אודי Q3 45 TFSIe 2021 – סקירה מלאה 

audi q3 2021

אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה היא אחת מהמכוניות המובחנות ביותר על הכביש.

אי אפשר שלא להבחין בעיצוב החדשני והמעודכן, בטח שאי אפשר לפספס את העיצוב הפנימי בתא הנוסעים. הנה סקירה מלאה על ה-AUDI הזו, מאת קפיטל מוטורס. 

בין הגרסאות השונות של אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה, אתם תוכלו למצוא גרסאות משולבות הנעה. במילים אחרות, דגמים אשר מיוצרים על בסיס על הנעה חשמלית יחד עם הנעת בנזין.

למשל, ניתן לרכוש אודי Q3 45 TFSIe 2021 –עם מנוע 1,400 סמ"ק, כאשר למנוע זה מוצמד גם יחידת הנעה חשמלית. בעוד שמנוע הבנזין יספק 150 כ"ס, יחידת ההנעה החשמלית תספק עוד 114 כ"ס. מרשים, לא? ביחד מתקבלים כאן לא פחות מאשר 245 כ"ס אימתניים מתחת למכסה המנוע.

 

נתונים ביצועים חשמליים באודי Q3 החדשה TFSLE

מכיוון שמדובר כאן ברכב היברידי בסופו של דבר, חשוב לדבר על טווח הנסיעה עם יחידת הכוח החשמלית. למעשה, הרכב מאפשר לכם לשמור על טווח נסיעה חשמלי של כ-51 קילומטרים.

הסוללה שתמצאו ברכב זה היא סוללה מסוג ליתיום – יון, כיאה לרכבים אחרים בקבוצת VAG.

אם תרצו להשתמש ביחידת הכוח החשמלית בלבד, תוכלו לעשות זאת עד 140 קמ"ש בלבד.

מעבר למהירות של 140 קמ"ש, כבר תצטרכו להשמיש את יחידת הכוח המבוססת בנזין. מבחינת הטענת הסוללה, ניתן להטעין אותה במלואה בזמן של 3 שעות ו-40 דקות בממוצע.

audi q3 2021

מבחינת הטענת הסוללה, ניתן להטעין אותה במלואה בזמן של 3 שעות ו-40 דקות בממוצע (קרדיט: caranddriver.com).

 

העיצוב החיצוני של אודי Q3 45 TFSIe 2021 – החדשה

בבחינת העיצוב החיצוני של אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה, רואים שמדובר כאן בדגם מחודש. יחד עם זאת, קיימים קווי דמיון מובהקים בין אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה לאודי 3Q הישנה יותר.

מבחוץ אנחנו עדים לעיצוב שמזכיר לנו ג'יפ ולא בדיוק ג'יפון. אמנם הרכב הזה לא מיועד לתנאי שטח קשוחים, אבל אין ספק שבשבילים ובכורכר אתם יכולים להרגיש בטוחים ונינוחים לחלוטין. 

בתא הנוסעים יש לכם מערכת מולטימדיה עם צג בגודל של 10 אינץ', כאשר המערכת הזו מספקת תמיכה מלאה באינטרנט ובאנדרואיד.

יש לציין, לא ניתן לגלוש באינטרנט תוך כדי נסיעה (מערכת בטיחות מובנית). עוד כדאי לדעת, לוח המחוונים ברכב הוא דיגיטלי לחלוטין.

 

אודי Q3 45 TFSIe 2021 – החדשה – סקירה מלאה 

באודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה יש לכם הגה קטן במיוחד, בחלקו התחתון הוא שטוח וספורטיבי.

מעבר לכך, הרכב מצויד בתיבות הילוכים אוטומטיות ובקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבי, תאורת לד מקדימה, חיישני רברס, מצלמת רברס ועוד. 

אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה היא מאותם רכבים, שכשעומדים מולם, לא ניתן לפספס את היופי ואת העוצמה הניכרות מהם.

היוקרתיות כאן מובחנת ונראית לעין, כמו כן האלגנטיות והספורטיביות ששוכנת שם מתחת למכסה המנוע. אודי מאז ומעולה היו מצטיינים בשיווק דגמים נחשקים במיוחד, וכאן המקרה אינו שונה, מדובר ברכב נחשק מאוד.

audi q3 2021

הרכב מצויד בתיבות הילוכים אוטומטיות ובקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבי, תאורת לד מקדימה, חיישני רברס, מצלמת רברס ועוד (קרדיט: caranddrivercom).

 

רכישת אודי Q3 בסוכנות קפיטל מוטורס ליסינג פרטי 

אם אתם מעוניינים להתחדש ב- אודי Q3 45 TFSIe 2021 –החדשה, אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו. סוכנות קפיטל מוטורס עוסקת בליסינג פרטי תוך מתן פתרונות מימון מלאים ומקיפים ללקוחותיה. אנחנו מזמינים אתכם לשאול אותנו גם לגבי ביטוחי רכבים. 

לקוחות אשר רוכשים או חוכרים את רכביהם מחברת קפיטל מוטורס, זכאים להנות ממחירי ביטוחים אטרקטיביים במיוחד. מאחר שסוכנות קפיטל מוטורס היא מסוכנויות הרכב הכי ותיקות בארץ, עם השנים יצרנו קשרים עסקיים עם גורמים משמעותיים בשווקים השונים.

 

קפיטל מוטורס סוכנות רכבים וליסינג פרטי 

אנחנו עובדים אל מול גורמי מימון בנקאיים, כמו כן אל מול גורמי מימון חוץ בנקאיים. יחד עם זאת, אנחנו גם עובדים אל מול חברות ביטוח.

כל עוד אתם מעוניינים לרכוש רכב בעסקת ליסינג פרטי או בעסקת מימון רכבים, אנחנו נשמח לסייע לכם. זאת ועוד, אנחנו נשמח גם לספק לכם שירות של טרייד אין על אודי Q3 45 TFSIe 2021 – החדשה. 

צריכים מידע נוסף מצוות המומחים של סוכנות קפיטל מוטורס? אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם, אפשר לדבר איתנו דרך אתר האינטרנט, אך גם באמצעות הטלפון. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו