ה-SUV החשמלי של ג'יפ הגיע לישראל

ג'יפ וואגוניר SUV חשמלי

ג'יפ אוונג'ר החדש זה SUV חשמלי קומפקטי. בשנה שעברה (2023) הוא זכה בתואר רכב השנה באירופה. כעת הוא הגיע לישראל ומוצע בהנעה חשמלית בלבד וב-3 רמות גימור. המחיר של ה-SUV העירוני מתחיל ב-189,900 ₪ (ינואר 2024).

 

SUV חשמלי ראשון של ג'יפ

ג'יפ לקחה את הזמן עם השקת הדגם החשמלי הראשון שלה למרות שמותגים אחרים במשפחת סטלנטיס (פיג'ו, סיטרואן, אופל ופיאט) כבר השיקו בהצלחה את הדגמים החשמליים שלהם. ולמרות זאת, מרגע חשיפת ה-SUV החשמלי של ג'יפ כבר בוצעו למעלה מ-40,000 הזמנות ברחבי העולם.
זה לא הדגם האחרון של ג'יפ שצפוי להיות חשמלי. כבר מתוכננים דגמים נוספים כל-חשמליים כמו ג'יפ וואגוניר (אשר יתחרה בישראל מול NIO ES9), קומפאס ורנגלר המיתולוגי.

SUV חשמלי
ג'יפ אוונג'ר

עיצוב קלאסי

כמקובל בחברת JEEP לאוונג'ר החדש יש סבכה קדמית המורכבת מ-7 צלעות ומצדיה יחידות תאורה מלבניות. פרופיל הרכב קובייתי וכולל מגיני בוץ שחורים בחלק התחתון של הדלתות ומסביב לבתי הגלגלים. החלק האחורי פשוט מאוד וממשיך את המסורת העיצובית של ג'יפ. מה ששונה מדגמים אחרים של המותג הוא תא הנוסעים – הוא מאוד מינימליסטי ואלגנטי.

מה מסתתר מתחת לעיצוב?

האוונג'ר החדש בנוי על אותה פלטפורמה כמו פיג'ו 2008e, סיטרואן e-C4, אופל מוקה E ו-DS3 החשמלית. מתחת לרצפת הרכב שוכנת סוללה בנפח 54 קילוואט ובחזית מנוע חשמלי יחיד עבור הנעה קדמית בלבד. בהמשך צפויה להגיע גרסת 4X4 בעלת מנוע נוסף מאחור. טווח הנסיעה החשמלי של האוונג'ר הינו 400 ק"מ.

 

הספק – 156 כ"ס

ג'יפ אוונג'ר החשמלי מצויד במנוע אחד מלפנים אשר מייצר הספק של 156 כוח סוס ומומנט של 26.5 קג"מ. המהירות המרבית היא 150 קמ"ש ותאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9 שניות בלבד. כמקובל בדגמי סטלנטיס חשמליים, גם האוונג'ר מגיע ללא תיבת הילוכים – יתרון משמעותי אשר חוסך בתחזוקה השוטפת של הרכב ובאמינות שלו.

 

אבזור יוקרתי

לאוונג'ר המון אבזור אשר מגיע כבר בחבילה הבסיסית והוא כולל בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה בשטח, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה תומך אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי בגודל 10.2 אינץ' ועוד.

SUV חשמלי

חלופה בעלת הנעת בנזין

פולקסווגן החלה לשווק כעת בישראל את הטי-רוק החדשה. מדובר ברכב SUV קומפקטי בממדים דומים לאלו של האוונג'ר. רק שזה מגיע בהנעת בנזין בלבד. פולקסווגן טי-רוק מצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין שמייצר הספק של 150 כ"ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 מהירויות. לטי-רוק ביצועים מרשימים מאוד עם 8.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 207 קמ"ש. כמו כן היא זכתה גם בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.

 

מתלבטים איזה רכב לבחור? לא בטוחים אם כדאי לעבור לרכב חשמלי או לרכב בנזין? היועצים שלנו זמינים עבורכם וישמחו לסייע לכם בבחירת רכב חדש בתוכנית הרכישה המשתלמת ביותר. קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו