עזבו את הבנזין: ג'אקו 7 פלאג-אין הגיע לישראל

ג'אקו 7 פלאג אין

בדיוק מה שהיה חסר לנו בג'אקו 7: חיסכון בדלק, מנוע חזק יותר ומחיר משתלם. ג'אקו 7 פלאג-אין היבריד החדש הגיע לישראל והוא מציע חבילה משתלמת מאוד הכוללת טווח נסיעה חשמלי של עד 91 ק"מ, הספק מרבי של 342 כוח סוס ומחיר שאין לו תחרות, החל מ-189,990 שקלים.

ג'אקו 7 פלאג אין

מה זה ג'אקו 7 פלאג אין?

מוקדם יותר השנה (2024) הגיע מסין לישראל רכב SUV משפחתי שאינו חשמלי ולא היברידי. בגלל שהוא מיועד לשוק האירופי הוא מציע מנוע מוחלש כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר המחמירות של 2025 באירופה ועם אפשרות לגרסה בעלת הנעת 4 על 4 במחיר אטרקטיבי. תוך זמן קצר מאוד, במחיר דומה, אנחנו מקבלים עכשיו גרסה בעלת הנעת פלאג-אין היברידית חסכונית במיוחד וחזקה הרבה יותר. השיווק שלו בישראל כבר התחיל והוא יוצע ב-2 רמות גימור כאשר לשתיהן אותה יחידת הנעה הבנויה ממנוע טורבו בנזין, מנוע חשמלי חזק וסוללה בקיבולת של 18.3 קילוואט.

ג'אקו 7 פלאג אין
קרדיט: Bassetts Swansea

עיצוב

העיצוב של ג'אקו 7 פלאג-אין נותר כמעט זהה לזה שראינו עם הנעת הבנזין. השינויים הם קטנים וכוללים השמטת סופיות האגזוזים ותוספת של פתח לשקע הטעינה. כפי שכבר סיפרנו על ג'אקו J7, הוא עוצב בהשראת ריינג' רובר – מותג היוקרה הבריטי. הסיבה לכך היא שהמעצב הראשי ערק מאנגליה לסין והפך למנהל העיצוב של ג'אקו. ניתן לראות שהוא מזכיר את זה מאוד בגלל המרכב הקופסתי המקובל ברכבי ריינג' רובר עם מסגרות שחורות בכל החלונות שנותנים תחושה של גג צף ויחידות תאורה אורכיות בצורת מלבנים הנותנים תחושה של קשיחות כפי שראוי שיהיה ברכב שטח. לעומת העיצוב החיצוני, בתוך תא הנוסעים יש לא מעט שינויים: הידיות שעל הדלתות נעלמו למראה מינימליסטי יותר, בורר ההילוכים הגדול הושמט ונמצא כעת מאחורי ההגה בתור ידית קטנה והקונסולה המרכזית כעת הפכה לנוחה יותר לשימוש על ידי העברת משענת היד מעט קדימה.

ג'אקו 7 פלאג אין
קרדיט: Bassetts Swansea

הנעה קדמית בלבד

למרות שהוא משווק ב-2 רמות גימור, ג'אקו 7 פלאג אין מציע רק יחידת הנעה אחת לבחירה והיא מחוברת רק לסרן הקדמי. בחזית שוכן מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המייצר הספק של 156 כוח סוס ו-22.4 קג"מ. לצידו מנוע חשמלי בעל הספק דומה ויחד הם מייצרים לא פחות מ-342 כוח סוס. יחידת הכוח הזאת משודכת בתמסורת ישירה אל הגלגלים הקדמיים ולכן נתון התאוצה לא מרשים במיוחד, 8.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. הסוללה עבור המנוע החשמלי הינה בקיבולת של 18.3 קילוואט והיא מאפשרת נסיעה על חשמל בלבד של עד 91 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה מלאה של הסוללה אורכת 3 שעות בעמדת טעינה ביתית וכן יש גם אפשרות לטעינה מהירה של 30-80% תוך 20 דקות בלבד. כמו כן, ג'אקו 7 פלאג אין מאפשר גם הטענה של מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות התקן V2L.

ג'אקו 7 פלאג אין
קרדיט: Bassetts Swansea

בטיחות

כפי שמצופה מרכב המיועד לשוק האירופאי, ג'אקו 7 פלאג-אין כולל מפרט בטיחותי מרשים והוא זכה ל-5 כוכבים במבחני הריסוק של EURO-NCUP. לג'אקו 7 פלאג אין יש 8 כריות אוויר, מערכות אוטונומיות הכוללות בלימה, שמירה על מרכז נתיב וזיהוי כלי רכב בשטחים מתים. כמו כן, כפי שאנחנו מבינים את החשיבות של מערכת כזו בישראל, הוא מצויד גם במערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי.

ג'אקו 7 פלאג אין
קרדיט: Bassetts Swansea

רמות גימור

ג'אקו 7 פלאג אין משווק בשתי רמות גימור די דומות כאשר לשתיהן יש מסך מולטימדיה אנכי בגודל 14.8 אינץ', תמיכה בקישור אלחוטי למכשירים ניידים, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי יציאה מאחור, מושבים בריפוד עור, כוונון חשמלי מלא למושבים הקדמיים, תאורת LED מלאה עם פנסים עוקבי פניה, חיישנים ומצלמות חנייה היקפיים, לוח מחוונים דיגיטלי, בורר מצבי נהיגה, הנעה מרחוק ומערכת טיהור אוויר.

 

LUXURY

רמת גימור LUXURY מוסיפה לנו אבזור חשוב הכולל גג שמש פנוראמי, תא מטען בפתיחה חשמלית, מראת פנים נגד סנוור, חימום ואוורור מושבים קדמיים ומשטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד.

jaecoo j7
ג'אקו J7 בגרסת הבנזין

חוות דעת

ג'אקו זאת חברת בת של צ'רי שכבר כבשה את קטגוריית ה-SUV בישראל עם 3 דגמים: צ'רי FX (שמגיע גם בגרסה חשמלית), צ'רי טיגו 7 פרו ורכב פנאי שטח גדול בעל 7 מושבים – צ'רי טיגו 8 פרו. ההצלחה של צ'רי נובעת מעיצוב ואבזור ברמת פרמיום המונגשים לקהל הרחב באמצעות מחיר תחרותי מאוד. ג'אקו 7 פלאג אין מבוסס בחלקו על מכלולים של צ'רי טיגו 7 פרו אבל לא ניתן לראות שום מכנה משותף ביניהם. ג'אקו 7 פלאג אין מציע חווית נהיגה חסכונית במיוחד באמצעות הנעה היברידית מתקדמת המסוגלת לנוע כ-90 ק"מ בכוח החשמל בלבד. העיצוב שלה גם כן משדר פרמיום בזכות ההשראה ממותג לנדרובר שכולל מראה קשוח ועוצמתי. יצא לנו לנהוג בג'אקו 7 בגרסת הבנזין והיו מספר דברים שלא אהבנו, בעיקר בתא הנוסעים ובצריכת הדלק שלו. כעת, גרסת הפלאג אין של ג'אקו 7 תיקנה את מרבית הבעיות שהיו בדגם הבנזין והמחיר שלה הוא מהנמוכים ביותר בקטגוריה. במחיר שחוצה ממש במעט את ה-200 אלף שקלים תקבלו את כל האבזור שניתן לבקש, במארז בטיחותי מאוד, בצריכת דלק מינימאלית ומרווח פנימי לכל המשפחה.

Jaecco J7

אתם יכולים להזמין את ג'אקו פלאג אין בסוכנות הרכב קפיטל מוטורס בהחזר חודשי אטרקטיבי ובטרייד-אין על הרכב הישן שלכם. מוכנים להתחדש? חייגו עכשיו 3508*

מחפשים רכב חדש או יד שנייה?

מתלבטים? קבלו ייעוץ חינם מצוות המומחים שלנו.