גולף GTI החדשה 2021 יוצאת לדרך באירופה

גולף GTI החדשה 2021

עם המון סטייל, אלגנטיות, עיצוב קרבי וסוסים רבים מתחת למכסה המנוע, אתם מוזמנים להכיר את GOLF GTI החדשה 2021 של פולקסווגן. פולקסווגן גולף GTI זה כבר שם דבר בעולם הרכב מזה שנים רבות. כשאומר שזה הרכב שלך, אנשים יודעים בדיוק מה אתה שווה. אם כך, קבלו סקירה על מכונת הנהיגה הזאת.

אם אתם מעוניינים לרכוש GOLF GTI 2021, אתם אנשים שיודעים כיצד לחיות ויודעים לעשות את זה הכי טוב והכי ספורטיבי. כבר שנים רבות שאנחנו רואים עוד דור ועוד דור של רכבי GTI מבית קונצרן פולקסווגן.

למעשה, יכול להיות שגולף הוא הרכב שהציג לנו את הכמות הכי גדולה של גרסאות GTI שראינו עד היום.

במילים אחרות, אנחנו כבר ממש מצפים לראות את הכבישים מתמלאים במכוניות המרהיבות האלו. בואו נכיר קצת יותר מקרוב את הגולף GTI החדשה של קונצרן פולקסווגן, מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות והדורות של GTI בעבר? הנה סקירה מלאה מאת צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי במימון 100% וריבית נמוכה על רכבים חדשים.

 

קצת היסטוריה על קצה המזלג: היסטוריית ה-GTI של פולקסווגן

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל גולף GTI זו חתיכת אגדה שהחלה עוד בשנת 1976. בואו נגיד ככה, אם יש לכם בימינו גולף GTI מודל 1976, אתם מחזיקים בפריט אספנות נדיר מאוד שאתם יכולים למכור באיביי בהמון כסף.

יחד עם זאת, כנראה שאתם בכלל לא תרצו למכור את הרכב הזה, לא משנה מה יציעו לכם וכמה כסף. ואם אנחנו כבר בעניין של קצת היסטוריה, כדאי לדעת שחברת פולקסווגן היא למעשה הראשונה שגרמה לנהגים להתלהב משילוב האותיות הקדוש – GTI.

 

פולקסווגן גולף: המכונית והאגדה- שילוש אותיות קדוש של GTI

בשנת 1976 גולף GTI הייתה בכלל חמושה במנוע של AUDI, דרך אגב, לא של פולקסווגן. לידיעתכם הכללית, ב-1976 גולף GTI הפיקה סה"כ 110 כוחות סוס. אבל בימינו, מדובר במשהו אחר לגמרי כבר. מדובר במנוע ארי טהור של פולקסווגן שיושב מתחת למכסה מנוע עוצמתי ואימתני ביותר.

זו כבר לא אותה גולף GTI 1976 שנחשבת היום פריט אספנות. עם נתונים של 6 וחצי שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, גולף GTI תיקח אתכם תמיד ראשונים לכל רמזור ורמזור. כמובן, אנחנו לא מעודדים התפרעויות בכבישים.

גולף GTI החדשה 2021
גולף GTI תיקח אתכם תמיד ראשונים לכל רמזור ורמזור (קרדיט : cartube.co.il)

 

מערכות שיפור נהיגה מתקדמות בגולף GTI 2021

אם אתם רוצים לנהוג באופן ספורטיבי, יש לכם בארץ בימינו מסלולי נהיגה ספורטיבית במספר מוקדים. יש לכם את מסלול פצאל, מסלול באר שבע ועוד. נחזור לגולף. הגולף הזאת מגיעה עם יותר מ-220 כוחות סוס מתחת למכסה המנוע.

מדובר כאן ברכב ספורט טהור לכל דבר, שהאמת שנראה די סולידי. כשמסתכלים על הגולף הזאת מבחוץ, רק חדי העין יבחינו בחתן הנמוך של הצמיגים ובמפלט המרשים. כמו כן, רק חדי העין והאבחנה יבחינו כי מדובר בדגם GTI עם עוצמות לא מבוטלות בעליל.

גולף GTI 2021 מבט פנימה
מדובר כאן ברכב ספורט טהור לכל דבר, שהאמת שנראה די סולידי (קרדיט: carstube.co.il)

 

זאב בעור של כבש: אל תתנו למראה הסולידי של גולף GTI להטעות אתכם

היא אמנם נראית די סולידית מבחוץ, אבל אין ספק שגולף GTI מציבה כאן רף חדש בקטגוריה של הוט-TOUCH. קטגוריית ההוט-טאץ' של הספורטיביות הקטנות, היא קטגוריה נפרדת משל בעצמה. לא מדובר כאן באיזשהו רכב סופר מיני זריז שמספק גם תחושת כיף במהלך הנהיגה.

מדובר כאן ברכב ספורט טהור לכל דבר שיכול אפילו להרגיש נוקשה מדי לחלק מהנהגים. המתלים כאן בהחלט מורגשים וגם נין לכייל אותם בכל מיני מצבים. כדאי לדעת, אם המתלים במהלך הנסיעה מרגישים לכם נוקשים מדי, ניתן לשחק עם בורר מצבי הנהיגה ולהפיק איכות נסיעה טובה יותר.

כמובן, זה יבוא על חשבון התחושה הספורטיבית. במילים אחרות, מחוץ לעיר בדרך כלל יהיה כדאי לברור את מצב הנהיגה למצב נהיגה איכותי ורגוע.

גולף GTI 2021 מבט מאחור
מציבה כאן רף חדש בקטגוריה של הוט-TOUCH (קרדיט: cartube.co.il)

 

דיפרנציאל מוגבל החלקה בגולף GTI 2021 החדשה

עוד כדאי לדעת, יש לכם דיפרנציאל מוגבל החלקה בגולף החדשה הזו. דיפרנציאל מוגבל החלקה היא בעצם מערכת אוטונומית. מערכות אוטונומיות, בגדול – נועדו לשפר את הנהיגה של הנהג בעזרת סיוע רובוטי.

במקרה הזה של דיפרנציאל מוגבל החלקה, למעשה יש מערכת תיקון אוטומטי של הנהיגה בזמן סיבובים ופניות.

אם באיזשהו שלב של הסיבוב או של הפנייה אחד הגלגלים חווה איבוד כוח, המערכת שולחת את אותו כוח שחסר לגלגל ומאזנת את הפנייה. כך יוצא, שאתם בעצם משפרים את היכולות שלכם "לקחת" פניות. ושוב אנחנו נזכיר, זה לא אומר שאתם חסינים בפני תאונות, חלילה.

 

מערכת דיפרנציאל מוגבל החלקה לא מספקת לכם את האפשרות להתפרע

זה שיש לכם מערכות מתקדמות ברכבים, לא אומר שאתם יכולים להרגיש חופשי "להרביץ" פניות ב-70 קמ"ש, ממש לא. יחד עם זאת, רמת הבטיחות כאן היא בהחלט מוגברת. סקרנו אתכם ואתם מרגישים שאתם חייבים להיכנס בהקדם לגולף GTI 2021?

אנחנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר. חברת קפיטל מוטורס תעשה כל מה שרק אפשר בכדי להושיב אתכם ברכב החלומות שלכם בתנאים הכי אטרקטיביים. חברת קפיטל מוטורס מספקת פתרונות מימון רכבים 100% על פולקסווגן GTI, כמו כן גם על רכבים מסוגים רבים ואחרים.

אם אתם מחפשים אחר האופציה של רכישת רכב חדש בריביות נמוכות ובתנאי ליסינג פרטי אטרקטיביים, הכתובת היא אנחנו. חברת קפיטל מוטורס מייעדת עבורכם גם צוות מקצועי-טכני שיכול לייעץ לכם לפני רכישת רכב חדש.

צרו עמנו קשר בהקדם, אנחנו נשדך לכם יועץ שיספר לכם את כל מה שצריך לדעת לגבי גולף GTI ולגבי שאר סוגי הרכבים שמעניינים אתכם. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו