חוזרת לעניינים: יונדאי אלנטרה היברידית החדשה

יונדאי אלנטרה היברידית

יונדאי אלנטרה שייכת לקטגוריית רכבי הסדאן הקומפקטיים – בחירה חסכונית ופופולארית בשוק הרכב בישראל. יונדאי אלנטרה היברידית החדשה מביאה את היתרונות של קטגוריית המכוניות הקומפקטיות לצד עיצוב מחודש ומרשים, חלל פנימי נוח ומאובזר, ומערך הנעה היברידי יעיל וידידותי לסביבה. ביחד עם אלה, יונדאי אלנטרה החדשה לא מסעירה כמו חלק מהמתחרות בקטגוריה, עם היגוי רך, איטיות בתגובות ותחושה כללית של רכב מסורתי ומחושב.

היא מגיעה עם מנוע 1.6 ל' של ארבעה צילינדרים עם 105 כ"ס ו – 15 קג"מ, בשילוב עם מנוע חשמלי של 43.5 כ"ס

מנוע וביצועים

יונדאי אלנטרה היברידית מורכבת מעל פלטפורמת 3K מבית יונדאי- קיה, בדור השביעי של הדגם שנחשף בשנת 2020, עם עיצוב מחודש כאמור, שנחשף בשנת 2023. היא מגיעה עם מנוע 1.6 ל' של ארבעה צילינדרים עם 105 כ"ס ו – 15 קג"מ, בשילוב עם מנוע חשמלי של 43.5 כ"ס ו – 17.3 קג"מ. שני המנועים מפיקים ביחד הספק כולל של 139 כ"ס עם מומנט משולב של 27 קג"מ. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק שלה חסכונית אבל לא פנומנלית, עם כ – 24 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת. מבחינת ביצועים, ההאצה של אלנטרה ההיברידית החדשה תאפשר להגיע מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך כ – 10.5 שניות.

צריכת הדלק שלה חסכונית אבל לא פנומנלית, עם כ – 24 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת

עיצוב חיצוני ומרחב פנימי

אין ספק שהעיצוב החיצוני החדש של יונדאי אלנטרה היברידית 2024 הוסיף לדרמטיות שלה. הדגם הנכנס מציג מתיחת פנים כוללת שמקנה לו מראה כללי חד ומרשים יותר. העיצוב המחודש הוסיף לאלנטרה 4 ס"מ באורך (לאורך כולל של 4.71 מ'), עם בסיס גלגלים מהגדולים בסגמנט, של 2.72 מ'.
החזית המעוצבת של אלנטרה 2024 מקבלת טוויסט ספורטיבי בעיצוב המחודש של יחידות התאורה והפגושים הזוויתיים, גם הפגושים האחוריים קיבלו עיצוב שונה. חישוקי הגלגלים בקוטר 16 אינץ' או 17 אינץ' בגרסה הבכירה, גם הם קיבלו עיצוב חדש.

החזית המעוצבת של אלנטרה 2024 מקבלת טוויסט ספורטיבי בעיצוב המחודש של יחידות התאורה והפגושים הזוויתיים

לצד מתיחת הפנים בעיצוב החיצוני, גם מרחב הנוסעים עבר שינויים עיצוביים ופונקציונאליים. התחושה הכללית היא שאותו עיצוב דינמי, ספורטיבי וזורם – שומר על אותו קו גם בתוך חלל הרכב. בצד הנהג תמצאו לוח מחוונים בעל תצוגה דיגיטלית מרשימה ולצידו הקונסולה הראשית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', כאשר בגרסה הבכירה מתווסף לרשימת עזרי המולטימדיה עוד מסך מגע בגודל 10.25 אינץ'. מרחב הנוסע שליד הנהג מציע עיצוב מינימליסטי יותר.

בצד הנהג תמצאו לוח מחוונים בעל תצוגה דיגיטלית מרשימה ולצידו הקונסולה הראשית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'

חלל הישיבה מלפנים ומאחור הוא נדיב, כמו גם נפח תא המטען. אלנטרה החדשה מגיעה עם חיבור מובנה לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו, כמו גם חיבור WiFi ומשטחי טעינה אלחוטית. ניתן להפעיל פקודות קוליות באמצעות תוכנת זיהוי קולי, להפעלת המושבים המחוממים (בגרסה הבכירה), מערכת בקרת האקלים ומערכת הבידור האיכותית, שמגיעה עם שישה רמקולים.

חלל הישיבה מלפנים ומאחור הוא נדיב, כמו גם נפח תא המטען

מערכות סיוע בנהיגה ובטיחות

יונדאי אלנטרה היברידית מגיעה כסטנדרט עם רשימה ארוכה של מערכות בטיחות ומערכות לסיוע בנהיגה, ביניהן שמונה כריות אוויר (תוספת של שתי כריות אוויר לספסל האחורי), מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית של ניטור שטחים מתים וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת סיוע לשמירה על נתיב עם מערכת התראה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ניטור אקטיבית לתנועה חוצה מאחור, מערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, ועוד.

ביניהן שמונה כריות אוויר (תוספת של שתי כריות אוויר לספסל האחורי)

לצד מערכות הבטיחות אפשר יהיה למצוא בגרסה הבסיסית של יונדאי אלנטרה ההיברידית מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת חכמה לכניסה והנעת הרכב ללא מפתח עם אפשרות להניע מרחוק באמצעות שלט, בורר מצבי נהיגה, ועוד. ברמת הגימור האמצעית סופרים יתווספו לאלה גם חישוקי 17 אינץ', מסך דיגיטלי נוסף של 10.25 אינץ', תאורת לד, חלון שמש חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומשטחי טעינה אלחוטיים. ברמת הגימור הבכירה, היא Luxury, ניתן למצוא גם מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, מושב נהג בהפעלה חשמלית עם זיכרונות, וריפודי עור.

מתי תגיע יונדאי אלנטרה ההיברידית החדשה לישראל, וכמה היא צפויה לעלות לנו?

יבואנית יונדאי בישראל היא כלמוביל, והיא משווקת את יונדאי אלנטרה ההיברידית החדשה החל מתחילת שנת 2024 בשלוש רמות גימור: הבסיסית היא פרימיום, לאחריה גרסת סופרים והבכירה היא לקשרי. המחיר לגרסת הבסיס של יונדאי אלנטרה היברידית 2024 הוא 169,900 ₪.
מחפשים את הרכב ההיברידי הבא שלכם? קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, מציעה ליווי מקצועי בבחירה וברכישה של רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ, לצד הצעות מימון בשיתוף פעולה עם מגוון גופים פיננסיים בארץ וטרייד אין על הרכב הישן. פנו אלינו – ונשמח לעזור!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו