האמר GMC EV נחשף עם 1000 כ"ס – סקירה

hummer 2021

כשאומרים לכם "1,000 כ"ס", למה אתם בדיוק מצפים? נכון, לרכב-על. וזה בדיוק מה שמציע לכם האמר GMC EV, שנחשב כיום רכב-על לכל דבר. עם עוצמה מטורפת מתחת למכסה המנוע, בואו נכיר את מלכת הכביש לשנת 2021 – האמר GMC EV. 

בשנת 1992 ההיסטוריה הדזדאת התחילה – ההאמר הראשון הוצג לעולם והשתמשו בו בעיקר למטרות צבאיות.

היה מדובר בזמנו ברכב שטח אימתני שהיה מסוגל לצלוח גם את תוואי השטח הכי אגרסיביים. כעבור 6 שנים, בשנת 1998, אזרחו את ההאמר ויצאו 3 גרסאות אזרחיות עם השנים.

כיום, אנחנו ניצבים אל מול מכונית-על, לא פחות מזה. בואו נכיר יותר מקרוב את הגרסה האחרונה של האמר האמר GMC EV. הסקירה הבאה היא בחסות צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי בריביות נמוכות לרכבי האמר ולרכבים נוספים.

 

מלכת הכביש הבלתי מעורערת בכל העולם – האמר GMC EV 

רגע לפני שאתם רוכשים ג'יפ חדש, האם שקלתם לרכוש ג'יפ-על? זה בדיוק מה שמציע לכם האמר GMC EV. אבל לפני שמדברים על יכולות הכוח האימתניות של הרכב הזה, בואו רק נבין משהו מהותי – מדובר ברכב חשמלי. 

אבל לפני שאתם מעורערים, מדובר כאן בטכנולוגיה מסוג חדש לגמרי. כאן ברכב, שמגיע עם 3 יחידות הנעה שונות, אתם מקבלים 24 סוללות חשמליות נטענות. חברת האמר מבטיחה כאן טווח נסיעה של כ-550 ק"מ על טעינה אחת בלבד של 24 הסוללות.

hummer 2021
חברת האמר מבטיחה כאן טווח נסיעה של כ-550 ק"מ על טעינה אחת בלבד של 24 הסוללות (קרדיט: slashgear.com).

 

האם צריך להטעין 24 סוללות בנפרד?!

הסוללות כמובן לא נפרדות אחת מהשנייה, הן מורכבות יחדיו ומצריכות הטענה נקודתית בלבד. זה לא שאתם צריכים להטעין 24 סוללות בנפרד. בכדי למנוע כל מיני פגיעות בשטח, חברת ג'נרל מוטורס מיגנה את 24 הסוללות במשטחי פלדה חזקים. 

ואם לדבר על זמני טעינה, תוך 10 דקות אתם יכולים לטעון את הסוללות בכדי לגמוע כ-160 ק"מ. מרשים, אה? אין ספק, העתיד כבר ממש כאן, אנחנו בעידן הרובוטים. שימו לב לפיצ'ר ממש מגניב, הטעינה של הסוללות מוצגת על גבי הפנסים הקדמיים של הרכב.

 

אילו צמיגים יש ברכב אימתני כמו האמר GMC EV  ?

עכשיו, מה הכי חשוב ברכבי שטח? ניחשתם נכון, ה"נעליים" של הרכב. אז שימו לב, הסטנדרט כאן הוא חישוקי 35 אינץ'! או במילים אחרות – אלוהים אדירים! ממש ככה.

מעבר לכך, אתם גם יכולים לבחור בהגדלה של החישוקים ולהגדיל אותם עד גודל של 37 אינץ'. 

אם הגדלתם אותם וגם אם לא, אתם בכל מקרה יכולים לכבוש עם הרכב הזה כמעט את כל סוגי תוואי השטח, כולל שטחים סלעיים והרריים.

שימו לב לעוד פיצ'רים מדהימים ברכב הזה, יש לכם כאן יכולת להגביה את הרכב בעוד 10 ס"מ נוספים.

צמיגים האמר 2021
שימו לב, הסטנדרט כאן הוא חישוקי 35 אינץ'! או במילים אחרות – אלוהים אדירים! (קרדיט: slashgear.com).

 

 פיצ'רים נוספים באחד מרכבי העל הכי מטריפים בימינו 

יש כאן מערכת טכנולוגית שמאפשרת לכם להגביה את הרכב כאשר אתם נכנסים לשטחים סלעיים. מעבר לכך, על הצג של מערכת המולטימדיה אתם מקבלים כל הזמן LIVE FEED של מה שקורה מתחת לרכב. כיצד? שאלה טובה. 

ובכן, יש לכם כאן 18 מצלמות היקפיות אשר משדרות לכם את כל מה שקורה בזמן אמת מסביב לכל הרכב, מעליו ומתחתיו. שליטה מלאה בכל מה שמתרחש. מדובר במכונה נהיגה שאם אתם נכנסים איתה לשטח, שום דבר כמעט לא גדול עליכם.

 

מה עוד כדאי לדעת על האמר GMC EV ?

עוד משהו שכדאי לדעת, יש כאן פיצ'ר ייחודי של מערכת ההנעה. לא רק שמערכת ההנעה היא 4X4, יש כאן אפשרות לשלוט בכיוונים של כל ארבעת הגלגלים. זהו בעצם הרכב היחידי בכל העולם שמסוגל לנוע בצורה אלכסונית. פשוט מדהים, הטכנולוגיה הזאת גורמת לנו לרצות לנהוג במדבריות בכל אזור דרום הארץ וים המלח. 

מבחינת המולטימדיה, יש לכם כאן 2 מסכים ענקיים של 12 – 14 אינץ' הכוללים גם תמיכה מסוימת בעברית.

אם אתם מעוניינים לרכוש את מלכת הכביש הבלתי מעורערת הזאת, אנחנו זמינים לפנייתכם. סוכנות קפיטל מוטורס מספקת שירותי ליסינג פרטי, מימון על רכבים חדשים וטרייד אין, שירות מימון בנקאי, חוץ בנקאי ועוד. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בין רכב כזה או אחר, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך