בגלל הקורונה: יונדאי מאריכה אחריות על הרכבים שלה

יונדאי

העולם כולו מתחיל להראות את סימני ההתאוששות הכלכלית שכולנו כל כך מצפים להם מנגיף הקורונה, כולל עולם הרכב. בעוד שחברת יונדאי מרחיבה את האחריות על הרכבים שהיא מייצרת ומשווקת, קונצרנים אחרים של רכבים גם הם נוקטים בפעולות שיווק משמעותיות ומשמשחות בכדי להוביל את עולם הרכב להתאוששות.

בעוד שכולנו ממתינים להתאוששות העולם מנגיף הקורונה, אך עדיין חוששים משחרור המשק עד כדי פעילות מלאה, עולם הרכב כבר חוזר אט-אט לפעילות ייצור רכבים. אין ספק, הפעילות של הייצור של הרכבים עדיין מצומצמת, זה ברור, אבל נראה כי יש תקווה ובשורות טובות לפנינו. כך יוצא שחברת יונדאי החליטה להאריך את האחריות על רכביה, ולא רק זה, היום גם ניתן לרכוש רכבים אונליין באינטרנט.

 

מגפת הקורונה הביאה איתה גם הטבות על רכבים חדשים

מחפשים הטבות על רכבים חדשים? מעוניינים לנצל את תקופת הקורונה בכדי להנות ממחירים טובים על מכוניות חדשות, כמו למשל מכונית יונדאי האיוניק החדשה? ייתכן שזהו בדיוק הזמן לעשות זאת. אתם יכולים כיום להנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד על מכוניות חדשות ומשומשות, אבל אנחנו מציעים קודם כל להתקשר לחברת המכוניות בכדי לוודא כי אולמות התצוגה אכן עובדים ופועלים. 

נכון לתאריך 19.04.2020, מסתמן כי יצרניות הרכבים בעולם מתחילות לחזור לפעילות ייצור ולהתאושש לאט-לאט. יחד עם התאוששות זהירה וניצוצות של תקווה, מגיעות גם הטבות מיוחדות לרוכשים של רכבים חדשים בשנת 2020 ובשנת 2021. האמת? אנחנו כבר ממש מצפים לבאות, אילו חברות רכבים יציעו לנו את הדילים הכי כדאיים? מסתמן שיונדאי החליטה לפתוח את ה"תחרות" עם הרחבת אחריות על רכביה.

 

הטבות בעולם הרכב בעקבות התפרצות מגפת הקורונה

רכישת רכב באינטרנט? מומלץ לשקול כעת את יונדאי, במקביל לחברות אחרות שכבר מחר חוזרות לפעילות ייצור (20,04.2020). חברות כמו פולקסווגן אכן חוזרות לפעילות של ייצור מכוניות בתאריך 20.04.2020, אך יש לשים לב כי הפעילות בכל מקרה תהיה עדיין מצומצמת. 

אם מדברים על הצוותים במפעלים למשל, הרי שלא יהיה ניתן להחזיר אותם במתכונת פעילות מלאה, מה שצפוי לעכב באופן משמעותי את קצב ייצור הרכבים של החברה. בכל מקרה, כרגע התוכנית היא להחזיר את המפעלים הבאים לפעולה: מפעל פולקסווגן זוויקאו, סלובקיה, גרמניה, ברטיסלבה. כנראה שבחודש מאי 2020 מפעלים נוספים  של החברה יחזרו לפעילות ייצור מכוניות.

 

אז מי זכאי להרחבת אחריות על רכבי יונדאי?

בישראל ייהנו בערך 7,500 בעלי רכבי יונדאי, אשר רכביהם עלו על הכביש בין מרץ 2017 ל-מאי 2017. בארץ חברת יונדאי הצליחה לחדור לשוק לא רע בכלל, בעוד שחברות הליסינג הן הפרטי והתפעולי מוכרות בליסינג ובשיטות אחרות את מכוניות החברה – כמו לחמניות. 

לא היינו ממהרים להגיש שהשוק עמוס ברכבי יונדאי, אבל אין ספק שאנשים רבים נוסעים במכוניות אלו. למשל, יונדאי האיוניק מגיעה ברוב המקרים עם 5 שנות אחריות, מה שיכול להתרחב לחודשים נוספים, אם רכשתם את אותה יונדאי בין מרץ 2017 ל-מאי 2017.  

 

שירותים נוספים והטבות בעולם הרכב בימי מגפה

בכדי להבטיח את שלום הציבור, חברות הרכבים השיקו שירותים חדשים בימי הקורונה, כולל שירותי תיקונים וטיפולים עד הבית. צריכים להעביר את הרכב טסט? תוכלו למצוא בשוק גם חברות פרטיות אשר מספקות את השירות הזה, אך גם את חברות הרכבים שמספקות שירותים דומים. כמובן שאם רכשתם יונדאי, לא תוכלו לקבל את השדירותים האלו בדרך כלל מחברות אחרות כמו וולוו, BMX וכדומה. מה שכן אפשר לקבל, זה את השירותים הבאים:

  • נסיעת מבחן עד הבית וללא נציג במקרים שבהם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש
  • שירות שינוע רכבים של לקוחות למטרת תיקונים, מוסך, טיפולים שוטפים, טסטים שנתיים וכדומה.
  • הארכת אחריות על רכבי יונדאי (לפרטים פנו לחברה).

 

לתת שקט נפשי ללקוחות: יונדאי מרחיבה אחריות על רכבים

נאמר כבר הכול על רכבי יונדאי. נאמר שהם רכבים אמינים מאוד, חסכוניים, נוחים ואפילו ספורטיביים בחלק מהדגמים. יחד עם זאת, עדיין לא נאמר שחברת יונדאי מספקת ללקוחות שלה שקט נפשי בימי מגפה. לדאבוננו, כל העולם השתנה בהרף עין וביום לא כל כך בהיר אחד. 

מאז התפרצות מגפת הקורונה, חברות רכבים בעולם הציעו ללקוחות שלהם הטבות שונות, לפעמים הטבות מעולות. אך עדיין לא קמה חברת הרכבים שבאה ואמרה: אנחנו כאן כדי להעניק ללקוחות שלנו שקט נפשי. ולכן, אנחנו אומרים תודה לחברת יונדאי על המחווה הנחמדה שעשתה עבור לקוחותיה. 

 

כמה מכוניות יונדאי יש בעולם והאם זה משתלם לחברה?

לחברת יונדאי יש לא פחות מאשר עשרות מיליוני מכוניות שמישות בעולם, בצמוד ל-1.2 מיליון מכוניות שהאחריות עליהן עומדת להתרחב. אותן 1.2 מיליון מכוניות נמצאות ביותר מ-170 מדינות שונות, כך שאין ספק שזהו פרויקט נרחב ומבורך של חברת יונדאי. בשורה התחתונה, החברה ממש לא הייתה חייבת לעשות את הפעולה הזאת. אבל יחד עם זאת, החברה כנראה גם לקחה בחשבון שמדינות רבות בעולם נמצאות בסוג של הסגרים וסגרים כאלו ואחרים. 

מה זה אומר? 

זה אומר שבמהלך תקופת הקורונה, בעצם הבלאי של המכוניות יורד ויורד בעקבות אי-שימוש במכוניות. אנחנו לא מתכוונים חס וחלילה להשמיץ את יונדאי, אנחנו רק אומרים שהם לקחו את העובדה הזאת כנראה בחשבון. בכל מקרה, התהליך עצמו מבורך. 

 

רכישת רכב באינטרנט בתקופת הקורונה

אם אתם מחפשים אחר השירות של רכישת רכב באינטרנט בעקבות מגפת הקורונה, אנחנו אתכם. לטעמנו, מדובר בצעד הכי חכם שאפשר לעשות היום. צריכים עזרה במכירת הרכב המשומש שלכם? כדאי לשקול לעשות טרייד-אין

בכל מקרה, באמת תשתדלו לא לצאת מהבית שלא לצורך. אם אתם צריכים סיוע בשינוע הרכב למוסך, כדאי ליצור קשר עם חברות הרכבים, שמציעות כיום את השירותים האלו. 

תרגישו טוב! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך