איך קונים רכב חדש ללא מקדמה?

המדריך המלא: איך לקנות רכב חדש גם אם אין יותר מדי כסף לבזבז?

קניית רכב ראשון

החיים בלי רכב יכולים להיות לא פשוטים בכלל. הם דורשים לפתח תלות בתחבורה ציבורית מקרטעת, או בטובות של חברים או עמיתים לעבודה שיתנו לכם טרמפ ממקום למקום. בישראל, אנשים ללא רכב אינם יכולים להתנייד בכלל ממקום למקום בסוף שבוע וסובלים לא פעם משיבושים ברכבות ובאוטובוסים שיכולים להיות לא נעימים בכלל.

מחקרים פסיכולוגים אפילו מצאו כי התנידות בתחבורה ציבורית מוסיפה סטרס וחרדות לחיים – ועלולה גם להגביר את הסיכון להידבק במחלות כמו צינון ושפעת.

אז הפתרון המתבקש לקשיים האלו הוא כמובן לקנות רכב חדש, אבל מה עושים כשהתקציב דחוק אבל אתם מרגישים שאתם מוכרחים לקנות רכב שישפר את איכות החיים? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי לעשות את זה:

1. ישן או חדש?

אנשים ש"לחוצים על כסף", בדרך כלל ירצו לבחור במכונית ישנה שכבר עברה כמה ידיים ונמכרת במחיר נמוך יחסית. בהיבט הזה חשוב לזכור את המשפט המוכר שאומר כי "כשקונים בזול משלמים ביוקר". אם קונים רכב זול, הוא כנראה יגיע למוסך די הרבה, יצריך תיקונים יקרים ותחזוקה מאומצת.

לכן, גם אם התקציב לוחץ, עדיף להתחייב קצת יותר אך לרכוש רכב חדש, מחברה אמינה ומוכרת, רכב שיעניק לכם ביטחון ושקט גם בעתיד. זכרו שאין דבר יותר מעצבן מלהוציא המון כסף על רכב משומש ואז להמשיך ולבזבז בכל כמה חודשים עוד כסף על תיקונים והפתעות.

2. הציבו יעדים ריאליים

הצבת יעדים

רבים מאיתנו חולמים על הרכב שלהם מגיל קטן. חלק מדמיינים גג נפתח או מושבי עור, אחרים מדמיינים רכב אספנות שיסובב ראשים. החלומות האלו, מגרים ככל שיהיו, פוגעים במטרה המרכזית והחשובה ביותר שלכם – רכב שיביא אתכם ממקום למקום.

ברגע שתשתחררו מהחלומות האלו ותתחילו לחשוב בצורה פרקטית יותר – יהיה קל יותר לקבל החלטה שגם תצמצם עלויות. או במילים אחרות – אל תילחמו על מה שאתם רוצים, אלא על מה שאתם באמת צריכים.

3. אל תחסכו על הבדיקה במוסך

בדיקת במוסך

בכל זאת החלטתם לרכוש רכב משומש מיד שנייה? הגיוני שלאורך הדרך תעדיפו לוותר על הבדיקה במוסך ותבצעו את הבדיקה בעצמכם, או בעזרת קרוב משפחה שמבין דבר או שניים בתחום, כדי לחסוך בהוצאות. כמו שהסברנו קודם, לפעמים החיסכון הזה עלול לעלות ביוקר ולגרום לכם לפספס תקלות שיגבו מכם עוד הוצאות יקרות בהמשך.

הבדיקה המקצועית במוסך היא כלי חיוני ביותר שיעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ולכן אסור לוותר עליו. אל תחשבו על המצב הכלכלי שלכם ברגע הזה, אלא על זה שיהיה בעוד שנה או שנתיים, כשתצטרכו, אולי, להתמודד עם תקלות שלא לקחתם בחשבון.

4. תשיגו מימון שמתאים לכם

השגת מימון

כיום אתם לא חייבים שיהיה לכם הון עצמי כדי לקנות רכב חדש או משומש. אם אין לכם את הכסף להשקיע ברכב כרגע או שאתם מעדיפים להשקיע אותו במשהו אחר, עדיין תוכלו לקנות רכב חדש או משומש מאחד המותגים המובילים באמצעות עסקאות מימון.

"קפיטל מוטורס" לדוגמה, תסייע לכם לרכוש רכב חדש או משומש במימון של עד 100% בתנאים משתלמים ביותר, עם פריסת תשלומים נוחה ובהתאמה אישית לתקציב ולאילוצים שלכם.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך