גולף GTI 2025: יותר טכנולוגיה ורק עם גיר אוטומטי

גולף GTI 2025

פולקסווגן גולף מיוצרת מאז שנת 1974 והיא הדגם הנמכר ביותר מבית פולקסווגן מאז שנת 2002. גולף נחשבת אחת משלושת הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. גרסת ה – GTI של פולקסווגן גולף היא גרסת הביצועים, ו – גולף GTI 2025 מפתיעה בעיצוב מחודש מבפנים ומבחוץ, חווית נהיגה דינמית, מאפייני ביצועים ספורטיביים ואבזור מפנק. הגולף GTI בגרסת 2025 צפויה להגיע לשוק האמריקני בתחילת 2025 – ניתן להניח שניתן יהיה לרכוש אותה גם בישראל.

גולף GTI 2025
הגולף GTI בגרסת 2025 צפויה להגיע לשוק האמריקני בתחילת 2025

פולקסווגן גולף GTI היא שם דבר בעולם הנהיגה הספורטיבית ונהיגת הביצועים. לכן, זה לא מפתיע שהעולם עוצר את נשימתו, כאשר גולף GTI 2025 נחשפת – ויש לה מה להציע.

 

פולקסווגן גולף GTI – היסטוריה של הצלחה

הגרסה השמינית של גולף GTI הושקה בעולם בשנת 2021 והגיעה לישראל בשנת 2022. אין ספק שגם בגרסה הזו מדובר ברכב שמצדיק את המוניטין הספורטיבי, צעיר ודינאמי של הדגם, רק שבגרסאות הבוגרות יותר של ה – GTI מבית יצרנית הרכב הגרמנית הוותיקה, אנחנו מקבלים חבילה מרוככת של יכולות לצד פינוקים ואבזור לנהיגה דינאמית, ספורטיבית פרועה או עירונית רגועה – לפי רצון הנהג. גולף GTI מהגרסה הקודמת הציעה מערכת הנעה חזקה עם האצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 6.2 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש, אחיזת כביש גבוהה ומפרט ספורטיבי אמיתי.

פולקסווגן גולף GTI
גולף GTI מהגרסה הקודמת הציעה מערכת הנעה חזקה עם האצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 6.2 שניות

גולף GTI 2025 – יותר עיצוב, יותר נוכחות

ה – GTI החדשה הוצגה בתערוכת 2024 CES, וכבר מבחוץ אפשר לראות שההאצ'בק הספורטיבית מתהדרת במראה מעודכן: הסבכה הקדמית עודכנה עם סמל מואר של היצרנית ופנסי לד מוגדלים, גב הרכב גם הוא התעדכן עם תאורה ריבועית ספורטיבית. חישוקי הגלגלים קיבלו נגיעות חדשות של צבע, מה שמקנה לפרופיל הרכב מראה דינאמי ומעוצב יותר.
השינויים והעדכונים ממשיכים גם במרחב הפנימי של הרכב: עיצוב חדש של גלגל ההגה השאיר מאחור את כפתורי המגע שמצאנו בגרסה הקודמת של פולקסווגן גולף GTI, ובצדק – כפתורי המגע בגלגל ההגה של הגרסה הקודמת בדגם לא סיפקו נוחות שימוש מספקת. בגרסה הנוכחית, אנחנו מקבלים סט פקדים "אמיתיים" נוחים וידידותיים לתפעול מערכות הרכב.

 

מולטימדיה

מסך המגע עבר גם הוא שינוי משמעותי והוא נראה כמו מסך 15 אינץ' בעל צפיפות פיקסלים מרשימה. זה צפוי להיות אותו מסך מגע כמו האחד שאפשר למצוא בגרסאות החדשות של הפנאי הקומפקטית פולקסווגן טיגואן; וגרסת הסדאן של החברה, היא פולקסווגן פאסאט.
מעבר לעיצוב הויזואלי, אנחנו יודעים לספר שמערכת ההפעלה של גולף GTI 2025 משלבת סייען קולי מבית Chat GPT, המאפשר תפעול נרחב באמצעות פקודות קוליות. הסייענית הקולית Cerence Chat Pro תאפשר הפעלת מערכות הרכב כמו גם מענה על שאלות – במגוון שפות. ניתן להפעיל את מערכת הניווט, לשלוט על מערכת המיזוג, לבקש פרטים אודות מהירות הנסיעה או רמת הדלק במיכל, ועוד. המערכת יודעת גם לספק טיפים יעילים כמו האם ניתן לנהוג בצורה חסכנית יותר בדלק או איפה תוכלו למצוא חניון בקרבת מקום.

גולף GTI
מעבר לעיצוב הויזואלי, אנחנו יודעים לספר שמערכת ההפעלה של גולף GTI 2025 משלבת סייען קולי מבית Chat GPT

מנוע וביצועים

לא הרבה התגלה בחשיפת גולף GTI 2025 על אודות יחידת ההנעה שתגיע עם ההאצ'בק החדשה, אפשר להניח כי מדובר באותו מנוע 2 ל' עם 4 בוכנות ומגדש טורבו. ב – GTI מהגרסאות הקודמות ייצר המנוע 245 כ"ס עם מומנט מרבי של 37.7 קג"מ, כאמור אין נתונים רשמיים בנושא זה על אודות ה – GTI שתתחיל להמכר ב – 2025 אולם יש מי שיודעים לנחש כי בגרסה החדשה של פולקסווגן גולף GTI נקבל יותר כוחות סוס ויותר עוצמה ספורטיבית.
לצערם של חובבי הגיר הידני, הדגם החדש של פולקסווגן גולף GTI שיושק ב – 2025 יגיע ללא גרסת הילוכים ידניים. בפולקסווגן כבר הודיעו שהמהדורה המיוחדת של גולף GTI 380 של שנת 2024, תהיה האחרונה עם גיר ידני. בגולף GTI גרסת 2025 תחכה לכם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים של שבעה הילוכים.

גולף GTI
לצערם של חובבי הגיר הידני, הדגם החדש של פולקסווגן גולף GTI שיושק ב – 2025 יגיע ללא גרסת הילוכים ידניים

איך קונים רכב חדש?

גולף GTI היא ללא ספק האצ'בק ספורטיבית שחובבי הנהיגה רוויית האדרנלין יקטלגו כחוויה בלתי נשכחת. אם אתם מחפשים את הרכב הספורטיבי הבא שלכם, את הסדאן המשפחתית או את רכב הפנאי שטח שיאפשר טיולים בתוואי קשוח – פנו אל המומחים מבית קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל, ונשמח ללוות אתכם אל הרכב הבא שלכם, כולל הצעות מימון ממיטב הגופים הפיננסים בישראל וטרייד אין לרכב הישן.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו