אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021 ספורטיבית – סקירה

audi a3 2021

את אודי A3 אנחנו מכירים כבר שנים, למעשה מאז שנת 1996. אבל כיום היא כבר ממש לא נראית כמו האודי של שנות התשעים.

עם יחידות הנעה היברידיות והמוני סוסים מתחת למכסה המנוע, קבלו את אודי  A3 45 TFSIe  פלאג-אין החדשה. סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס. 

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הדור החדש של אודי A3, שנראה כמו דור חדש בדור עתידני במיוחד.

עם עיצוב יפהפה מבחוץ וגימור באיכויות גבוהות מבפנים, מלכת הכביש הזו מציעה 245 כ"ס בגרסה המאובזרת. כמו כן, טווח נסיעה חשמלי של יותר מ-60 קילומטרים. כל עוד אתם רוצים להנות מרכב קטן וספורטיבי, יוקרתי ואלגנטי, זה הרכב בשבילכם. בואו נתחיל עם מה שמעניין בעיקר את כולנו, נתוני המנוע והביצועים באודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021.

 

אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021 ספורטיבית – נתוני ביצועים ומנוע 

מישהו ביקש אודי A3 שהיא למעשה סוג של אודי S3? אם כן, קיבלתם את אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021 החדשה.

היא מצוידת במערכת הנעה המפיקה 245 כ"ס, כאשר היא נתמכת במנועי טורבו. עם קצת יותר מ-40 קג"מ, אתם יכולים להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות.

מבחינת מהירות מרבית, יש כאן הגבלה של 232 קמ"ש. חשוב לציין, אלו נתונים הרלוונטיים לדגם ה-TFSLE 40. 

בדומה לשאר הדגמים אשר משתמשים במערכות ההיברידיות של אודי, יש כאן סוללה של ליתיום-יון. לסוללה הזו ישנה קיבולת של 13KWH, בעוד שהיא מאפשרת לכם נהיגה חשמלית עד מהירות של 140 קמ"ש. כמובן, יש לכם עם מערכת מחשוב חכמה אשר מייעלת ומנצלת נכון את צריכת הסוללה של יחידת ההנעה החשמלית.

audi a3 2021

מבחינת מהירות מרבית, יש כאן הגבלה של 232 קמ"ש. חשוב לציין, אלו נתונים הרלוונטיים לדגם ה-TFSLE 40 (קרדיט: whatcar.com).

 

כל מה שצריך לדעת על אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 

בכדי לחסוך בצריכת דלק, אתם יכולים לברור בין מצבי הנהיגה השונים. ניתן לנהוג במצב נהיגה בנזין, כמו כן במצב נהיגה היברידי ובמצב נהיגה חשמלי לחלוטין. בין אם תחליטו כך או כך, הרכב צורך דלק בכמות יחסית סבירה. אמנם כרגע אין נתוני צריכת דלק רשמיים מהקונצרן, אבל אנחנו מניחים שהיא תהיה פחות בזבזנית מהדגמים ה-מאוד ספורטיביים של חברת אודי (כמו למשל 5A). 

אם מסתכלים מבחוץ על אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין, מגלים עיצוב חיצוני שמאוד מזכיר את שנות ה-90. למעשה, יש כאן מעין נאמנות-עיצוב למקור. היא מאוד מזכירה את ה-A3 שהייתה לנו כאן בשנת 1996 בהמוניה על הכבישים.

 

עיצוב חיצוני של אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021 ספורטיבית

כבר אז בשנות התשעים, אודי A3 הייתה פופולארית וספורטיבית במיוחד. כיום בשנת 2021, הרכב הזה מקבל טוויסט מסוים בעיצוב, אבל אין ספק שהוא נשאר נאמן למקור בעיצובו. כיאה ל-A3 , היא מגיעה בעיצוב קופה עגלגל ורחב עם בסיס גלגלים משמעותי.

בגרסאות המאובזרות אתם תקבלו בלמים חזקים במיוחד וקליפרים מקצועיים לנהיגה ספורטיבית. קליפרים הם למעשה רפידות הברקסים. ניתן בדרך כלל גם לבחור אותם בצבע האדום שלהם. ואם כבר דיברנו על בטיחות, נמשיך להרחיב גם על זה.

audi a3 2021

כיום בשנת 2021, הרכב הזה מקבל טוויסט מסוים בעיצוב, אבל אין ספק שהוא נשאר נאמן למקור בעיצובו (קרדיט: whatcar.com).

 

מערכות בטיחות מובנות ב- אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 

מערכות הבטיחות המובנות כאן, גם הן משודרגות ביחס לדורות הקודמים של A3 . בכדי להנות מציון בטיחות גבוה, חברת אודי ציידה את ה-A3 כמעט בכל מערכות הבטיחות הרלוונטיות בימינו.

תוכל לנהוג בבטחה עם התרעות על סטייה מנתיבים, כמו כן התרעות בפני תמרורי עצור והולכי רגל, בקרת שיוט ועוד. 

כל עוד אתם מעוניינים להנות מנסיעה בטוחה ורגועה, אודי  A3 45 TFSIe פלאג-אין דאגו לכך. עוד אנחנו רוצים שתכירו, גם את העיצוב הפנימי ברכב. אודי  A3 45 TFSIe פלאג-אין מעוצבת ברמותיה הגבוהות ביותר מזה אי פעם.

 

רכישת אודי A3 פלאג אין בליסינג פרטי

אם בדורות הקודמים חשבנו שראינו עיצובים מרשימים במיוחד, הימים העתידניים כאן ממש מורגשים.

כמובן, שיש לכם דיגיטציה מלאה בתא הנוסעים, כולל לוח מחוונים אשר ניתן בעזרתו לקבל את כל הנתונים על הרכב. יחד עם זאת, מערכת המולטימדיה איכותית במיוחד ומאפשרת ניהול TOUCH ותמיכה מלאה באנדרואיד. 

אם אתם מעוניינים לרכוש אודי A3 45 TFSIe פלאג-אין 2021 ספורטיבית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

סוכנות קפיטל מוטורס מייעדת יועצים מומחים בעולם הרכב לטובת לקוחותיה. אם מוזמנים ליצור קשר דרך אתר האינטרנט, וגם ניתן לקבוע פגישה בסניף שלנו למטרת ייעוץ ורכישת רכבים. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו