מרצדס – EQG חדש לחובבי סוללות לטווח ארוך

Mercedes EQG

הרכב החשמלי מביא עמו יתרונות רבים לציבור הנהגים, יתרונות שבעבר לא היו קיימים: חיסכון בהוצאה השוטפת על הרכב והפחתה משמעותית של זיהום האוויר.

למרות זאת, רוכשים רבים חוששים במקרים רבים לרכוש רכב חשמלי, שמוגבל בטווח הנסיעה שלו מטעינה לטעינה.

במרצדס מקשיבים לרחשי הציבור, ומתכננים להשיק רכב עם סוללות איכותיות לטווח ארוך – מרצדס EQG.

 

מרצדס EQG

מרצדס הייתה ידועה מאז ומעולם ביוקרה ובאיכות שלה בתור יצרנית רכב. את שתי התכונות הללו היא הביאה לסדרת רכבי השטח שלה, סדרת G, שהפכו לרכבי שטח יוקרתיים, אמינים ואיכותיים, שמהווים סמל סטטוס בתחום.

עם ההתפתחות הטכנולוגית, מרצדס לא יכלה לאפשר לעצמה להישאר מאחור, ומתוך ההבנה הזאת נולד הרעיון ליצירת המרצדס EQG. 

ה-EQG צפוי להיות רכב השטח החשמלי הראשון של סדרת ה-G של מרצדס.

הדבר מהווה אתגר משמעותי ליצרנית המכוניות הגרמנית, שצריכה לספק ללקוחות רכב שטח העונה על הסטנדרטים הגבוהים שהיא הציבה לעצמה, תוך כדי שימוש בטכנולוגיה החדשה של מנוע חשמלי.

מרצדס EQG צפויה לצאת להשקה לקראת 2024.

 

סוללות ארוכות טווח

היתרונות של הרכבים החשמליים הם כבר לא סוד. עם רכב חשמלי ניתן להפחית באופן עצום את זיהום האוויר שנגרם כתוצאה מנהיגה ברכבים עם מנועים המבוססים על בנזין או על סולר.

כמו כן, רכבים שעובדים על חשמל הופכים לרכבים שניתן לתחזק בצורה זולה יותר, מה שיכול להיות משמעותי לבעלי רכבי שטח של מרצדס, שנוטים לצרוך דלק בצורה גבוהה ביחס לרכבים אחרים.

החיסרון העיקרי נוגע בכל הקשור לטווח של הרכב. הרכב החשמלי הוא בעל טווח נסיעה קצר יותר לרוב.

תוסיפו לכך את העובדה שעדיין אין היצע רכב של עמדות הטענה חשמליות כמו ההיצע של משאבות הדלק בתחנות הדלק, ותקבלו בעיה משמעותית, בטח ברכבי שטח.

מרצדס EQG אמור לספק טווח מרשים למדי לרכב שטח חשמלי, כאשר ההשערות נעות בין טווח של 350 קילומטרים לבין טווח של 400 קילומטרים.

Mercedes EQG

 

מנוע לכל גלגל

פרט לספקולציות שונות הקשורות לרכב, מרצדס הכריזה כבר כי בתוך הרכב יהיו ארבעה מנועים נפרדים – מנוע לכל גלגל של הרכב.

בסרטון הדגמה שהוציאה החברה לא מזמן, ניתן היה לראות איך באמצעות המנועים הרכב מסוגל להסתובב סביב עצמו – הפגנת כוח משמעותית לכל הדעות.

מרצדס הולכת לצייד את ה-EQG בארבעה מנועים לא רק כדי להדגים לקהל הלקוחות שלה כיצד הרכב מסוגל להסתובב במקום, אלא כדי להעניק להם רכב שטח עוצמתי, שעל אף היותו חשמלי הוא אינו מאבד מהייחודיות שלו.

עוד לא נחשפו פרטים טכניים על מנועי הרכב, שעדיין נמצאים בשלב הפיתוח, אך המטרה בהתקנת ארבעה מנועים היא לאפשר ל-EQG להיות רכב שטח בעל שליטה אופטימלית בשטח, שמסוגל לצלוח מכשולים מגוונים.

Mercedes EQG

 

מרכז כובד נמוך

כדי לנצל לגמרי את הייחודיות של הרכב החשמלי, במרצדס החליטו להתקין את הסוללות החשמליות כחלק מהשלדה עצמה, ובכך להעניק מרכז כובד נמוך לרכב השטח החשמלי שלהם.

מרכז כובד נמוך יותר אמור לאפשר ל-EQG להציג ביצועים מרשימים יותר בכל הקשור לנסיעה, ובכל הקשור לנסיעת שטח בפרט, מה שמעניק לו עוד יתרון על פני רכבי שטח אחרים.

אין הרבה רכבים כמו מרצדס EQG – רכב שטח שמשדר יוקרה, עוצמה וחדשנות. עם מנוע חשמלי לכל גלגל, מרצדס תאפשר לנהגים להנות מרכב שטח בעל ביצועים מרשימים, אך כזה שמותאם לתקופה שלנו.

רכבי שטח, רכבי מרצדס ורכבים חשמליים – את כל אלו תוכלו למצוא בקטלוג המגוון של קפיטל מוטורס

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו