פיאט טיפו 2021 אחרי שיפוץ – סקירה

פיאט טיפו 2021

במדינות מסוימות סעולם, כשאתה אומר את צמד המילים "אלפא רומיאו", אתה אומר מורשת ספורט אדירת שנים ורקורד של ספורט מוטורי טהור.

באותו קונצרן מייצרים גם את פיאט טיפו 2021, כולל את דגמיה הקודמים של הטיפו. עם כמה דורות כבר מאחוריה, קבלו את הגברת בשינוי הדרת של 2021.

כבר שנים רבות שקונצרן פיאט-אלפא רומיאו-לנצ'יה מתמודד עם מוניטין מעט מורכב בארץ הקודש. בשנות ה-90 היו לנו כאן בארץ לא מעט מכוניות אלפא רומיאו מסוג אלפא 33, שפשט החלידו כתוצאה מאי-התאמה למזג האוויר הישראלי.

בצמוד לזה, היו בארץ לא מעט מוסכים שלא ידעו כיצד להתמודד עם הגבירות האיטלקיות האלו, שהציגו בזמנו מכאניקה כמו קרבורטורים כפולים שהיו נוהגים לצאת מכיוון בכל שני וחמישי.

אבל בימינו קונצרן פיאט משווק לנו את הפיאט טיפו החדשה, שמגיעה עם אבזור ופיצ'רים מעניינים, מערכת שמע מעולה, מערכות בטיחות מובנות ועוד.

 

פיאט טיפו 2021 נותנת מענה למי שמחפש אחר רכב פשוט ואמין 

בימינו, אם אתם מעוניינים לרכוש רכב משפחתי שיעשה את העבודה תוך צריכה דלק נמוכה, אתם מכוונים לפיאט טיפו.

האיטלקים תמיד הצטיינו בחושה ספורטיבית, גם אם הרכבים שהם ייצרו לא היו רכבי ספורט. רכבי פיאט השונים, כולל פיאט טיפו, עם השנים זכו להצלחה בקרב קהל היעד הישראלי. 

עם דגמים מוצלחים בשנים עברו כמו דגם הפיאט אונו ופיאט 500, אנחנו היום עדים לכך שישנן המון מכוניות פיאט על הכבישים.

מכונית הפיאט טיפו היא מעט גדולה יותר ממכוניות משפחתיות אחרות, מה שמאפשר לכם להרגיש במרווח פנים לא רע בכלל. 

 

תא מטען ענק בפיאט טיפו 2021

נפח תא המטען הוא גדול במיוחד לקטגוריה הזו, מדובר כאן בנפח של 520 ליטר. לא רע. פיאט החליטו לספק לנו כאן שפת עיצוב אחרת, וכדאי גם שנדבר באמת על העיצוב החיצוני של הרכב הזה.

היא לא נראית כמו רכב משפחתי רגיל, במיוחד אם אתם מחפשים אחר קווים עיצוביים איטלקיים. 

כשמביטים בה מבחוץ, הפיאט טיפו 2021 נראית לנו מעט כמו לנצ'יה מגודלת. אין ספק, מורגש שמדובר באותו קונצרן של אלפא רומיאו-לנצ'יה.

לאורך הגג של הפיאט טיפו אתם תמצאו 2 בליטות שנמשכות מתחילת הגג ועד סופו. זה מזכיר לנו מעין סנפירי כריש שנועדו ליצור אווירודינאמיקה טובה יותר.

 

השוואה בין פיאט טיפו לסקודה אוקטביה 2021 

אם אתם משווים את הפיאט הזו לסקודה אוקטביה (המתחרה שלה בקטגוריה), ייתכן שאתם תעדיפו אותה, את הפיאט. ולו בגלל המחיר. מחיר הכניסה של פיאט טיפו הוא נמוך משמעותית ממחיר הכניסה לשוק של סקודה אוקטביה, מה שמשאיר אתכם בהתלבטות חיובית לכיוון הפיאט. 

בידוד הרעשים הוא מעולה כאן, אתם יכולים לנהוג בכבישים בינעירוניים מבלי שתדעו בכלל שאתם בכביש בינעירוני. מבחינת בלימת הזעזועים והמתלים של הרכב, פיאט עשו כאן עבודה מעולה.

המתלים של הרכב רכים במיוחד. גם נסיעות עירוניות ועלייה על מהמורות בכביש, ירגישו לכם כמו כביש יחסית חלק. 

 

ביצועי המנוע של פיאט טיפו 2021 

מבחינת ביצועי המנוע של הפיאט, כאן זה נעשה מעניין. יש לכם את הגרסה שמגיעה עם מנוע בנפח 1.4 ליטר עם 95 כ"ס, בעוד שניתן לבחור גם בדגם ה-1.6 ליטר עם 110 כ"ס. בכל מקרה לא נתונים מאוד ספורטיביים, אבל בהחלט מספקים עבור המשקל של הרכב הזה (קצת יותר מטון ומאתיים). 

בימינו הטכנולוגיים, נהוג בדרך כלל לרכוש רכבים אוטומטיים, מה שעשוי ממש לבאס נהגים שאוהבים להרגיש שהם מנהיגים מכונה. עבור הקהל שאוהב רכבים ידניים, ניתן לרכוש פיאט טיפו 2021 ידנית עם 6 הילוכים. אם תבחרו לרכוש את הדגם עם תיבת ההילוכים האוטומטית, גם תקבלו 6 הילוכים. בכל מקרה, אתם תהנו מרכב פשוט ואמין שלא מוקף בהמון טכנולוגיה ודיגיטציה.

 

כל מה שמערכת המולטימדיה מצריכה בפיאט טיפו 

יש לכם בפנים מערכת מולטימדיה עם מסך מובנה, כיאה לרכבים בימינו. מסך המולטימדיה מעט קטן, אבל הוא בהחלט מספק מענה עבור WAZE ועבור שאר האפליקציות שהנהג עשוי להשתמש בהן בזמן הנהיגה. כמובן, לא ניתן לדפדף במסך המולטימדיה בזמן נהיגה, רק בזמן עצירה. 

מעוניינים לרכוש פיאט טיפו בתנאי ליסינג פרטי אטרקטיביים במיוחד? צוות קפיטל מוטורס זמין אליכם וזמין לייעץ לכם לגבי רכבים נוספים. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו