רכבי יד 2 מומלצים לצעירים – מכונית עד 20,000 ₪

קיה פיקנטו

אם לאחרונה הוצאתם רישיון נהיגה, אתם צעירים, או שפשוט אתם מחפשים רכב שני זול – הגעתם למקום הנכון. ריכזנו עבורכם את כל הדגמים המומלצים ביותר במסגרת תקציב של עד 20,000 ₪ ופירטנו את היתרונות, החסרונות ומה חשוב לבדוק בקניית רכב יד 2 מומלץ.

מה חשוב לדעת וממה כדאי להימנע

כאשר מדובר במכונית בתקציב נמוך, סביר להניח שאין רצון לשלם כסף מיותר עבור דלק, תחזוקה, ביטוח ואגרה. לכן, מעבר להגדרת התקציב, חשוב לבחור במכונית חסכונית בדלק, בעלת חלפים זולים וקבוצת רישוי נמוכה ככל הניתן כדי להוזיל גם את עלויות הביטוח והאגרה השנתית. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על נוחות נסיעה, אתם צרכים לאהוב את המראה של הרכב והוא צריך להיות אמין ככל האפשר כדי לתקן אותו כמה שפחות.

מה הכי מומלץ?

בבחירת רכב יד 2 נמליץ להישאר בגדר הקריטריונים הבאים:

• מנועי בנזין בנפח של 1.0 עד 1.6 ליטר בלבד כדי שלא תהיה צריכת דלק גבוהה מידי.

• תצורת האצ'בק (5 דלתות), סדאן או סטיישן בלבד.

• מקסימום 200,000 ק"מ נסועה (קילומטראז') ובעדיפות לפחות מ-3 בעלים (ידיים).

• כדאי לבחור בדגם נפוץ כדי שיהיה אפשר למכור אותו בקלות ולמצוא עבורו חלפים בזול.

• *הוספנו שנתונים עבור כל דגם לפי תקציב של עד 20,000 ₪.

קטנות

יונדאי i20

יונדאי i20 (2009-2011)

רוב הגרסאות שלה אוטומטיות אך ניתן למצוא גם גרסה ידנית חסכונית יותר עם מנוע מוקטן. היא נוחה, מרווחת ואמינה. בגלל שהייתה פופולארית מאוד בליסינג והשכרה יש לשים לב לבעלות קודמת ברישיון וקילומטראז'.

טויוטה יאריס

טויוטה יאריס (2005-2009)

אחת המכוניות הקטנות האמינות והחסכוניות ביותר. נוחה מאוד עבור מי שגר בעיר בגלל הממדים הקומפקטיים. העיצוב שלה נחשב ל"נשי" ולמרות זאת היא מבוקשת מאוד בשוק היד השנייה ולכן צריך לרדת הרבה בשנתונים כדי ליהנות מיאריס במחיר נמוך.

הונדה ג'אז

הונדה ג'אז (2005-2009)

היא כנראה החסכונית ביותר בקטגוריה ונוחה במיוחד לנהיגה. החיסרון הכי משמעותי שלה זה עיצוב בתצורת מיני וואן שמרחיק מאוד צעירים ומושך אליה דווקא פנסיונרים ואנשים מבוגרים. מצד שני, פנים הרכב מאוד מודרני ובדרך כלל הבעלים שומרים עליהן ומקפידים לטפל בהן כראוי.

סוזוקי סוויפט

סוזוקי סוויפט (2007-2012)

בעלת סטייל צעיר מאוד, מגיעה גם בגרסה אוטומטית וגם בגרסה ידנית חסכונית במיוחד. בגלל שהיא מבוקשת מאוד על ידי צעירים חשוב להתייחס למספר הידיים ברישיון והיחס שקיבלה במהלך הטיפולים. מעבר לכך היא מאוד אמינה ופשוטה לתחזוקה.

מאזדה 2

מאזדה 2 (2008-2011)

עם מנוע 1.5 ליטר היא החזקה ביותר מבין המכוניות הקטנות. מאחר וזו מאזדה היא גם מאוד אמינה, פשוטה לתחזוקה ובעלת עיצוב צעיר וספורטיבי. בגלל שהייתה פופולארית מאוד בליסינג והשכרה יש לשים לב לבעלות קודמת ברישיון וקילומטראז'.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו (2012-2014)

כבר כמה שנים זו מכונית המיני הנמכרת בישראל. קיימת גרסה אוטומטית הפופולארית יותר עם מנוע 1.25 ליטר. אבל במחיר של עד 20,000 ₪ תצטרכו להסתפק בגרסה הידנית עם מנוע 1 ליטר. מעבר לכך, תא הנוסעים מרגיש כמו במשפחתית ומאוד מרווח ביחס למידות הרכב.

 

גדולות

סוזוקי SX4

סוזוקי SX4 (2008-2010)

אם אתם זקוקים לרכב משפחתי מרווח נוח ואמין, ה-SX4 מושלמת לצרכים אלו. בנוסף, עלות הטיפולים והאחזקה שלה נמוכים יחסית ובדרך כלל בעלי הרכבים שלהן שומרים עליהן ולכן בהחלט אפשר לקנות אותן מיד 2, 3 ויותר.

יונדאי i30

יונדאי i30/קיה סיד (2008-2011)

זאת היונדאי/קיה ששינתה את פני המותג בישראל בזכות האמינות, העיצוב, הנוחות ורמת האבזור שלה. כדי לעמוד בתקציב נמוך תאלצו להתפשר על דגם בעל קילומטראז' גבוהה יחסית מכיוון שהן מבוקשות מאוד בשוק היד השנייה. תוכלו למצוא גם את גרסת הסטיישן של הדגם שנקראת CW (יונדאי) או סטיישן (קיה).

הונדה סיוויק

הונדה סיוויק (2006-2010)

סיוויק תמיד הייתה בצמרת מבחינתם של צעירים עוד מהדור הראשון שהגיע לארץ בסוף שנות ה-80. במסגרת התקציב תוכלו לבחור אחת מתוך 3 הונדות שונות: דור שביעי (עד שנת 2006), דור 8 סדאן ודור 8 האצ'בק. המומלצות כמובן אלה החדשות יותר מדור 8 והמבוקשת ביותר זו ההאצ'בק בגלל עיצוב "החללית" הייחודי שלה ואפשרות לתיבת הילוכים ידנית.

מיצובישי לנסר

מיצובישי לנסר (2008-2011)

הייצור של מיצובישי לנסר הופסק בשנת 2017. הדור האחרון היה בעל מראה ספורטיבי והפך לרכב צעירים מהר מאוד בגלל שהמחירון שלו צנח במהירות. ניתן לבחור מבין שני מנועים כאשר ה-1.5 ליטר חלש אך חסכוני יותר וה-1.8 ליטר חזק אבל גם צריכת הדלק שלו בהתאם.

מיצובישי אקסנט

יונדאי אקסנט/קיה ריו (2008-2011)

דגם זה, למרות שנחשב לסדאן משפחתי, הוא מבוסס על רכב מיני. לכן הוא מגיע עם מנוע קטן יחסית – 1.4 ליטר, ותא נוסעים קומפקטי (יש גם דגם עם מנוע 1.6 ליטר). מסיבות אלה הוא גם מומלץ מאוד עבור צעירים. זו הייתה מכונית ליסינג והשכרה נפוצה מאוד ולכן חשוב לשים לב לבעלות קודמת וקילומטראז'.

 

אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש היכנסו לקטלוג הרכבים ובחרו את הרכב הבא שלכם. קפיטל מוטורס
מאפשרת לכם לקנות כל רכב שתרצו בלי לשלם מקדמה בהחזר חודשי קבוע.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך