יונדאי וניו החדשה – סקירה מלאה

יונדאי וניו

אין ספק, יונדאי לעולם לא מפסיקים להפתיע אותנו עם דגמים מוצלחים של רכבים פרטיים ורכבי סופר מיני, הפעם יונדאי וניו החדשה (hyundai venue). בעוד שהדגם הזה של יונדאי מגיע במספר גרסאות שונות, רמות האבזור משתנות גם הן. בואו נבין במה מדובר, מדוע הרכב הזה רק הרגע הושק וכבר כה מצליח בטבלאות המכירה? 

יונדאי וניו החדשה, שיושבת על הבסיס של מכוניות סופר מיני כמו i20, היא למעשה מכונית פנאי קטנה וחריפה. הקבוצה הזו של מכוניות הסופר מיני כוללת מכוניות כמו קיה ריו, אבל כשמדברים על יונדאי וניו החדשה, באותה הנשימה גם חייבים להזכיר את ההבדלים בינה לשאר המתחרות שלה בקטגוריה. מי המתחרות? כבר נבין.

 

רכישת רכב חדש ב-2020: עד כמה יונדאי וניו החדשה היא אופציה טובה?

שימו לב, יונדאי וניו החדשה היא רכב פנאי קצר במיוחד, אבל הפרקטיות שם היא פרקטיות של רכב פנאי גדול. מדובר בנתוני הגודל הבאים: יונדאי וניו החדשה מגיעה באורך 404 ס"מ, שזה מעט קצר, נכון. יחד עם זאת, עם רוחב של 177 ס"מ רוחב ו-156 ס"מ גובה, הא נעמדת במקום ממש מכובד ברשימת המתחרות שלה. 

והבטחנו לכם קודם שנגיד לכם מי המתחרות שלה בשוק, אז לידיעתכם, סיאט ארונה היא למשל מתמודדת חזקה בתחרות אל מול יונדאי וניו החדשה. בפועל, כשמסתכלים על רכבי פנאי עירוניים אלו, אפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר ברכבי ספורט לכל דבר. 

 

הנתונים של יונדאי וניו החדשה לא מאכזבים גם חובבי ספורטיביות

חובבי מכוניות ספורטיביות? בעוד שהנתונים של יונדאי וניו החדשה ממש לא מאכזבים ומציגים בפנינו 126 כ"ס בגרסת הסופרים, יש סיכוי שבאמת תרגישו שאתם נוהגים ברכב ספורטיבי. אם אתם רוצים להעמיד ליד יונדאי וניו את פיג'ו 2008, שזהו רכב פנאי גדול יותר מהיונדאי, דעו לכם שהיונדאי לא תאכזב אתכם. 

נכון, הפיג'ו תציע יותר נפח פנים וגם יותר אבזור בגרסאות הפרמיום, אבל אין ספק שהיונדאי מציעה נוחות ופרקטיות של רכבי פנאי גדולים יותר, כדוגמת הפיג'ו 2008. אם ברצונכם לרכוש את יונדאי וניו החדשה, באפשרותכם לבחור בין מספר גרסאות של דגם זה של יונדאי.

 

רמות האבזור של יונדאי וניו החדשה

רמות האבזור הן INSPIRE, PREMIUM וגם – SUPREME. שימו לב, גרסת הסופרים מאובזרת כמו שחלמתם. בואו נדבר תכלס, מה הנתונים של יונדאי וליו החדשה בגרסת ה-SUPREME? ובכן, אם אתם אוהבים אבזור ורכב שנראה מקילומטרים מרוב שהוא יפהפה ונוצץ, אתם ממש לא עומדים להתאכזב כאן. 

יונדאי וליו החדשה בגרסת הסופרים מגיעה עם מנוע בנפח 1.6 ליטר אשר מפיק כ-126 כ"ס. תיבת ההילוכים היא רציפה ואוטומטית, כאשר נתוני ההאצה שלה הם 11.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. בעוד שהמהירות המרבית שלה היא כמעט 170 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת בגרסה זו היא כמעט 17 קילומטר לליטר דלק. בהחלט אחלה נתונים, לא רק שמדובר ברכב מהיר, יעיל ונוח, הוא גם חסכוני ביחס למתחרות בקטגוריה.

Hyundai Venue

 

יונדאי: המון נוכחות על הכביש ומראה של "חוסן-שרירי"

יונדאי וניו החדשה משדרת בדיוק את מה שאתם מצפים מהרכב הזה לשדר, שזה הרבה נוכחות על הכביש. אמנם היונדאי הזו היא קצרה, כמו שאמרנו קודם, אבל העובדה הזו לא גורעת מהחוסן שהיא מקרינה כשמביטים בה מבחוץ. היא רחבה ומרובעת, והיונדאי הזו תופסת כמעט כל עין ברמזור. 

כשמסתכלים עליה מקדימה, לא ניתן להתעלם מהגריל העוצמתי ומבסיס הגלגלים הרחב, מפנסי הערפל המעוצבים, ובאופן כללי, מהקרביות האלגנטית שהרכב הזה משדר לצופה בו. ועוד דבר חשוב, אם אתם אוהבים לקחת את המשפחה אתכם ולטייל עם הילדים ובת הזוג בשבילי ישראל, ביונדאי וניו החדשה אתם מקבלים מרווח גחון של לא פחות מאשר 9 סנטימטרים.

 

עד כמה היונדאי החדשה מדגם וניו מתאימה לטיפוס על מדרכות?

בואו נגיד את זה ככה, אם אתם מתכננים לעלות על מדרכות עירוניות בתל אביב, אתם לא אמורים להתקשות. אין אפשרות להתעלם מהקימורים הנפלאים שנמשכים לכל אורך הרכב, כאשר יונדאי וניו החדשה מגיעה עם ג'אנט בגודל 17 אינץ' בגרסת ה-SUPREME. 

בגרסת ה-INSPIRE אתם תהנו מג'אנט 15 אינץ'. כדאי לדעת, ישנן אופציות שונות עבור צביעת הרכב, כולל אופציות של גגות בצבע אחד ומרכב הרכב בצבע אחר. פשוט מקסים, במיוחד אם אתם הולכים על שילוב של צבעים.

יונדאי וניו החדשה

 

תא הנוסעים של יונדאי החדשה מדגם וניו

זהו, כיסינו את הדברים החשובים שיש לנו מתחת למכסה המנוע, וגם דיברנו על הנושא של העיצוב החיצוני של יונדאי וניו החדשה. כעת, בואו ניכנס פנימה לתוך הרכב. תא הנוסעים של יונדאי וניו החדשה פשוט יפהפה, אך הוא לא מנסה לעשות עליכם יותר מדי רושם כשאתם נכנסים לתוכו. 

הקווים נקיים מאוד, כיאה ליונדאי, פשוטים ובנויים ומעוצבים פשוט טוב. אם אתם מחפשים אחר רכב פנאי עירוני שישרת אתכם גם בשבילים קלים (לא שטח קשוח, כמובן), ייתכן שזה בדיוק הרכב עבורכם. כשנכנסים פנימה, אמנם לא מרגישים שאתם נמצאים בתוך רכב פנאי גדול, אבל ההתנהגות של יונדאי וניו החדשה על הכביש עשויה להפתיע אתכם, כן, גם בדרכי עפר.

 

ייעוץ לפני רכישת רכב: קפיטל מוטורס לשירותכם

אם אינכם בטוחים בסוג הרכב שאתם מעוניינים לרכוש, אנחנו ממליצים לכם על ייעוץ לפני רכישת רכב. אתם מוזמנים להתייעץ עוד היום עם צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – מקצועני הרכב הוותיקים ביותר בישראל, הצעות מימון 100% על רכבים חדשים, משומשים, טרייד אין ועוד. 

ב-2020 רוכשים רכב חדש בתנאי ליסינג פרטי, תנאי מימון 100% על רכישת רכב חדש ועוד מסלולי רכישת רכבים מומלצים. כל זאת, לאחר ייעוץ מקצועי בתחום הרכב. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו