סיטרואן ג'מפי היא מלכת סגמנט המסחריות בגודל בינוני בזכות מנוע טורבו דיזל עוצמתי ואמין שרק משתפר לאורך הדורות, מערך בטיחות מקיף עם מערכות בטיחות אקטיביות, מגוון גרסאות לבחירה עבור הובלת מטען או הסעת נוסעים ותא נוסעים מאובזר ושימושי בעל שפע תאי אחסון. עכשיו סיטרואן ג'מפי החדשה מגיעה אלינו בגרסה המחודשת ולפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת עליה.
האחות הגדולה של סיטרואן ברלינגו עברה עדכון קל שכולל בעיקר ליטוש בתא הנוסעים, שדרוג טכנולוגי וריענון עיצוב החזית. סיטרואן ג'מפי החדשה מגיעה בשלל תצורות וגדלים, כרכב הובלה מסחרי וכרכב הסעת נוסעים כאשר לכל הגרסאות מנוע דיזל משותף. גרסה חשמלית צפויה להגיע בהמשך אך כעת היא עוד לא זמינה.

מנוע דיזל ללא שינוי
סיטרואן ג'מפי 2024 משווק בישראל עם אותו מנוע טורבו דיזל כפי שהיה בדור הקודם. מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק של 177 כוח סוס, תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים והנעה קדמית. המנוע מייצר 40 קג"מ ב-2,000 סל"ד וצריכת הדלק הממוצעת הינה 7.5 ליטר לכל 100 ק"מ. כמובן שזה משתנה בהתאם לגרסה שתבחרו. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-10 שניות והמהירות המרבית הינה 170 קמ"ש.

MEDIUM
האורך הכולל של גרסת מדיום הינו 4.98 מטר, רוחב של 1.92 מטר, גובה של 1.91 מטר ובסיס גלגלים של 3.27 מטר. לתצורה זאת 3 אפשרויות כאשר הבסיסית היא M1 המיועדת כרכב שינוע סחורות וניתן לבחור אותה עם סידור של מושב אחד פלוס מושב נהג או שני מושבים פלוס מושב נהג. הגרסה השנייה נקראת N1 והיא מיועדת להסעת נוסעים וסידור ההושבה מלפנים הינו בתצורת 2 מושבים פלוס נהג.
LARGE
גרסת לארג' מגיעה רק בתצורה אחת, ה-N1, כלומר, ברמת האבזור הנמוכה יותר ומיועדת בעיקר לשינוע סחורות ולא להסעת נוסעים. האורך הכולל של גרסת לארג' הוא 5.33 מטר, רוחב של 1.92 מטר, גובה של 1.91 מטר ובסיס גלגלים של 3.27 מטר.

עדכון בעיצוב
סיטרואן ג'מפי החדשה, כמו אחותה הקטנה – הברלינגו, שולטת בסגמנט שלה ועליה מבוססות מרבית המסחריות הנמכרות באירופה ובישראל. בגלל החשיבות הרבה שיש לדגם סיטרואן נזהרת שלא לבצע שינויים קיצוניים במעבר בין הדורות. בדור החדש של סיטרואן ג'מפי לא בוצע כמעט אף שינוי בעיצוב החיצוני. הדבר היחיד שעבר עדכון זאת החזית שקיבלה את יחידות התאורה ואת הלוגו החדש של סיטרואן אותו כבר ראינו על סיטרואן C3 החדשה ובברלינגו החדשה.

תא נוסעים מחודש
תא הנוסעים של סיטרואן ג'מפי החדשה לא חדש אבל הוא כן עבר חידוש קל. הדברים החשובים כמו שפע תאי האחסון כמובן נשמרו והשימושיות שלו נשמרה. כעת תא הנוסעים ובעיקר חווית הנהיגה היא טכנולוגית יותר בזכות מסך 10 אינץ' שקיבל הנהג עבור לוח המחוונים הדיגיטלי, את החוגה להעברת הילוכים מחליף ה-E-Toggle: בורר ההילוכים של סיטרואן עבור רכבים חשמליים וכן גם גלגל ההגה חדש. מבחינת האבזור, בגרסת הנוסעים (M1) יש מסך מולטימדיה מעודכן בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מצלמת רוורס בהתקנה מקומית ומשענות יד לשורת המושבים הקדמית. בגרסת המטען/הובלה (N1) מסך המולטימדיה קטן ל-10 אינץ', יש פס עיטור כסוף לקונסולה המרכזית ומצלמת הרוורס הינה מקורית.

בטיחות בעבודה
סיטרואן ג'מפי החדשה מאובזרת בכל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות היום וזה כולל בלימת חירום אוטונומית, מערכת התרעה על ערנות נהג, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט. כמו כן יש עוד מגוון מערכות עזר כמו חיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל, חיישני חנייה ומערכת להגבלת המהירות (בשליטת הנהג).

העליונות של סיטרואן בתחום המסחריות
סיטרואן ג'מפי החדשה, כמו גם אחותה סיטרואן ברלינגו, שולטות בסגמנט המסחריות במרבית העולם ובעיקר בשוק האירופי בו אוהבים טנדרים במרכב אחוד סגור. השימושיות והאהדה לרכבים אלו נובעת מתוך כך שהם בנויים על פלטפורמות דומות לפלטפורמות של רכבים משפחתיים וזה כמובן מעיד על ממדים קומפקטיים לנסיעה בעיר וכן גם לנוחות הנסיעה. זה הופך את המסחריות הקומפקטיות האלה לדו-שימושיות: גם לעבודה וגם למשפחה. לסיטרואן ג'מפי היו בעבר מתחרות רבות משלל יצרניות באירופה כאשר פיג'ו, הייתה היחידה שהשתמשה בג'מפי גם לייצור הדגם שלה, פיג'ו אקספרט. אחרי שתאגיד סטלנטיס רכש את קבוצת פיג'ו-סיטרואן ואיחד אותו עם קבוצת פיאט-קרייזלר הוחלט שאין טעם להמשיך לפתח דגמים נוספים שיתחרו אחד בשני ובוטלו כל דגמי הוואנים של המותגים בקבוצה. הם לקחו את סיטרואן ג'מפי כרכב שאותו ניתן לשנות בעיצוב ובאבזור והוא משמש לבסיס של כל הוואנים הבינוניים הנמכרים כיום וזה כולל את טויוטה פרואייס, פיאט סוקודו, פיג'ו אקספרט ואופל ויוארו. הוואן האירופי היחיד כרגע בישראל שלא משתמש בפלטפורמה של ג'מפי זה רנו טראפיק.

רכישת סיטרואן ג'מפי החדשה
ג'מפי החדשה זמינה לרכישה בסוכנות הרכב קפיטל מוטורס וניתן לרכוש אותה במגוון מסלולים נוחים לפי בחירתכם. כבעלי עסקים בוודאי תהיו מעוניינים לקבל החזרי מס עבור הרכישה, לשנות ולשדרג את הרכב לפי הצרכים שלכם וכמובן לא להיות מוגבלים בקילומטראז'. לשם כך יש את האפשרות להתחדש בסיטרואן ג'מפי החדשה בתוכנית ליסינג מימוני עם חשבונית מוכרת להחזרי מס ובבעלות מלאה על הרכב. התשלום מתבצע בהחזר חודשי ללא התחייבויות נסתרות ועם אפשרות לטרייד-אין במחיר מחירון בסוף התקופה. למידע נוסף ולהתייעצות עם צוות המומחים שלנו חייגו 3580*