אודי Q3 אחרי מתיחת פנים – לא כדאי לכם לפספס

אודי q3 מבט מבחוץ

עם תא נוסעים שמזכיר את ה-8A, אודי 3Q מגיעה להמם אותנו עם עיצובה האותנטי והמסורתי של חברת AUDI.

עם לא מעט אלומיניום בעיצוב הפנימי של הרכב וזוויות עיצוב חדות, אנחנו רוצים שתכירו את מלכת הכביש, אודי 3Q. 

חברת אודי מגיעה עם המון מורשת מאחוריה, חברה שמייצרת מכוניות אמינות ומעוצבות, אלגנטיות ובעלות נוכחות גרמנית אמיתית.

אודי למעשה, היא מכונית יוקרתית שאינה מקוטלגת בקבוצת מכוניות היוקרה. אמנם היא לא מוגדרת פר אקסלנס בתור מכונית יוקרה, אבל אין ספק שהיוקרתיות והפאר כאן מורגשים בכל מקום ברכב.

בין אם מסתכלים על הרכב מבחוץ, או שמא נכנסים פנימה לרכב, מרגישים שמדובר ב-AUDI. בחברת קפיטל מוטורס תוכלו לרכוש אודי 3Q בתנאים אטרקטיביים ובריביות נמוכות. בינתיים ועד שתחליטו, הנה סקירה מקיפה על AUDI דגם 3Q.

 

אודי Q3 אחרי מתיחת פנים סקירה מבחוץ ומבפנים של הרכב 

מחוץ לרכב אנחנו עדיך לעיצוב מרשים ביותר, שלוקח אותנו למחוזות של עיצוב עתידני לכל דבר.

מרווחה הגחון כאן אינו גבוה במיוחד, מאחד שלא מדובר ברכב SUV. עוד מעט נדבר על ההנעה של האודי הזו ועל הכבישים המיועדים לה, אבל קודם כל בואו נבדוק מה קורה בתוך תא הנוסעים. 

כמובן, הכול כאן כמעט דיגיטלי, כולל לוח מכוונים יוקרתי בדיגיטציה מלאה. בתוך הרכב אתם נהנים ממסך מולטימדיה מרשים וחד, שמגיע בגודל סטנדרטי של 9 אינץ'.

תוכלו לחבר אותו לאנדרואיד ללא בעיה. יש לכם בקרת אקלים ברכב, כפתור התנעה ללא מפתח והיגוי אקטיבי. כמובן, יש לכם כאן גם מערכות בטיחות מובנות כמו בקרת סטייה מנתיב, התרעה בפני הולכי רגל ועוד.

אודי q3 מבט פנימה
עוד מעט נדבר על ההנעה של האודי הזו ועל הכבישים המיועדים לה, אבל קודם כל בואו נבדוק מה קורה בתוך תא הנוסעים (קרדיט:avtocar2020.com).

 

עוד קצת מידע על אודי Q3 

כמובן שיש לכם מאחורה פיצול עבור מיזוג האוויר, כמו כן שקעים עבור טעינת פלאפונים. בגרסת הפרמיום של אודי Q3  אתם יכולים לפתוח את תא המטען עם "בעיטה" (תנועה של הרגל לכיוון תא המטען).

עכשיו, לאחר שקצת תיארנו לכם פרטים שנחשבים די יבשים, בואו נדבר על מה שבאמת מעניין כאן. 

אתם תוכלו לרכוש את הרכב באחת משתי הגרסאות שלו. הגרסה האחת מגיעה עם מנוע 1,500 סמ"ק ועם 150 כ"ס.

יחד עם זאת, הגרסה השנייה מגיעה עם מנוע בנפח של 2.0 ליטר ו-190 כ"ס. מה עוד כדאי לדעת? כדאי לדעת שהגרסה המאובזרת מגיעה גם עם הנעה של 4X4.

 

 

האם אודי Q3 מתאימה לנסיעה בתוך השטח?

כמובן שלא תוכלו לכבוש עם הרכב הזה תנאי שטח הרריים או סלעיים, אבל אין ספק שתוכלו לנהוג בשבילים בכיף שלכם.

גם כבישי כורכר, אין שום בעיה. מרווחה הגחון כאן מאפשר לכם טיולים בשבילים בשבתות, ככה שהרכב הזה מושלם עבור משפחות שנהנות מחיק הטבע. 

בין אם אתם נוהגים בדגם ה-2X4 או בדגם ה-4X4, בכל מקרה תצרוכת הדלק נעה בין 9 ל-11 ק"מ לליטר דלק.

לא מאוד חסכוני אבל גם לא מאוד בזבזני. גם כשרוכשים את הדגם המאובזר עם ההנעה הכפולה, עדיין חשוב להבין כי לא מדובר ברכב מסוג SUV.

 אודי q3 מבט מבחוץ
מרווחה הגחון כאן מאפשר לכם טיולים בשבילים בשבתות, ככה שהרכב הזה מושלם עבור משפחות שנהנות מחיק הטבע (קרדיט:suvsreviews.com).

 

יציבות מעולה על הכביש עם אודי  Q3

האודי הזו אמנם מגיעה עם הנעה כפולה בדגם המאובזר, אבל ההנעה הזו נועדה למטרות של יציבות כביש. כשהרכב מונע בעזרת כוח המועבר אל ארבעת גלגליו, הוא יהיה יציב יותר בדרך כלל בזמן הנסיעה. זה לא אומר שאתם יכולים "לקחת" פניות במהירויות גבוהות, אבל זה כן אומר שהרכב הזה מהנה מאוד לנסיעה ומרגיש מאוד בטוח על הכביש. 

האודי מושלמת עבור נסיעות עירוניות, כמוכן נסיעות בינעירוניות. בין אם אתם צריכים אותה למטרות כאלו או אחרות, יהיה ניתן לרכוש אותה דרכנו בתנאי ליסינג פרטי ובריביות נמוכות במיוחד. חברת קפיטל מוטורס היא אחת מסוכנויות הרכבים הוותיקות בארץ, דרכה ניתן לרכוש כמעט את כל סוגי הרכבים. אם ברצונכם לייבא רכב בייבוא אישי או בייבוא מקביל, אנחנו הכתובת להגיע אליה.

 

ייעוץ לפני רכישת אודי  Q3 ורכבים אחרים 

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב אודי או רכב מסוג אחר, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. חברת קפיטל מוטורס מונה אנשי צוות מומחים בעולם הרכב, שישמחו להתאים לכם את הרכב שישרת אתכם הכי טוב. ניתן ליצור עמנו קשר אונליין וגם דרך הטלפון.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו