הונדה ג'אז 2021 – סקירה

honda jazz

הונדה זהו קונצרן רכבים שבעיקר מאופיין עם אמינות, נוחות ומנועים זריזים למדי. אם להוציא מהמשוואה לרגע את העובדה שהונדה אחראיים על מנועי VTEC, הרי שנהגים בוחרים ברכב זה מתוך סיבות רבות ונוספות. בואו נכיר את הדור הרביעי של הונדה ג'אז 2021, היברידית הפעם. 

על הנייר, ייתכן שתחשבו שמדובר במתחרה נוספת על קטגוריי ה-סופר מיני. אבל הונדה ג'אז 2021 ההיברידית מביאה עמה לא מעט חידושים. עם יחידת הנעה היברידית ועיצוב חדש ועגול, יש לכם כאן מכונית סופר מיני אמינה, נוחה מאוד וחסכונית בדלק. בואו נכיר אותה, סקירת הונדה ג'אז 2021, מאת קפיטל מוטורס.

 

רמות הגימור השונות של הונדה ג'אז 2021 היברידית

הונדה ג'אז מגיעה ב-2 רמות גימור שונות, כאשר כל רמת גימור כוללת לא מעט אבזור. למעשה, יש לכם אפילו 10 כריות אויר בשתי רמות הגימור.

בשתי רמות הגימור יש לכם מערכות בטיחות מובנות, כמו למשל אזהרה מפני הולכי רגל המגיחים לכביש במפתיע. כמו כן, הונדה ג'אז 2021 מאובזרת במערכות בטיחות של סטייה מנתיב, התרעת תמרורי עצור ועוד. 

בתא הנוסעים של הונדה ג'אז אפשר להיווכח כי הנדסת האנוש בהחלט טובה. לא מעט חלקים כאן מצופים בציפוי דמוי עור, כאשר גרסת הגימור הגבוהה מציעה גם מושבים משולבים בעור ודמוי עור. בשתי גרסאות הגימור יש לכם בלימת חירום אוטונומית, כמו כן יש לכם בקרת שיוט אדפטיבית בשתי רמות הגימור.

honda jazz

הונדה ג'אז מגיעה ב-2 רמות גימור שונות, כאשר כל רמת גימור כוללת לא מעט אבזור (קרדיט: honda.co.il).

 

אבזור פנימי בתא הנוסעים של הונדה ג'אז היברידית 2021 

בגרסת ה-COMFORT של הונדה ג'אז, יש לכם מסך מולטימדיה בגודל של 5 אינץ', בהחלט מספיק. זאת ועוד, גם הנעת מנוע בכפתור, תאורת לד וחיישני גשם, בקרת אקלים, חימום מושבים ועוד. אם אתם רוכשים את גרסת ה-אלגנס, יש לכם חיישני חניה מקדימה ומאחורה. 

כמו כן, בגרסת ה-ELLAGANCE תוכלו גם להנות ממסך מולטימדיה גדול יותר (9 אינץ'). יש לכם בגרסת האלגנס תקשורת אלחוטיות מובנות (BLUETOOTH).

מבחינת נתוני מנוע, לא מדובר כאן ברכב שייקח אתכם מ-0 ל-100 קמ"ש בשניות בודדות.

jazz interior

בגרסת ה-COMFORT של הונדה ג'אז, יש לכם מסך מולטימדיה בגודל של 5 אינץ', בהחלט מספיק (קרדיט: honda.co.il).

 

יחידת המנוע ההיברידי מהווה את יחידת הכוח המרכזית 

הונדה ג'אז 2021 מצוידת במנוע היברידי אמנם, אבל יחידת המנוע כאן היא שונה ממנועים היברידיים במכוניות אחרות בימינו. בעוד שברוב המכוניות יחידת הכוח המרכזית היא יחידת מנוע הבנזין, כאן בהונדה העניינים בנויים אחרת. 

יחידת הכוח המרכזית כאן היא היברידית והיא מספקת כ-109 כ"ס ו-25 קג"מ בכל שניה נתונה. אלו נתונים לא רעים עבור מכונית סופר מיני. יחד עם יחידת הכוח ההיברידית, מוצמדת לכם גם יחידת בנזין 1.5 אשר מפיקה כ-38 כ"ס נוספים.

 

מה נפח תא האחסון בהונדה ג'אז 2021? 

הבגאז' בהונדה ג'אז הוא לא קטן. אם לוקחים דוגמאות של מכוניות סופר מיני אחרות, כאן אתם דווקא מקבלים תא מטען גדול למדי.

שוב, יחסית לקטגוריית הסופר מיני. יש לכם כאן 314 ליטרים של נפח אחסון בבג'אז, שאתם כמובן יכולים להגדיל אם תקפלו את המושבים האחוריים. 

יש לכם בתא המטען וויי תלייה, כמו כן תאורת חירום למקרה שתיתקעו בלילה בצידי הדרך. מה שממש לא אמור לקרות עם הונדה, מאחר שמדובר ביצרן רכבים אמין ביותר. אם חיפשתם אחר מכונית סופר מיני שיכולה לשמש אתכם בעיר וגם מחוץ לעיר, קיבלתם כאן את החבילה המושלמת.

 

רכישת הונדה ג'אז 2021 היברידית בליסינג פרטי 

הונדה ג'אז 2021 מציעה נוחות עירונית טובה למדי, בעוד שמחוץ לעיר אתם נהנים מאטימות מעולה בפני רעשי כביש ורעשי חוץ. הבידוד של הרעשים כאן מצוין, כיאה להונדה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שלא מדובר ברכב פרמיום. רכבי פרמיום בדרך כלל מציעים נוחות נסיעה בינעירונית עם מינימום של רעשי חוץ.

אם אין בתקציבכם או ברצונכם לרכוש רכב פרמיום עם אטימות מלאה בפני רעשים, ההונדה תהיה מספיק קרובה לתחושה הזאת.

אם אתם מעוניינים לרכוש הונדה ג'אז 2021 בתנאי ליסינג פרטי, סוכנות קפיטל מוטורס מזמינה אתכם ליצור קשר בהקדם. מאחר שבשנת 2020 נגיף הקורונה גרם להיתקעות הייצור במפעלים רבים בעולם, בימינו ניתן להנות ממחירים מעולים על רכבים. זאת, מאחר שבמפעלים רבים בעולם נוצרו עודפים. חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם להתייעץ, לשאול ולתהות ביחד עם יועץ רכב מקצועי. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו