לנדרובר ריינג' רובר איווק 1.5 טורבו – מבחן דרכים

לנד רובר ריינג' רובר איווק

ריינג' רובר הוא מותג מתהדר ביכולות שטח אבל לא כשמדובר באיווק הקומפקטי, בגלל שהמטרה העיקרית שלו היא להיות הכי פרקטי והכי אופנתי בעיר.

 

בימינו כולם אוהבים רכבים עוצמתיים, וכמה שיותר עוצמתיים יותר טוב. אמה-מה, ריינג' רובר לא נופלים לקלישאות. אמנם הם מספקים לנו בדיוק את מה שהנהג הישראלי אוהב, אבל הם מוסיפים לנו את ערך המוסף שרק הם יודעים לייצר. בואו נדבר על זה.

אם אתם שוקלים לרכוש ריינג' רובר איווק חדש, אתם אנשים מאוד מדויקים שיודעים בדיוק על מה הם נוהגים. המורשת מאחורי הריינג' רובר היא עצומה, במיוחד בשטח.

לנד רובר מייצרים ג'יפים עוד הרבה לפני שהג'יפים בארץ נהפכו לאיזשהו טרנד על הכבישים. למעשה, כבר עשרות שנים שאנחנו נהנים מעוד דור ועוד דור של ריינג' רובר.

עיצוב חיצוני ריינג' רובר איווק

האיווק הביא את המהפכה העיצובית ללנדרובר ובדור הראשון שלו היה הריינג' רובר המעוצב ביותר. דוגמניות מפורסמות, משפיענים וכדורגלנים רכשו אותו בהמוניהם. הדור השני, החדש, קיבל ליטוש בעיצוב החיצוני שהפך את היופי שלו למושלם אפילו יותר. גופי תאורה חלקים, גריל אלגנטי דמוי אלומיניום, קו חלונות ישר וצר עד לחלון אחורי שמכוסה בספויילר ומתחתיו גופי תאורה אחורית מהיפים ביותר שראינו וכל זה עטוף במארז מינימליסטי שגורם לקימורים המדויקים להיות מוסתרים בצורה אלגנטית ומרשימה.

אבל שימו לב, אם אתם רוכשים את ריינג' רובר איווק החדש עם גלגלים בחתך נמוך, אנחנו ממש לא ממליצים לכם על נסיעה על סלעים.

הצמיגים כנראה ייקרעו לכם בדקות הראשונות של הנהיגה בשטח. אם אתם בוחרים לצייד ולחמש את הרכב הזה עם צמיגי שטח, ובכן, האופציות לפתע ייפתחו בפניכם.

כאשר רוכשים את הדגם של ריינג' רובר איווק החדש עם צמיגים בחתך נמוך, השטח העיקרי שיתאים לכם יהיה שבילי כורכר.

עיצוב פנימי ריינג' רובר איווק

כשנכנסים לרכב מרגישים מיד שנמצאים ברכב מיוחד. כל כפתור, כל מתג, על ידית וכל חלק ופאנל בפנים הרכב מעוצבים באופן מקורי וייחודי לריינג' רובר והכל עשוי מחומרים מיוחדים ואיכותיים. סביבת הנהג באיווק היא מהמפנקות שיש בקטגוריה והיופי שרואים מבחוץ, הוא רק טיזר לרושם שמתקבל כשמתיישבים בפנים. נעיז לומר שזה כנראה תא הנוסעים המיוחד והמפנק ביותר בקטגוריית רכבי פנאי שטח קומפקטיים.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

מדובר כאן בריינג' רובר עירוני למדי, למרות יכולות השטח שלו בפוטנציאל. יחד עם מה שציינו כאן, חשוב גם לדעת שבכביש העירוניים מדובר כאן ברכב עם נתונים ספורטיביים למדי.

למעשה, ריינג' רובר איווק החדש מגיע עם מנוע בנפח של 2 ליטרים, אליו משודכים לא פחות מאשר 250 כוחות סוסים אימתניים. כמובן, לכל זה מוצמד גם טורבו זריז שמסייע לחסוך בדלק במידה מסוימת. אם אתם רוצים להעמיק קצת יותר בנתונים היבשים של ריינג' רובר איווק החדש, יש על מה לדבר.

אבזור ריינג' רובר איווק S PLUS

קיבלנו לנסיעת מבחן את האיווק ברמת גימור S PLUS. רמת הגימור הזאת מגיעה עם גג פנוראמי מלא, מושבי עור עם כוונון חשמלי, מצלמות חנייה היקפיות, מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' בעל חוגות פיזיות על המסך, מסך קטן נוסף בכוונון חשמלי לזווית נוחה, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת שמע מבית מרידיאן עם 10 רמקולים, גימורי אלומיניום ומראה אחורית עם מצלמה. בצד הבטיחותי יש את כל המערכות המתקדמות ובקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק מהרכב מלפנים.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

נהיגת שטח ריינג' רובר איווק 1.5 טורבו

בגלל שמדובר בריינג' רובר, רכב בעל מורשת היסטורית מפוארת בתחום נהיגת שטח, רצינו לרדת עם האיווק מהכביש כדי לבדוק אותו בסביבה הטבעית שלו לכאורה. לצערנו, הרכב שהיה ברשותנו זאת גרסת ה-1.5 ליטר טורבו עם הנעה קדמית בלבד וללא מערכות עזר לנהיגת שטח. אז ויתרנו ועלינו על הכביש המהיר. ראשית, ראוי לשבח את נהיגת הכביש של האיווק בנסיעה עירונית: רכה ונוחה במיוחד, שיכוח מעולה של פסי ההאטה ובורות בכביש. שנית, שיוט בכביש המהיר זו חוויה מענגת בזכות  בידוד רעשים מעולה ותחושה בטוחה ומרגיעה בתא הנוסעים. גם במצבי חירום, ההיגוי ומערכת הבלימה טובים מספיק כדי לשלוט ברכב בצורה יעילה.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

סיכום

הריינג' רובר איווק הוא מהמיוחדים ביותר בקטגוריה שלו ותא הנוסעים שלו מדהים לכל הדעות. בגרסאות אחרות כמו הפלאג-אין היבריד בהנעה 4 על 4 הוא גם מספק ביצועי שטח לא רעים. אם הגרזה שקיבלנו למבחן נועדה כדי לתת את כל היוקרה של המותג, בממדים קומפקטיים ובתג מחיר נמוך יותר.

 

רכישת ריינג' רובר איווק בקפיטל מוטורס

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ לפני רכישת ריינג' רובר איווק חדש, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. צוות קפיטל מוטורס ישמח לדעת מהו רכב החלומות שלכם, כמו כן לייעץ לכם פיננסית לגבי רכישת רכבים ב-100% מימון. בין אם אתם מעוניינים לרכוש ריינג' רובר איווק, או כל סוג רכב אחר, אנחנו כאן בכדי להתאים לכם מסלולי ליסינג פרטי בתנאי ריביות נמוכות.

סוכנות קפיטל מוטורס היא אחת סוכנויות הרכב הוותיקות בארץ. אנו מחזיקים בציי רכבים שלמים הכוללים רכבים משפחתיים, רכבי SUV, רכבי 4X4, רכבי ספורט ועוד.

כל עוד אתם מעוניינים לרכוש רכב בתנאי ליסינג מעולים ובריביות נמוכות, אנחנו זמינים לספק לכם שירות.

אם אתם מחפשים לרכוש רכב יד שניה שמור כחדש הכנסו לאתר האטרייד-אין של קפיטל מוטורס.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו