קאדילק ליריק 2021 – סקירה

Cadillac-Lyriq

כשאומרים ש"העתיד כבר כאן", מתכוונים לקאדילק ליריק 2021.

עם עיצוב שנראה שלוף מאיזה סרט עתידני וכוחות בלתי מבוטלים מתחת למכסה המנוע, הכירו את רכב הקרוס-אובר החשמלי הראשון של חברת קאדילק.

ליריק 2021, הנה סקירה מלאה ומקיפה על המכונה הזאת. 

חברת קפיטל מוטורס גאה להציג סקירה מלאה ומקיפה על קאדילק ליריק 2021 – קרוס אובר חשמלי מבית מותג קאדילק.

יחד עם סקירה על הרכב הזה של קאדילק שבכלל נראה כמו חללית עתידנית, אנחנו נשמח גם לייעץ לכם לפני רכישת רכב בסוכנותנו.

סוכנות קפיטל מוטורס הינה אחת מסוכנויות הרכבים הוותיקות ביותר בישראל, דרכה ניתן לרכוש בתנאי ליסינג פרטי את הקאדילק ליריק.

כבר בשנת 2022 אנחנו עומדים לקבל על כבישינו את מכונת החשמל העתידנית הזאת, שמגיעה עם טווח נסיעה משוערך של מעל ל-450 ק"מ. מרשים למדי. בואו נכיר אותה יותר לעומק.

 

קאדילק ליריק 2022 העתיד כבר כאן והוא אמריקאי 

רגע לפני שאנחנו נותנים את הנתונים היבשים על מכונת החשמל העתידנית הזאת, אנחנו רוצים לרגע לעבור אתכם על העיצוב של הרכב הזה.

בדגש על העיצוב החיצוני. איך אומרים, תמונה אחת שווה אלף מילים? חברת קפיטל מוטורס ממליצה לעבור על קטלוג הרכבים של חברת קאדילק ולהבין במה מדובר. 

מדובר כאן ברכב חשמלי שלא ניתן לפספס את עיצובו באף רמזור. עם פנים מתוחות וגב-רכב מתוח עוד יותר, הקאדילק הזו נראית קרבית למדי.

העיצוב חד וחותך, הג'אנטים אימתניים ואי אפשר להתבלבל – מדובר בקרוס אובר.

Cadillac-Lyriq

עם פנים מתוחות וגב-רכב מתוח עוד יותר, הקאדילק הזו נראית קרבית למדי (קרדיט: automoblog.net).

 

קרוס-אובר חשמלי ראשון אי פעם של חברת קאדילק 

הקרוס אובר החשמלי הראשון של קאדילק יגיע ב-2 גרסאות, כאשר גרסה אחת תהיה בעלת נהעה אחורית וגרסה שנייה תהיה עם הנעת 4X4.

היה צפוי למדי שקאדילק יציידו את הרכב בהנעה אחורית, מה שנפוץ מאוד ברכבים אמריקאיים ישנים ועד היום. 

בואו ניכנס לרגע פנימה, שם נמצא איכויות חומרים מהשורות הראשונות בתא הנוסעים. המושבים של קאדילק ליריק מפנקים במיוחד, כיאה לרכב אמריקאי שעוטף את הנהג והנוסעים. כמובן, אתם זוכים כאן לדיגיטציה מלאה לגמרי. לוח המכוונים דיגיטלי, כשם שמסך המולטימדיה הוא בנגיעת TOUCH ודיגיטלי בלבד.

 

מסך מולטימדיה יחיד מסוגו בכל העולם בקאדילק ליריק 2022 

רק לשם ההשוואה, ברכבי מיני בדרך כלל הנהג והנוסעים יכולים להנות ממסכי מולטימדיה בגדלים של כ-6-8 אינץ'. אתם נושמים עמוק? בקאדילק ליריק יש מסך מולטימדיה בגודל של 33 אינץ'. אין ספק, פינוק אמריקאי לכל דבר. ידוע שהאמריקאים אוהבים הכול בגדול. 

מסך המולטימדיה בליריק מתפרס לאורך כל ה-דשבורד. למעשה, מדובר במסך קמור בעל טכנולוגיית צפייה חדישה במיוחד.

קאדילק טוענים שהם ייצרו כאן מסך מולטימדיה שמציג את צפיפות הפיקסלים הגבוהה ביותר בעולם. בהחלט מרשים, מסקרן לראות איך זה נראה בלילה. התאורה בסביבת הנהג והנוסעים פשוט מדהימה, והיא גם ניתנת לשליטה. תוכלו להנמיך וולהגביר עוצמות של תאורה, כמו כן להחליף גוונים של תאורה בלילות. מקסים.

lyric interior

תאורה בסביבת הנהג והנוסעים פשוט מדהימה, והיא גם ניתנת לשליטה (קרדיט: AD1CAR).

 

נתונים יבשים על קאדילק ליריק 2022 

מבחינת נתונים יבשים של מה שנמצא מתחת למכסה המנוע, חברת קאדילק עדיין לא שחררה את אלו. יחד עם זאת, אנחנו סמוכים ובטוחים שהרכב הזה עומד להיות מצויד בשתי יחידות כוח נפרדות. בעוד שהוא יהיה חשמלי כמובטח לנו, אין ספק שמתחת למכסה המנוע גם תהיה קיימת יחידת כוח המבוססת על בנזין. 

 

בין אם כך או כך, אנחנו סומכים על קאדילק שיציידו את הרכבים האלו במגדשי טורבו. אמנם זוהי לא הבטחה מאיתנו (כי גם הקונצרן עדיין לא שיחרר נתונים אלו), אבל הצפי הוא בהחלט כזה. אם אתם מעוניינים להזמין קאדילק ליריק 2022, או שמא רכב מכל סוג אחר שיש בשוק בימינו, תוכלו למצוא את אלו אצלנו.

 

ייעוץ רכישת רכב בליסינג פרטי ומימון 100% על רכבים 

חברת קפיטל מוטורס מתמחה מזה שנים רבות בכל מה שקשור לשיווק רכבי ליסינג פרטי, תפעולי, מימון רכבים ועוד. במידה שאתם צריכים ייעוץ לפני רכישת רכב בליסינג פרטי, אנחנו נשמח שתפנו אלינו ונפנה אתכם אל אחד מיועצי הרכב בסוכנותנו. 

צי הרכבים של חברת קפיטל מוטורס כולל רכבי פנאי ושטח, כמו כן רכבים משפחתיים. אנחנו משווקים גם רכבים ספורטיביים, רכבי עבודה וטנדרים, רכבי מיני ועוד.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו