יונדאי סונטה 2021

יונדאי סונטה חדשה 2021 – סקירה מקיפה

 

עם 3 דורות מאחוריה, כיום מגיע הדור הרביעי של יונדאי סונטה החדשה 2021. אנחנו כבר עכשיו אומרים לכם, הסקירה הבאה עומדת להתמקד בעיקר בעיצוב היונדאי הזו.

זאת, מאחר שהמעצבים שעיצבו אותה הם מהטובים בעולם, חלקם יושבים בקונצרן למבורגיני ו-AUDI. 

בחסות צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס, יצאנו לסקור את יונדאי סונטה החדשה, שמגיעה כיום בדור הרביעי שלה.

עם עיצוב שגורם לכל אש וראש להסתובב בכל רמזור, אנחנו עדים כאן לשינוי משמעותי וקפיצת מדרגה של יונדאי. המחיר עלה, הרכב הפך כבר למשהו אחר לגמרי, וזו בטוח לא אותה יונדאי סונטה שאתם זוכרים מהדורות הקודמים שלה. מה השתנה הלילה הזה מכל לילות הסונטה? הנה כל המידע שאתם צריכים, בואו נתחיל עם עיצוב החוץ של היונדאי ועם המידות שלה. 

 

הדור הרביעי של יונדאי סונטה 2021 סקירה מלאה 

מאז שנת 2011, יונדאי לא הציגה מכונית כמו הסונטה החדשה. ב-2011 יוצרה הסונטה הראשון של יונדאי, מה שעבר מאז גלגולים של 4 דורות. כאמור, הכול כאן שונה וזו לא אותה יונדאי סונטה שאנחנו זוכרים משנים עברו. העיצוב כאן קיבל זנב-קופה מושלם מאחוריה, שפשוט מזכיר את A5 של AUDI. כשמסתכלים על הרכב מקדימה, מיד מבחינים שהגריל גדל משמעותית.

פיצ'ר מגניב שכדאי לדעת עליו, יונדאי הפכו את הגריל הזה לגריל נסגר.

הגריל מורכב מכמה שכבות של תריסים שניתן לסגור באמצעות כפתור. באופן הזה, ניתן לשלוט על מידת הקירור של הנוע והאווירודינאמיקה. כמובן, זה פחות רלוונטי למדינות חמות כמו ישראל, מאחר שאנחנו נרצה שיחדור כמה שיותר אוויר לקירור המנוע במדינה כה חמה. בכל מקרה, נחמד לדעת שזה קיים. מבחינת מערכות בטיחות מובנות, כיום זה כבר סטנדרט וביונדאי עומדים בסטנדרט.

יש כאן מערכות סטייה מנתיב, בקרה על התרעות של הולכי רגל ועוד.

כשמסתכלים על הרכב מקדימה, מיד מבחינים שהגריל גדל משמעותית

יונדאי סונטה החדשה

 

עד כמה יונדאי ניסו להקביל את הייצור של סונטה לג'נסיס? 

יונדאי סונטה החדשה מזכירה מאוד את רכבי ג'נסיס, שכידוע הם חברה בת של יונדאי. בעוד שמותג ג'נסיס מייצר רכבי פאר ורכבים יוקרתיים, יונדאי סונטה בהחלט עומדת ברף שמציב המותג הצמוד.

היא אמנם לא ג'נסיס, אבל היא הכי קרוב לכך בקונצרן יונדאי. מבחינת נתונים יבשים, יונדאי עדיין נאמנים לעולם ההיברידי ויש לכם כאן מנוע בטכנולוגיית SMART STREAM. מדובר על מנוע בנפח של 2 ליטרים, המוצמדים אליו לא פחות מאשר 192 כוחות סוס.

נתונים יבשים? יש לכם תאוצה של 9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. לא רע יחסית לרכב משפחתי. מבחינת צריכת הדלק, יונדאי טוענים לנתון של 21 ק"מ לליטר דלק.

מבחינת אבזור פנים, יונדאי לא זנחו כאן את חובבי המוזיקה. בדגם המאובזר של יונדאי סונטה יש לכם לא פחות מאשר 12 רמקולים איכותיים של חברת BOSE. בנוסף, יש גם מסך מולטימדיה בגודל של 12 אינץ'. מסך המולטימדיה תומך תמיכה כמעט מלאה בעברית, מה שמאפשר לכם להנות מכל האפליקציות השונות, לרבות WAZE ו-CHROME. כמובן, בכדי לגלוש באינטרנט, יהיה עליכם לעצור בצד את הרכב, לא ניתן לגלוש בזמן נסיעה.

 

איכויות חומרי הגלם ביונדאי סונטה 2021 

איכויות חומרי הגלם הפנימיים הם איכויות של פרמיום, אין ספק. גם אם לא רוכשים את הדגם המאובזר, נהנים כאן ממושבים מאוד איכותיים ודיגיטציה כמעט מלאה. לוח המכוונים הוא דיגיטלי, הן בדגם המאובזר והן בדגם המאובזר פחות.

יש לכם משטחי טעינה, כמו כן בקרת אקלים נפרדת למושבים האחוריים בדגם המאובזר. מדובר כאן ברכב פרמיום לכל דבר, ומספיק להתבונן בו לשנייה בכדי להבחין בזאת. בדגם המאובזר ניתן להנות מחלון פנוראמי מזכוכית מעל ראשכם, שכולל כמובן גם מסנן קרינת שמש.

 

יונדאי סונטה החדשה
יש לכם משטחי טעינה, כמו כן בקרת אקלים נפרדת למושבים האחוריים בדגם המאובזר

 

יונדאי סונטה 2021 – רף חדש בקטגוריית המנהלים ההיברידיים 

יונדאי סונטה מציבה רף חדש לרכבי המשפחות-מנהלים ההיברידיים. הרכבים של יונדאי מעולם לא נראו יותר טוב, כמו כן מעולם לא הרגישו כל כך טוב על הכביש. עם גימור ואבזור פרמיום, גם הדגמים הפחות מאובזרים ירגישו לכם כמו מכוניות מנהלים לכל דבר. יונדאי משתמשת באותה טכנולוגיית מתלים וקפיצים שתמיד השתמשה בה. איכות הנסיעה אלגנטית ביותר, והיא מורגשת במיוחד בנסיעות בינעירוניות.

שוקלים לרכוש יונדאי סונטה 2021 בליסינג פרטי ובריביות נמוכות? חברת קפיטל מוטורס כאן בדיוק בשביל זה, צרו עמנו קשר. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו