פיאט 500 חשמלית עם דלת צד שלישית 2021 – סקירה

פיאט 500 חשמלית מבט מבחוץ

אם חשבנו שהאיטלקים כבר שיווקו בפנינו את כל סוגי הגימיקים המגניבים, לפתע הגיעה פיאט 500 חשמלית עם דלת צד שלישית 2021. אם כך, אזס הכנו לכם סקירה מקיפה ומלאה על האיטלקייה השובבה הזאת שבימינו מגיעה גם היברידית.

אם אתם חיים ונושמים רכבים איטלקיים, אתם יודעים בדיוק כיצד לחיות. לא לחינם, קונצרן אלפא רומאו הגה את המוטו – "זה שאתה נושם, לא אומר שאתה חי".

חברת אלפא רומאו, שאחראית גם על ייצור של פיאט 500 חשמלית עם דלת צד שלישית, הוא אחד המותגים הנחשקים באירופה. גם אם הפיאט 500 היא אינה ספורטיבית במהותה, עדיין מורגשת כאן רוח ספורטיבית וזריזה של האיטלקים. ואם כבר איטליה, בואו נדבר לרגע על המוניטין של רכבים איטלקיים.

האם כדאי לכם לרכוש פיאט 500 חשמלית 2021 עם דלת צד שלישית? הנה כל מה שצריך לדעת בנושא, המידע הבא בחסות צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי בריביות נמוכות ומימון 100% על רכבים חדשים.

הנה כל מה שצריך לדעת על החשמלית החדשה מבית קונצרן אלפא רומיאו-לנצ'יה-פיאט.

 

כל מה שרצית לדעת על פיאט 500 חשמלית 2021

אם עד היום חברת אלפא רומאו-פיאט-לנצ'יה היו נוהגים לרענן אותנו עם דגמים כיפיים במיוחד של מוניות, הרי שפיאט 500 חשמלית החדשה שוברת את השיאים.

יש כאן עיצוב מאוד ייחודי של רכב אשר גם ככה נראה ייחודי בפני עצמו.

בקטגוריית רכבי המיני והסופר מיני בדרך כלל תוכלו למצוא לא מעט מכוניות המותאמות במיוחד לעיר הגדולה.

זה לא שנסיעות בינעירוניות לא יהיו אפשריות, אבל הן יהיו פחות חווייתיות, את זה כבר נגיד לכם מראש. ואנחנו חלילה לא משמיצים את הפיאט 500 הרעננה, להיפך.

אנחנו פשוט אומרים לכם שהיא מיועדת לנסיעות עירוניות בעיקרה, אך גם ניתן לצלוח איתה בכיף נסיעות מחוץ לעיר.

פיאט 500 חשמלית מבט מבחוץ
יש כאן עיצוב מאוד ייחודי של רכב אשר גם ככה נראה ייחודי בפני עצמו (קרדיט:motiver.info)

 

תצרוכת דלק חסכונית ביותר בפיאט 500 2021

בכל מקרה, בין אם אתם נוסעים מחוץ לעיר או בתוך העיר, תצרוכת הדלק של הפיאט הזו לא תאומן כי יסופר. אתם זוכים להנות כאן מאחד הרכבים הכי חסכוניים שקיימים בימינו על הכביש. היא גומעת מעט דלק בעבור קילומטרים רבים של נסיעות מחוץ ובתוך העיר, ככה שהחיסכון כבר בדרך.

ואם כבר מדברים על חיסכון, כמובן שחשוב לציין כי מדובר ברכב זול למדי. בקטגוריית הסופר מיני והמיני, מדובר באחד הרכבים הכי כדאיים ואטרקטיביים לרכישה (מבחינת עלות מול תועלת).

אחד הדברים שהכי קנו אותנו בעיצוב החדש של פיאט 500 החשמלית, הוא העניין של דלת הצד הנוספת.

 

פיאט 500 עם דלת צד נוספת: יצירתיות מבית קונצרן פיאט

מי שהחזיק בפיאט 500 בעבר, בוודאי זוכר שבסיטואציות מסוימות 2 הדלתות האלו של פיאט 500 עשויות להיות לא נוחות, או לא פרקטיות. אם אתם רווקים שמתניידים לבדכם ברכב הזה, לא תהיה לכם שום בעיה. אבל מה יקרה כשחבר ירצה להצטרף לנסיעה ולשבת מאחור?

ובכן, פיאט 500 מצאו פתרון לסוגייה הזו ועיצבו כאן והוסיפו דלת צד נוספת. הפרקטיות עולה כאן בכמה וכמה מונים, ככה שאתם נהנים כבר לא רק מרכז זריז ואמין, אלא גם ברכב מאוד שימושי בתוך העיר לסידורים וקניות.

פיאט 500 החשמלית מבט מהצד
פיאט 500 מצאו פתרון לסוגיה הזו ועיצבו כאן והוסיפו דלת צד נוספת (קרדיט carsnews.co).

 

איכות חומרי הגלם בפיאט 500 החדשה 2021

מאחר שמדובר ברכב איטלקי, חשוב להתייחס גם לנושא של הגימור ואיכות חומרי הגלם בתוך הרכב ומחוצה לו. כידוע לכולנו, בשנים עברו לאיטלקים לא היה מוניטין מי יודע מה בארץ, בלשון המעטה. מכוניות האלפא רומיאו של שנים עברו די הרסו לקונצרן את המוניטין, מה שלקח להם שנים רבות לתקן וליישר קו.

כיום אנחנו עדים לעיצובים מרשימים במיוחד ומכוניות מעולות מבית הקונצרן הנ"ל, מה שמשאיר לנו את השאלה: עד כמה מהרוח הספורטיבית של אלפא רומיאו נכנסה בפיאט 500 החדשה? ובכן, לא מדובר כאן באלפא רומיאו נוצצת, אבל בהחלט מדובר כאן ברכב זריז שייקח אתכם בקלילות מושלמת מנקודה X לנקודה Y.

פיאט 500 2021 פנים הרכב
מאחר שמדובר ברכב איטלקי, חשוב להתייחס גם לנושא של הגימור ואיכות חומרי הגלם בתוך הרכב ומחוצה לו (קרדיט carsnews.co).

 

ביצועים זריזים ומפתיעים בפיאט 500 חשמלית 2021

לא, לא מדובר ברכב ספורטיבי, בטח שלא ברכב ספורט טהור. יחד עם זאת, הזריזות והקלילות שמתבטאת כאן בדוושת הגז היא בהחלט מפתיעה. בבואכם ללחוץ את דוושת הגז, זכרו שאתם עדיין נוסעים ברכב שלא מיועד להתפרעויות בכביש.

נעבור הלאה, בואו נדבר על תא המטען של הרכב הזה. אוקי, כאן זה מעט טריקי. אם אתם צריכים נפח אחסון רב, פיאט 500 חשמלית 2021 היא ממש לא בשבילכם.

צר לנו, אבל לא תקבלו כאן נפח אחסון משמעותי בבגאז' של הרכב הזה. מה כן תקבלו? תקבלו מרווח פנים די מפתיע.

 

מרחב פנים מפתיע בפיאט 500 היברידית 2021

במושב האחורי לא תצליחו להכניס יותר מ-2 אנשים בלחץ, אבל זה מה שיש במכוניות האלו בדרך כלל, זה לא מפתיע. יחד עם זאת, 2 האנשים שיישבו במושב האחורי ירגישו יחסית די מרווחים ונינוחים. לא מדובר בקופסת סרדינים, כמו למשל רכב הסמארט שכולנו כל כך מכירים מרחובות תל אביב. לסיכומו של עניין, מדובר ברכב צעיר וחשמלי, מרענן וזריז לבחורים ובחורות צעירות. גם לאימהות ומשפחות קטנות.

אם אתם צריכים רכב לעבודה שישמש אתכם גם בכדי להסיע את הילד לגן, מדובר באחלה אופציה. צריכים פרטים נוספים לגבי מימון רכבים עם ריבית נמוכה? צרו קשר עמנו עוד בהקדם, חברת קפיטל מוטורס כאן בכדי לייעץ לכם לפני רכישת רכבים בתנאי ליסינג פרטי עם ריביות נמוכות. במיוחד ב-2021 ועם שיווקה המחודש של פיאט 500 החשמלית, גם אתם יכולים לשבת ברכב החלומות שלכם כבר בהקדם.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו