בנטלי קונטיננטל GT – סקירה

בנטלי קונטיננטל GT

אם אתם מחפשים אחר אלגנטיות ספורטיבית בעיצוב שגורם לאנשים להחסיר פעימת לב, אתם מחפשים אחר בנטלי קונטיננטל GT החדשה. בואו נבין לרגע במה מדובר, האם במטוס קרב? אולי זה סופרמן? או שזו פשוט בנטלי GT קונטיננטל החדשה? קפיטל מוטורס מציגים סקירה מלאה: 

מאז ומתמיד, ידענו שאנחנו יכולים לסמוך על חברת בנטלי שתשווק לנו את דגמי המכוניות הכי סקסיים שקיימים בעולם.

ממש ככה ולא פחות מזה, מדובר ברכבים הכי סקסיים שמתניידים על הכבישים בכל העולם. אנחנו רוצים שתכירו את הרכב הבא שקונצרן בנטלי הציג בפנינו לאחרונה, והרכב הזה נקרא בנטלי קונטיננטל GT.

קבלו לפניכם סקירה מלאה על הרכב הנהדר הזה, שיכול להיות שלכם במסגרות של ליסינג פרטי אצלנו. המידע הבא בחסות חברת קפיטל מוטורס, מעודכן ל-2021:

 

מי היה מאמין: בנטלי בארץ ולא בייבוא אישי!

"בנטלי בארץ" זהו מושג די חדש, שאנחנו מכירים רק בשנים האחרונות.

עד השנים האחרונות, חברת בנטלי היוקרתית לא שיווקה רכבים בארץ, וגם יש לציין שלא ממש היה כאן קהל יעד עבור המכוניות האלו. גם לא הרבה לקוחות שייבאו בנטלי בייבוא אישי. 

אם כן, מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות? מה שהשתנה זה הדבר הבא – סמל ענק עם "B" מעל הגריל הקדמי! הלוגו של בנטלי סוף סוף מככב בארץ, ואנחנו חייבים לציין – הם בחרו חתיכת דגם להתחיל אתו את השיווק שלהם בארץ. 

בנטלי לוגו

 

סקירה מלאה ומקיפה על יצירת הפאר הנקראת בנטלי קונטיננטל

חברת קפיטל מוטורס גאה להציג לכם את בנטלי קונטיננטל GT עם למעלה מ-600 כוחוס סוסים מתחת למנוע עבור ה"עגלה" הזאת. ואיזו עגלה לא צריכה סוסים שיובילו אותה? אז בנטלי קונטיננטל GT מקבלת כאן יותר מ-600 כ"ס שילוו את מנוע ה-W12 שלה. 

תקשיבו לנו, בתור מי שראה אותה במציאות, מדובר כאן בחתיכת חוויה לעיניים. העיצוב של הבנטלי מאחורה הוא קסום, ורואים שמדובר כאן בדגם קופה קלאסי. היא מעוגלת מאחורה ומצוידת בפנסים אחוריים קטנים שמנצנצים ורומזים שיש כאן משהו יוצא דופן.

 

6,000 סמ"ק ו-2 טורבו צ'ארג'ר: תופעה יוצאת דופן – בנטלי בישראל

אם מדברים על דברים יוצאי דופן, מדברים על מה שיש כאן מתחת למכסה המנוע. בשורות למעלה התחלנו לרמוז לכם על המנוע המפלצתי שיושב כאן בבנטלי הזאת. אם כך, בואו נדייק את הפרטים קצת יותר.

למעשה, בנטלי קונטיננטל GT מחזיקה מנוע בנפח של 6,000 סמ"ק. 

הספיק לכם עד כאן? אנחנו יודעים שכן. אבל בכל זאת, קבלו עוד משהו עסיסי: בבנטלי הזאת יש לא פחות מאשר 2 מגדשים של טורבו.

כן, כן, שמעתם נכון – 6,000 סמ"ק ועם 2 טורבו-צ'ארג'ר. אמנם הבנטלי הזאת שוקלת לא מעט (קצת יותר מ-2 טון), אבל אין ספק שהנתונים המכאניים האלו גורמים לנו להפיל את הלסת. 

בנטלי קונטיננטל GT 11
אבל אין ספק שהנתונים המכאניים האלו גורמים לנו להפיל את הלסת.

 

2 טון של עוצמתיות, אלגנטיות ושרירים: בנטלי קונטיננטל GT

בואו נגיד ככה, גם אם היא הייתה שוקלת 3 טון, היא עדיין הייתה עפה קדימה בלטיפה קטנה על הגז. בפנים הרכב הכול דיגיטלי, כולל מערכת מולטימדיה יוקרתית במיוחד שמספקת לכם אוקיינוס של נתונים על הרכב ועל הנסיעה שלכם. 

יש לכם ראיית לילה, תצוגות מתחלפות במולטימדיה, מערכות שיוט חכמות, יש לכם אפשרות להגביה את המתלים ברכב ועוד. עוד כדאי לדעת, בבנטלי הזאת יש מערכת בטיחות ייחודית לבנטלי. הרכב מוקף בחיישנים חכמים אשר שומרים עליכם מכל הכיוונים מבחינה בטיחותית ומבחינת הנהיגה.

 

חללית שבטעות נחתה על כבישי העיר – בנטלי הגיעו לישראל

הרכב נראה בפנים כמו חללית לכל דבר, ואתם כמובן יכולים לשנות את צבע התצוגה מתי שאתם רוצים.

רמת הגימור ברכב היא מהשורות הראשונות, כמו שאנחנו מכירים מחברת בנטלי. כל הדקויות כאן מורגשות, והנדסת האנוש נחשבת אחת מהטובות בעולם. 

אתם, כמובן, מקבלים כאן מערכת סאונד יוקרתית ורמקולים איכותיים במיוחד. מאחורה אתם מקבלים 2 מפלטים (אגזוזים), והם בצורה של אליפסה סקסית במיוחד.

מאחורה יש לכם גם כנפון מתכוונן, שזה אחלה טריק בכדי לשדרג ולשפר את האווירודינאמיקה. כמובן, אתם יכולים לכוונן את הכנפון מתוך הרכב בעזרת מתג דיגיטלי.

 

כל הפרטים על בנטלי קונטיננטל GT לפניכם

בנטלי קונטיננטל GT מצוידת בחישוקי מגנזיום בגודל של 22 אינץ', והיא ממש, אבל ממש צמודה לכביש עם הצמיגים הרחבים האלו והגדולים.

יש לכם כאן שמשות כפולות, ככה שאתם מקבלים כאן ביטול מעולה של רעש חיצוני לרכב. 

אגב, שמשות כפולות מסייעות לא רק בביטול של רעשי חוץ, אלא גם מסייעות בהורדת הטמפרטורה ברכב. למרות שהבנטלי היא דגם קופה, כשיושבים מאחורה הרכב דווקא די מרווח. עכשיו, שימו לב לקטע מגניב ביותר – המושבים כאן הם מושבים חכמים!

 

קצת על המושבים החכמים של בנטלי קונטיננטל GT

אם אתם מתיישבים במושב האחורי והברכיים מתחככות במושב הנהג, הוא זז אוטומטית ומתאים את עצמו לנוכחות שלכם! מדהים, לא? אין ספק, העתיד כבר כאן.

בנטלי קונטיננטל GT בפנים

אגב, אם כבר דברים עתידניים – גם חגורת הבטיחות היא חגורה חכמה והיא ניגשת אליכם ברגע שאתם מתיישבים ברכב. 

בקיצור, איזה כיף, בנטלי קונטיננטל GT בארץ! אז לפני שכולם מתנפלים על יצירת הפאר הזאת, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עבור ייעוץ רכישת רכבים.

חברת קפיטל מוטורס היא החברה ממנה תוכלו לרכוש את בנטלי קונטיננטל GT בתנאי העסקה הטובים ביותר.

אנחנו מציעים תנאי תשלום בריביות נמוכות, מסגרות של עסקאות ליסינג פרטי, רכישת רכבים ב-100% מימון ועוד. צריכים סיוע נוסף, או פרטים נוספים? יועץ של קפיטל מוטורס יתפנה אליכם בהקדם, צרו קשר עוד היום. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך