חדש 2022 BMW X1

2022 BMW X1

אתם מוזמנים להכיר את אחד הרכבים האלגנטיים ביותר בקטגוריית הפנאי שטח יוקרה.

BMW X1 2022 מגיעה בגרסתה המומלצת הכוללת מנוע 1.5 ל' טורבו פלאג אין הייבריד, ומציגה צריכת דלק ממוצעת של כ-55.5 ק"מ לליטר דלק.

נשמע יוקרתי אבל חסכוני? זה בדיוק מה שזה, הנה הסקירה המלאה.

אם אתם מחפשים אחר רכב יוקרתי שמציע נוחות נסיעה ואיכויות גימור גבוהות, BMW X1 2022 הוא רכב פנאי קומפקטי מבוסס הנעה קדמית בעיצוב מעוגל וסביבת נהג עתידנית לחלוטין.

היצע המנועים ותיבת ההילוכים מעולים, כאשר בתחום הכוח תמצאו יחידת ההנעה (2.0 ל' טורבו, 192 כ"ס) זריזה מאוד, כמו שאנחנו מכירים אצל ב.מ.וו.

 

2022 BMW X1

 

יחידות ההנעה של 2022 BMW X1

מבחינת היצע המנועים של 2022 BMW X1, ההיצע מבוסס על היצע המנועים של מיני, בעוד שבגרסת הבסיס הרכב משווק עם מנוע ה-1.5 ל' טורבו (3 ציל', 136 כ"ס).

אם אתם רוצים משהו קצת יותר חזק מתחת למכסה המנוע שלכם, יש לכם את המנוע החזק יותר, שהוא מנוע ה-2.0 ל' (4 צילינדר, 192 כ"ס).

בנוסף ליחידות ההנעה המבוססות בנזין, 2022 BMW משווק גם בגרסה של דיזל, עם אותו המנוע שנמצא גם ב-X3 (4 ציל', 190 כ"ס).

כמו כן, בגרסת הבסיס תמצאו תיבת 6 הילוכים, בעוד ששאר הגרסאות מגיעות עם תיבות 8 הילוכים.

ואם תרצו הנעה כפולה של 4X4, תוכלו להזמין את גרסת הבסיס הבכירה (2.0 ל').

 

העיצוב של רכב הפנאי היוקרתי 2022 BMW X1

ב.מ.וו X1 הוא רכב פנאי יוקרתי שתוכנן לתת תחושה ספורטיבית יותר וגם לספק תחושת יוקרה, נוחות נסיעה וחוויית נהיגה כללית באיכויותיה הגבוהות.

הרכב מגיע עם שלל מאפיינים כולל פנסי LED, אור גבוה אוטונומי, בולמים אדפטיביים, מושבים מחוממים, גג שמש כסטנדרט בגרסה הבכירה, מערכת מצלמות וחיישני ניטור מידע ועוד הרבה יותר.

העיצוב של ב.מ.וו X1 2022 הוא אלגנטי, ספורטיבי ועתידני גם יחד, עם מרכב יעיל יותר מבחינה אווירודינאמית וקווים חדים יותר מהדגמים הקודמים.

יש לו מקדם גרר נמוך יותר בעקבות העיצוב האווירודינאמי שלו, פגוש קדמי אגרסיבי המקנה לו מראה ספורטיבי וגריל שגדל מעט ונעשה גם עגלגל יותר מאשר הדגמים שקדמו לו.

 

2022 BMW X1

 

אבזור ועיצוב תא הנוסעים של 2022 BMW X1

בגרסה הבכירה, תא הנוסעים של BMW X1 מעוצב עם חומרים ומאפיינים משובחים, כגון מושבי עור, הגה ולוח מחוונים דיגיטליים לחלוטין, מושבים מתכווננים חשמלית ועוד רבות.

יש ברכב גם מערכת מידע חדשנית הניתנת לשליטה באמצעות פקודות קוליות, כאשר גלגל ההגה תוכנן להיות ארגונומי יותר וקל יותר לשימוש מבחינת הפונקציות הדיגיטליות שקיימות בו.

בתוך כך, המושבים נועדו גם להיות נוחים יותר לנסיעות ארוכות.

תא הנוסעים של BMW X1 2022 מתוכנן לספק חווית נהיגה נוחה ובטוחה.

כבר בגרסת הבסיס, ברכב יש מערכות כמו סיוע שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמת סביב הרכב הכוללות גם חיישנים לניטור מידע.

כדאי לדעת, על עיצוב הפנים פיקח כריס בנגל, שהיה אחראי בעבר על עיצוב החלק החיצוני של מכונית הספורט האייקונית של BMW Z8.

בשורה התחתונה, האבזור והעיצוב הפנימי של ב.מ.וו X1 2022 עוסקים ברמת גימור מאוד גבוהה ותכונות היי-טק, מינימליזם יוקרתי ומאפיינים עתידניים.

 

צריכים מידע נוסף לגבי ב.מ.וו X1 2022?

אם אתם מרגישים שזה הרכב עבורכם, או שמא מתלבטים בין הרכב הזה לרכב אחר, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ חינמי לפני רכישת רכב חדש.

חברת קפיטל מוטורס תשמח לספק לכם מענה מקצועי במהלך שעות הפעילות, צרו עמנו קשר כעת.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו