שברולט סילברדו החדשה מציעה שיפורים משמעותיים (כמעט) בכל תחום

שברולט סילברדו החדשה

אחד מדגמי הרכב הנמכר ביותר בארצות הברית, השברולט סילברדו, רכב העבודה האולטימטיבי מגיע השנה לישראל בדגם מחודש ועדכני. הקלות המס על הרכב ממשיכות לצ'פר את הרוכשים. 

אחד היתרונות המשמעותיים של הטנדרים האמריקאיים ובראשם השברולט סילברדו הוא תג מחיר בדומה לרכבי העבודה היפניים אך עם אבזור, נוחות, גודל פיזי וכוח עבודה טובים יותר. הסילברדו מצליח לבלוט לעומת רכבי עבודה אמריקאיים אחרים באבזור מפנק ובמערכות בטיחות מתקדמות יותר. 

הוא משווק בישראל בשתי סדרות ורמות גימור: סדרה 2500 המציעה את דגמי רכב LT או LTZ, בעלי הנעה 4X4 או 4X2, קבינה וחצי או קבינה כפולה. בסדרה זו ניתן לקבל תוספות שונות לרמת הגימור, מערכת בקרת יציבות STABILITRAK, תאורת LED, מצלמת רוורס, מערכת MYLINK עם מסך מגע 8 אינצ', בקרת אקלים אלקטרונית לנהג ולנוסעי הרכב ועוד. 

סדרה 3500 בהזמנה מיוחדת מגיעה בדגם LT קבינה כפולה ג'אנט יחיד או ג'אנט כפול. תוספות לרמת הגימור כוללות בין היתר מערכת HILL DESCENT CONTROL למניעת הידרדרות בירידות, מצלמת רוורס עם קווי הדמיה דינאמיים, מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע, מראות צד גדולות, שחורות, מחוממות ועם כוונון חשמלי ועוד. 

אחד השיפורים שבוצעו בדגם החדש היא צמיחה משמעותית במידות הרכב. באורך וברוחב בארבעה ס"מ, עם בסיס גלגלים שגדל ב- 14 ס"מ הפרש והאורך הכללי שצמח ב- 26.5 ס"מ. 

מבחינת כושר ההעמסה קיימים הבדלים ביכולת לפי גודל הארגז, אורך וסוג השלדה המוצעים בכל דגם שנע בין 1,810 עד 3,386 ק"ג. הגדלה נוספת בוצעה גם בארגז עצמו עם 242 ליטר נוספים שהגדילו את קיבולת הארגז לנפח 1,970 ליטר לעומת הדגם הקודם (17,28 ליטר). 

 

שברולט סילברדו: יחידות מנוע

הנעה קבועה לכל הגלגלים, מנוע דיזל טורבו, 6 הילוכים ו- 8 בוכנות בנפח 6600 סמ"ק, כל אלו  מביאים את הסילברדו להיות בין המובילים בשוק רכבי העבודה. בדגם החדש גם שונתה מערכת האוורור ששודרגה והוגדלה וכוללת כעת מאוורר בקוטר 28 אינצ' כך שההספק המרבי של 445 כ"ס מזיז את כל כובד משקל הרכב בקלות רבה.

נתונים נוספים ברכב כוללים הספק מרבי של 2800 סל"ד עם מומנט מרבי מרשים של 124.5 קג"מ. מדובר על רכב שטח המגיע עם הילוכי כוח, נעילות דיפרנציאל ובקרת משיכה. כל רכיבי ההנעה ברכב כמו מתלים, שלדה, תיבה ומערכת העברת הכוח עברו חיזוק משמעותי.

 

שברולט סילברדו החדשה

 

שברולט סילברדו: אבזור ומערכות בטיחות

גם בפן הטכנולוגי בוצעו שיפורים משמעותיים. בסילברדו מותקנות כעת מצלמות במערך היקפי שכוללות עד 15 זוויות צילום. פיצ'ר מתקדם הקשור למערכות אלו הוא מצב צילום שמציג לנהג את הנעשה מאחורי הרכב גם כאשר מותקן נגרר מאחוריו.

מערכות נוספות מציגות עבור הנהג את לחץ האוויר בנגרר ופירוט לגבי תקינות מערכת החשמל ברכב בעזרת אפליקציה ייעודית. עוד נוספו לו מערכות נוספות כמו מערכת עזר לזינוק בעלייה, בקרת יציבות אלקטרונית, בקרת שיוט, יחידות תאורה קדמיות מסוג LED, בקרת אקלים מפוצלת והגה וידית מצופי עור. 

אבזור נוסף הכלול במחיר: מערכת למניעת התהפכות כולל בקרת טלטול לנגרר, מערכת התנעה מרחוק תיבת הילוכים עם מצב גרירה, בלם-אגזוז, מתלים ייעודיים לנסיעת שטח, מערכת למניעת דרדור בירידות, מתקן הכנה לוו גרירה, ערכת מיגון תחתון ופנסי גג. 

 

שברולט סילברדו החדשה

 

הזדכות מלאה לעצמאים כולל 20% פחת

המשקל הכולל של השברולט סילברדו עובר את משקל ה- 3.5 טון. מה שאומר שהרוכשים אותו יוכלו ליהנות מהטבות מס שונות. רכבים במשקל של מעל 3.5 טון מקבלים החזר מע"מ על רכישת הרכב. דבר זה מקטין את הפער בעלות הרכישה של הרכב.

גם בחישוב הוצאות מס הכנסה קיימת הכרה בפחת. למעשה לכל רכב קיימת הכרה בפחת (ירידת ערך הרכב) וזו נחשבת כהוצאה מוכרת. הוצאה זו עומדת על 15% בשנה ממחיר הרכב המקורי. על כן כשמחיר הרכב גבוה יותר כך גם מחיר הזדכות הפחת עליו יהיה גבוה יותר.

אין ספק ששברולט סילברדו מצליח לספק יכולות שטח ועבודה מרשימות לצד אבזור ומערכות מתקדמות נוספות שהותקנו בדגם האחרון. איכות החומרים השתפרה עוד יותר לטובה כמו גם יכולות בידוד רעשים טובות ביחס לרעש המופק ממנוע 6600 סמ"ק. 

לסיכום, מכונית העבודה האמריקאית מביאה איתה ביצועי מנוע מרשימים ושדרוגים משמעותיים בכל האספקטים כאשר המחיר שלו מצליח להתחרות אל מול דגמי רכב באותו סגמנט שאינם מציעים לכם את כל השפע הזה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו