נוסעים יותר משעה לעבודה? אתם צריכים רכב נוח לנסיעות ארוכות

שברולט בלייזר החדשה

אם אתם נוהגים כשעתיים ביום לעבודה וחזור – תבלו במהלך החיים במצטבר כמעט 40,000 שעות, או 4.5 שנים, בנהיגה. כל כך הרבה זמן ברכב – כדאי שתוודאו שנוח לכם.
המאפיין של נוחות הנסיעה הוא חשוב כשאתם בוחרים את הרכב הבא שלכם – במיוחד אם אתם מבלים בו הרבה זמן בכל יום. רכב נוח לנסיעות ארוכות הוא רכב בעל מרחב פנימי מספק ביחס למבנה הגוף שלכם, עיצוב סביבת נהג נוח וגימור איכותי, מערכות הפעלה ידידותיות, אולי מערכת בקרה אקלים מפנקת, מערכת מולטימדיה טובה, ועוד. לפניכם סקירה ייחודית של שישה דגמי רכבים נוחים במיוחד – הצוות של קפיטל מוטורס ישמח לסייע לכם לאתר רכב נוח לנסיעות ארוכות שיתאים לצרכים שלכם.

 

אמ;לק

יצרן ודגם הנעה החזר חודשי
BMW X1

 

1.5 ל' טורבו בנזין 3,638 ₪
מאזדה CX30

 

2.0 ל' בנזין 2,078 ₪
קיה נירו

 

1.6 ל' פלאג אין 2,403 ₪
שברולט בלייזר

 

3.6 ל' בנזין 3,899 ₪
לקסוס UX

 

2.0 ל' היבריד 2,989 ₪
וויי קופי 02

 

2.0 ל' טורבו פלאג אין 3,118 ₪

 

ב.מ.וו X1 החדשה

BMW X1

מי שנוטים להעדיף רכבי פנאי בוודאי יתרגשו להכיר את רכב הפנאי שטח בגרסת היוקרה מבית ב.מ.וו, ה – X1 מקטגוריית C-SUV. מדובר ברכב שמגיע בעיצוב קשוח וצבעים עזים, צריכת דלק לא רעה (יש גם גרסה חשמלית), חמישה כוכבי בטיחות בדירוג של NCAP לשנת 2022, ורמת גימור מפנקת. מדובר ללא ספק בדגם של רכב נוח לנסיעות ארוכות, עם מושבים נוחים במיוחד, מערכת בקרות אינטואיטיביות של המרחב הפנימי ברכב, מסך מולטימדיה ענק וידידותי למשתמש הכולל גם בקרה קולית, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות שישפרו את הבטיחות גם בנסיעות ארוכות, ועוד.

מאזדה cx-30 החדשה

מאזדה CX30

עוד רכב פנאי שטח שכדאי להזכיר אותו ברשימת הרכבים הנוחים לנסיעות ארוכות, הוא המאזדה 30CX. מדובר ברכב פנאי שטח קומפקטי שהסקירות מצביעות כי הוא דווקא פחות נוח למבוגרים במושב האחורי, ומציע שטח אחסון מצומצם בתא המטען – אולם עבור נהג יחיד או נהג ונוסע בדרך לעבודה, הוא עשוי להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. בארץ הוא נמכר בגרסת מנוע 2 ל' עם 165 כ"ס או בגרסת פרימיום של 2.5 ל' עם 195 כ"ס, בשני המקרים הוא מגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית של שישה הילוכים, מנוע חזק וביצועי כביש לא רעים.
מאזדה 30CX מציע מאפיינים שיהפכו את שעת הנהיגה אל המשרד ובחזרה למפנקת, בין השאר: בידוד רעשים מצוין, עיצוב פנימי מחומרים איכותיים, ריפודים רכים ונוחים, מערכת מולטימדיה ידידותית ונוחה לתפעול, לוח מחוונים מרכזי עם תצוגה עילית, ועוד.

קיה נירו היברידית החדשה

קיה נירו

קיה נירו היא רכב נוח לנסיעות ארוכות שמגיע לישראל בגרסת פלאג אין היברידית או בגרסה חשמלית מלאה. קיה נירו מהדור השני הגיעה לישראל בתחילת שנת 2023, והיא מציעה 183 כ"ס וסוללת 11.1 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי בלבד של כ – 61 ק"מ בגרסת הפלאג אין, או בגרסה החשמלית המלאה 204 כ"ס וטווח נסיעה של 460 ק"מ. מושב הנהג מתכוונן חשמלית לנוחות מרבית בנהיגות ארוכות, תיבת ההילוכים מאפשרת החלפת הילוך באמצעות סיבוב חוגה, ומגוון מספק בהחלט של מערכות בטיחות יאפשרו נסיעה בטוחה יותר.

שברולט בלייזר החדשה

שברולט בלייזר

שברולט בלייזר הוא רכב קרוסאובר בממדים נדיבים יחסית לקטגוריה, שנמכר בישראל בגרסה אוטומטית בעלת 305 כ"ס בנפח מנוע של 3.5 ל' או בגרסת טורבו יוקרתית יותר עם מנוע 2 ל' ו – 230 כ"ס. מדובר ברכב גדול כאמור, ספורטיבי, מרשים ובעל נוכחות, שהוא בהחלט רכב נוח לנסיעות ארוכות: הוא מביא עיצוב אסתטי של סביבת הנהג, עם איכות גימור גבוהה והנדסת אנוש טובה. תנוחת הישיבה של הנהג היא גבוהה והמרחב בסביבת הנהג הוא נדיב. שברולט בלייזר מגיע עם מערכת כניסה והנעה לרכב ללא מפתח, מערכת MyLink עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', שפע של מערכות בטיחות, מערכת שמע מפנקת ועוד.

לקסוס UX החדשה

לקסוס UX

לקסוס UX הוא רכב פנאי שטח קטן שנמכר בישראל בשלוש גרסאות היברידיות עם מנוע בנפח 2 ל' ו – 184 כ"ס ובשלוש גרסאות חשמליות עם טווחי נסיעה של 442-447 ק"מ ו – 204 כ"ס. מבחינת ממדי הרכב, מדובר ברכב פנאי שטח קומפקטי וקטן גם יחסית לקטגוריה, אבל הוא מציע סביבת נהג מוקפדת שהופכת אותו רכב נוח לנסיעות ארוכות שכדאי לשקול. בין השאר, תמצאו מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ' עם ממשק משתמש אינטואיטיבי, מערכת שמע הכוללת 13 רמקולים, תאורת לד מלאה, מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת חכמה של כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע שלידו, ועוד. בגרסאות הפרימיום תוכלו לקבל גם גג שמש פנורמי, הכהייה של השמשות מאחור, ריפודי עור, משטח טעינה אלחוטי, חימום ואוורור גם למושבים הקדמיים וגם לגלגל ההגה, ועוד.

 

וויי קופי 02

וויי היא חברת רכב סינית צעירה שנכנסה לשוק בשנת 2016 וזוכה להצלחה בישראל. וויי קופי 02 הוא רכב פלאג אין היברידי בגרסת פנאי שטח יוקרה, המהווה רכב נוח לנסיעות ארוכות עם רשימה ייחודית של פינוקים לסביבת הנהג כמו מערכת חכמה לפתיחת הרכב, מצלמות 360 מעלות, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, צג מולטימדיה של 14.6 אינץ', מערכת חכמה לבקרת אקלים, מערכת שמע עם רמקולים מבית אינפיניטי, ועוד.
קפיטל מוטורס – סוכנות רכב המובילה בישראל, מציעה לכם ליווי מלא אל הרכב הנוח הבא שלכם, כולל מסלולים נוחים של מימון לרכב. פנו אלינו – ונשמח לעזור!

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך