קניית רכב חדש – מה לא לעשות?

קניית רכב חדש מה לא לעשות קפיטל מוטורס

אנשים רבים סבורים שרכישת רכב חדש מבטחת אותם מכל בעיה ופוטרת אותם מהקפדה על פרטים קטנים. ההנחה הזו מתבססת על זה שרכב חדש לא עבר בלאי, נבדק באופן מקצועי לפני המסירה ומגיע עם תעודת אחריות בעלת כיסוי נרחב בשנה הראשונה.

איך עובד מימון מלא לרכב? לחץ כאן >>

זה נכון, אבל זה לא פוטר אתכם מהתנהלות צרכנית זהירה, שבמקרה של קניית רכב חדש עשויה גם לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים של קניית רכב חדש מה לא לעשות שמומלץ מאוד להתייחס אליהם.

אל תתפשרו על הצרכים שלכם

קניית רכב חדש מה לא לעשות

כשאתם הולכים לקנות מכונית חדשה, המפתח הכי חשוב בהחלטה הוא הצרכים שלכם. כמה נפשות הרכב צריך לשרת? האם השימוש העיקרי של הרכב יהיה מחוץ לעיר, ואם מדובר על רכב לצרכים אורבניים, האם יש לכם חניה עבורו?

האם הרכב צריך לענות על צרכים פרקטיים בלבד? או שאולי הוא אמור לענות גם על צורך של ביטוי עצמי או לשרת חובב נהיגה שדורש מהמכונית שלו קצת יותר? ויש גם צרכים כלכליים. או במילים אחרות, מגבלת תקציב שגם אותה צריך להכיר.

אחרי שיש לכם תמונה מלאה של הצרכים, זה הזמן להפסיק להתפזר, להתפקס, להגדיר קטגוריה ולבחון כמה דגמים בקטגוריה הזו.

קניית רכב חדש מה לא לעשות: אל תוותרו על סקר שוק

אחרי שהתבשלתם ואתם מבינים איזה סוג של מכונית אתם מחפשים ומיקדתם את החיפוש בשלושה עד חמישה דגמים שהבנתם שיכולים להתאים לכם, זה הזמן לרדת לרזולוציות ולעשות חשבון.

זכרו שכל דגם מופיע בתצורות שונות שמאוד משפיעות על המחיר הסופי. לכן חשוב לשקלל את רמת האבזור ולא לשכוח לעשות גם חשבון לנתונים כמו תצרוכת דלק ועלות אחזקה שנתית – נתונים אלו זמינים ברשת באתרי היצרנים ובפורמים שונים.

למדריך המלא לקניית רכב חדש לחץ כאן >>

ננעלתם על דגם? זה לא סוף הסיפור. למרות שבאופן עקרוני בישראל כל יצרן מיוצג בדרך כלל על ידי יבואן רשמי אחד, להרבה מהדגמים קיים גם יבוא מקביל.

לעיתים קרובות תגלו שאותו רכב עצמו משתלם יותר בסוכנות רכב אחרת מאשר אצל היבואן הרגיל. למשל, 'קפיטל מוטורס', קבוצת הרכב המובילה בישראל מחזיקה קטלוג עשיר של עשרות דגמים של כל היצרנים, ומאחר שהחברה פעילה מאוד גם בתחום המימון לרכב, כמעט תמיד תקבלו מנציגי המכירות של 'קפיטל מוטורס' הצעה מאוד אטרקטיבית שבהרבה מקרים תתעלה על ההצעה של היבואן הרשמי.

קניית רכב חדש מה לא לעשות: לא להתפשר על הסוכנות ותנאי התשלום

קניית רכב חדש מה לא לעשות קפיטל מוטורס

זה מוביל אותנו למסקנה הסופית, רכישת רכב מסוכנות אמינה ובעלת מוניטין בדרך כלל תצמצם למינימום את מרווח הטעות.

סוכנות מקצועית דואגת לשנע ולתחזק את הרכבים עד המסירה תוך הקפדה על הוראות היצרן ואחסון והובלה של הרכבים באחריות מלאה עד המסירה הסופית ללקוח.

וכמו שציינו כשבוחרים בסוכנות רכב עם כיסים עמוקים שגם מתמחה במימון, כמו 'קפיטל מוטורס', אפשר לגלות גם הצעות מימון מפתיעות כמו רכב במימון של 100% או רכב ב-100 תשלומים שווים;

כשיש אופציה לגמישות כזו במימון זה עשוי להנגיש עבורכם דגמים שחשבתם שאינם בהישג ידכם או לכל הפחות לשדרג את מעטפת הבטיחות של הרכב.

בהנחה שהייעוד העיקרי של המכונית הוא הובלה בטוחה של המשפחה שלכם, מדובר בהצעה שחובה לשקול בכובד ראש.

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך