו עם פיג'ו 208 דגם בנזין, הנה סקירה מלאה על הכלה היפהפייה. הנה מידע מעודכן ל-2021. 

אמרתם מכונית נושאת תארים ופרסים? אמרתם פיג'ו 208 מבית קונצרן פיג'ו-סיטרואן. אנחנו מדברים על אחת המכוניות הפופולאריות ביותר באירופה, כזו שניתן להבחין בה בכל פינה על הכבישים.

ולמעשה, גם בארץ ישראל אנחנו עדים להצפה משמעותית של מכוניות פיג'ו בשנים האחרונות. החלטתם לרכוש פיג'ו 208 מודל 2021 בדגם מנוע בנזין? חברת קפיטל מוטורס הכינה עבורכם סקירה מלאה על מכונת הנהיגה הזאת. בואו נכיר אתה קצת יותר לעומק, כל המידע הבא בחסות ענקי הליסינג הפרטי בישראל – קפיטל מוטורס – מימון 100% על רכבים.

 

סקירה מלאה ומקיפה על הצרפתייה פיג'ו 208 מודל 2021 

פיג'ו 208 בנזין היא רכב פופולארי במיוחד, ומסתבר שלא רק באירופה. אמנם באירופה המכונית הזאת קטפה פרסים משמעותיים, אבל בישראל אנחנו רואים אותה כמעט בכל פינה ופינה, כמעט בכל נתיב ושביל.

מדובר ברכב אשר מגיע במספר גרסאות שונות, כולל גרסת בנזין וחשמל, דיזל וגרסת ספורט GT. 

אגב, גרסת הספורט היא כמובן בנזין גם כן. בין אם אתם בוחרים בגרסה כזו או אחרת, אתם זוכים להנות מרכב אשר משמש לכל סוגי הנסיעות. עירוני, בינעירוני ומה לא – זה הרכב שלכם עם כל הנוחות של צרפת, מדינת הבאגט ומגדל האייפל. 

peugeot-208 מבט חזית
זה הרכב שלכם עם כל הנוחות של צרפת, מדינת הבאגט ומגדל האייפל. (קרדיט: paultan.org)

 

נפחי המנוע שמציעה פיג'ו 208 במודלים של 2021 

פיג'ו 208 בנזין מציעה נפחי מנוע לא אימתניים במיוחד, זה נכון, אבל אין ספק שבעבור נסיעות בתוך העיר, זה בהחלט מספיק.

אם אתם רוצים לצאת מהעיר עם פיג'ו 208, אפשר לעשות את זה בכיף ובנוחות צרפתית. הרכבים הצרפתיים מאז ומתמיד סיפקו לנהג ולנוסע את כל מה שצריך, כולל נוחות שלא נגמרת בנסיעות בינעירוניות. 

יחד עם זאת, אל תשכחו שלא מדובר כאן ברכב משפחתי שנועד לנסיעות של שעות על גבי שעות. כמוהן שיהיה לכם יותר נוח לנהוג לאילת בפיג'ו 3008, אבל גם הפיג'ו 208 יכולה לצלוח נסיעות ארוכות בנוחות מרבית. 

 

תחושת הנהיגה האולטימטיבית בקטגוריית מיני וסופר מיני 

הפיג'ו הזו למעשה מספקת לנהג את תחושת הנהיגה האולטימטיבית בקטגוריה זו של רכבי מיני וסופר מיני. אם מדברים כבר על רכבי מיני וסופר מיני, חשוב להדגיש כי באופן עקרוני – רכבים אלו בדרך כלל לא אמורים להיות הרכבים האידיאליים לנסיעות ארוכות. 

במילים יותר פשוטות, אם אתם גומעים קילומטרים רבים במהלך השנה בנסיעות בינעירוניות, בדרך כלל סוכנויות הרכבים לא ימליצו לכם על רכבי מיני או סופר מיני.

אבל בקטגוריה הזו פיג'ו 208 מודל 2021 שונה מהמתחרות שלה. 

 peugeot-e-208 מבט מאחור
הפיג'ו הזו למעשה מספקת לנהג את תחושת הנהיגה האולטימטיבית בקטגוריה זו של רכבי מיני וסופר מיני (קרדיט: avtocar2020.com)

 

פיג'ו 208 מודל 2021 מעמידה רף חדש בקטגוריה שלה 

פיג'ו 208 אמנם מתחרה עם רכבי מיני וסופר מיני אחרים, אבל אין ספק שהיא מעמידה רף אחר לגמרי. הרף שהיא מעמידה משתווה לנוחות נסיעה של מכוניות משפחתיות לכל דבר, יחד עם הנוחות של נסיעות בינעירוניות באופן חופשי. 

עוד כדאי לדעת, פיג'ו 208 מגיעה לארץ עם תיבות הילוכים אוטומטיות בלבד, אלא אם תחליטו להזמין באופן מיוחד רכבים עם תיבות הילוכים ידניות. בין אם אתם מעוניינים בפיג'ו 208 בגרסה כזו או אחרת, אנחנו נמליץ לכם לדבר עמנו קודם ולפני ביצוע כל החלטה. 

peugeot-e-208 מבט פנים
אין ספק שהיא מעמידה רף אחר לגמרי (קרדיט: avtocar2020.com)

 

לרכוש פיג'ו 208 חדשה או להמתין שהיא תתיישן?

בעוד שחלק מהאנשים מחליטים להמתין עד שהפיג'ו 208 תתיישן בכדי שיוכלו לרכוש אותה דרך לוחות המשומשים, אנחנו נמליץ לכם אחרת.

אנחנו נמליץ לכם על רכישת פיג'ו 208 בתוכניות מימון של 100% עם ריבית נמוכה דרכנו – חברת קפיטל מוטורס. 

חברת קפיטל מוטורס היא בין הוותיקות ביותר בארץ בתחום של סוכנויות רכבים לליסינג פרטי. יחד עם תוכניות ליסינג פרטי לרכבי פיג'ו 208 מודל 2021, אנחנו גם נמליץ לכם על תוכניות המימון שלנו.

אנחנו עובדים אך ורק עם גופי מימון מהימנים ומקצועיים המציעים תוכניות מימון בריביות נמוכות. 

 

מדוע מומלץ לרכוש פיג'ו 208 מודל 2021 רק דרך קפיטל מוטורס 

חברת קפיטל מוטורס עובדת אל מול גופי מימון חוץ בנקאיים למטרת ריביות נמוכות על עסקאות רכבים, אבל באפשרותכם גם לקבל מאיתנו סיוע בעבור מימון בנקאי. בין אם כך או כך, אנחנו נהיה שם בכדי להושיב אתכם ברכב החלומות שלכם. 

ואם רכב החלומות שלכם הוא פיג'ו 208 מודל 2021, אנחנו אכן נדאג שזה יקרה בתנאי העסקה הכי אטרקטיביים. צריכים מידע נוסף בנוגע לרכישת רכבים מודל 2021 בתנאי מימון עם ריבית נמוכה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של חברת קפיטל מוטורס. 

 

הצוות המקצועי-טכני-מימוני של קפיטל מוטורס כאן בכדי לייעץ לכם 

אנחנו מייעדים ללקוחות שלנו את אנשי הייעוץ הכי טובים בתחום הרכבים בארץ, כולל אנשי ייעוץ המייעצים ספציפית לגבי רכבים צרפתיים. בשנים עברו פיג'ו כבשה את כבישי ארץ ישראל עם דגמים כמו 206 האגדית, שעד היום זוכים לראות אותה נוסעת בכבישי הארץ. 

לא בכדי, קונצרן פיג'ו קוטף פרסים בשנים האחרונות באירופה. עם המון נוחות שלא נגמרת, עיצוב שתופס את העין ומושבים נוחים כמו שהצרפתים יודעים לייצר, פיג'ו 208 תהיה המכונית הבאה שלכם בשנת 2021.

אם חסר לכם איזשהו מידע לגבי המכונית הקסומה והצרפתייה הזו, אנחנו נשמח לספק לכם את כל הייעוץ שאתם צריכים. צרו עמנו קשר עוד היום, ספרו לנו באיזו מכונית אתם חולמים לנהוג כבר בהקדם. בהצלחה, סעו בדרכים בטוחות וישרות. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו