BMW E330: מבחן דרכים

330E

סדרה 3 מבית ב.מ.וו היא שם נרדף ליכולות נהיגה דינאמיות עטופות במארז יוקרתי ומאובזר.
ב – 2019 נחתה בישראל BMW E330, עם מנוע היברידי נטען, אבזור טכנולוגי כמו שב.מ.וו יודעים להציע, עיצוב מנהלים מעורר התפעלות וחווית נהיגה מצויינת. הצוות של קפיטל מוטורס יצא לנסיעת מבחן עם ב.מ.וו e330 ,הגרסה הבכירה של ב.מ.וו סדרה 3 בישראל – וחזר עם תובנות.

BMW E330 – התרשמות ראשונית עוד לפני הנעה

E330 היא הדור השביעי של סדרה 3 האגדית מבית ב.מ.וו, והיא מציעה עיצוב חיצוני מלוטש וחלק, ללא ספק כזה שמותיר רושם: מלפנים, סבכת כליות גדולה יחסית מבית ב.מ.וו ממסגרת זוג פנסי לד מוגדלים. בפרופיל הרכב נגלה בסיס גלגלים ארוך יחסית עם חישוקי 17 אינץ' (בגרסת הבסיס – בגרסאות בכירות יותר החישוקים מוגדלים) וקווי עיצוב זורמים ועגולים. הפגוש האחורי הבולט מעוטר בצמד מחזירי אור אנכיים ושני צינורות פליטה רחבים בגימור כרום.
הרושם האלגנטי והמהודר נשמר גם כשאנחנו נכנסים אל הרכב: עיצוב סביבת הנהג הוא נקי וממועט בכפתורי הפעלה, עם לוח מחוונים מוקרן ומסך מגע קמור בגודל 10.25 אינץ' שהוא ייחודי לב.מ.וו. המסך מגיע ללא מסגרת מה שמקנה לו מראה מרחף, והוא יאפשר הפעלה של מערכות הרכב השונות. את בורר ההילוכים תמצאו בקונסולה המרכזית של הרכב. התרשמנו מאיכות הגימור, עם מושבים עשויים חומר דמוי עור מחורר ונושם, מרחב פנימי מחולק היטב וגם תא מטען בנפח 375 ל'.

BMW 330E
עיצוב סביבת הנהג הוא נקי וממועט בכפתורי הפעלה, עם לוח מחוונים מוקרן ומסך מגע קמור בגודל 10.25 אינץ'

יחידות הנעה וביצועים

BMW E330 היא היברידית פלאג אין, עם מנוע eDrive המשלב מנוע בעירה פנימית עם מנוע חשמלי. ההספק המשולב של יחידות ההנעה יעמיד לרשותכם הספק מרבי של 292 כוח סוס. ההנעה היא אחורית עם מנוע טורבו בנזין של 4 בוכנות בנפח 2 ל' ועוד מנוע חשמלי בקיבולת סוללה של 12 קוט"ש המאפשר טווח נסיעה על חשמל בלבד של 57 ק"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית טיפטרוניק עם 8 הילוכים.
המהירות המרבית של ב.מ.וו E330 היא 230 קמ"ש, והיא מאיצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש תוך 5.9 שניות. חוויית הנהיגה השאירה רושם רב עוצמה עם מכונה מדויקת ותגובתית, אחיזת כביש מצוינת, תיבת הילוכים חלקה ומהירה, ומתלים ספורטיביים קשוחים.
מבחינת צריכה דלק, ה – E330 הפתיעה לטובה: לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת בנסיעה משולבת מאפשר מעבר של 66 ק"מ לליטר בנזין אחד. במבחן הנסיעה שלנו הציגה ה – E330 טווח ממוצע של כ – 15 ק"מ לליטר, בתנאי נסיעה תובעניים.

BMW 330E
במבחן הנסיעה שלנו הציגה ה – E330 טווח ממוצע של כ – 15 ק"מ לליטר

אבזור ומערכות עזר

חשוב לספר כי BMW E330 מגיעה מאובזרת גם בגרסת הבסיס שלה. מערכות העזר לנהג הן למשל: מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב בהיגוי אקטיבי, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי כלי רכב ב"שטח מת", מערכת לסיוע בבלימה בעת נסיעה לאחור, מערכת התראה במצב של עייפות נהג, מערכת לזיהוי אופניים והולכי רגל בסביבת הרכב, מצלמה מערכת חיישנים לסיוע בחניה לאחור, ועוד. האבזור בתא הנוסעים כולל מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, מערכת בקרת אקלים עם שלושה אזורי אקלים שונים ופתחי אוורור מאחור, חלון שמש בגג, כוונון חשמלי של המושבים עם זיכרונות, מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, ועוד.

BMW 330 E
מדובר בסה"כ ברכב מרווח, בעל גימור פרמיום ונוחות נסיעה מספקת, עם מערכת הנעה חזקה ותגובות זריזות

לסיכום

חווית הנהיגה ב – BMW E330 לא אכזבה. מדובר בסה"כ ברכב מרווח, בעל גימור פרמיום ונוחות נסיעה מספקת, עם מערכת הנעה חזקה ותגובות זריזות, ומנוע פלאג אין היברידי המאפשר גם טעינה באמצעות כבל חיצוני. ביחס לסגמנט, מדובר ברכב עילי המספק אמינות, חווית נהיגה טובה והוא בחירה טובה הן לנסיעות ספורטיביות לבד, והם לנסיעות משפחתיות בטוחות, בנסיעה זריזה ומרובת עצירות בעיר כמו גם בשיוט במהירות גבוהה בכבישים בין עירוניים פתוחים.
אם אתם מחפשים רכב מהודר בקטגוריית סדאן, שיספק חווית נהיגה מצוינת ודינאמית, ייתכן כי ה – BMW E330 הוא בדיוק הרכב הבא עבורכם.
צוות המקצוענים מבית קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל מחכה לכם עם ידע מקצועי והיצע של אלפי דגמי רכבים, בכל קטגוריה ולפי כל מאפיין שתבקשו. נשמח לסייע לכם בתהליך הבחירה והרכישה של הרכב הבא שלכם, כולל טרייד אין בתנאים אטרקטיביים על הרכב הנוכחי ואפשרויות מימון מגוונות מטעם הגופים הפיננסיים הבולטים בישראל.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו