פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

קפיטל מוטורס - גישה מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פילטרים סנן

איסוזו

החברה היפנית איסוזו נחשבת לאחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום הרכבים המסחריים, טנדרים, משאיות ואוטובוסים. החברה נוסדה תחת השם איסוזו בשנת 1934 אך התחילה לפעול כבר 28 שנים טרם לכן. במהלך השנים רכשה ג'.מ מניות בחברה וחלק מההשפעות היו יבוא דגמי איסוזו בשנות התשעים. מאז ג'.מ כבר איננה שותפה בחברת איסוזו. כיום משווקים בישראל הטנדר הידוע הדי מקס ומשאיות של החברה עד 14 טום וכמו כן גם המידיבוס.

איסוזו דימקס

איסוזו דימקס שפועל כיום בדור השני של דגם זה הוצג בשנת 2011. הדור השני של האיסוזו DMAX שונה מהדור הקדם גם בפן העיצובי של הרכב וכמו כן גם בפן המכני. רמת הבטיחות של הדור השני עשתה עלייה משמעותית בהשוואה לדור הראשון. בישראל, ניתן להשיג את הדימקס במגוון נרחב של גרסאות וזה מהווה יתרון משמעותי אל מול מתחריו של הדימקס. יחד עם זאת, ישנה אפשרות אחת בנושא בחירת המנוע אך ישנה אפשרות לבחור בין תיבת הילוכים ידנית לאוטומטית, הנעה כפולה או אחרוית וכמו כן מבנה של קבינה אחת או כפולה. בתחילת 2017, החל גם שיווק של איסוזו די מקס מחודש כאשר ההופעה שלו מודרנית יותר ויחידת ההנעה מחודשת גם היא כאשר זו מבוססת על מנוע 1.9 ליטר דיזל עם מגדש טורבו יחד. הספק הכוח נשאר 163 כ"ס אך המומנט ירד. תיבות ההילוכים מאפשרות בחירה בין תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם שישה הילוכים כל אחת. אחד מהחידושים שרכב זה מציע הינו חיסכון משמעותי בדלק כאשר החברה מצהירה על חיסכון של קרוב ל- 20% ויכולת גרירה גדולה יותר עד שלוש וחצי טון. העיצוב של האיסוזו דימקס החדש כאמור שונה באופן ניכר מעיצובו של הדור הישן. הרכב נראה אגרסיבי אך כאשר בוחרים בדימקס בגרסאות היותר מאובזרות שלו, יש החושבים שרכב זה נראה מצועצע. תא הנוסעים של האיסוזו דימקס השתדרג בצורה ניכרת והעיצוב שלו עדכני יותר. איכות ההרכבה והפלסטיקה של הרכב טובה והמושבים האחוריים מציעים נוחות גבוהה יותר. הדגם החדש הינו בעל משקל מכובד כ- 2 טון אך המנוע כפול המדגשים נותן אפשרות לנסיעה מהירה יחסית. אחד מהחסרונות הבולטים של הרכב הינו שבידוד הרעשים שלו לא מהמוצלחים שעולם הרכבים רעה ודבר זה מהווה חיסרון משמעותי גם בעת נסיעה בכביש ריק מפני שהרכב מייצר רעש גדול. בעבור הנהגים, איסוזו דימקס שיפרו את נוחות הנסיעה בצורה ניכרת ודבר זה בא לידי ביטוי גם בעבור הנוסעים במושב האחוריים. יחד עם זאת, הבעיה של הרכב בספיגת שיבושים גדולים מורגשת בעת הנסיעה וסיבה זו נעוצה גם בכך שכיול המתלים מלפנים רך מדי בדומה לדור היוצא. ספיגת השיבושים הקטנים שבדרך אינם מפרים את שלוות הנוסעים. לסיכום, הרכב מציע מגוון רחב של גרסאות לבחירה כאשר הגרסאות הבסיסיות שלו מציעות מחיר תחרותי ביותר אל מול הגרסאות המתחרות אך בגרסאות המאובזרות יותר, מחיר הרכב עומד בקנה אחד עם המקובל בשוק רכבים זה. נוחות הנסיעה של הרכב מתקבלת על הדעת והוא מסכם ביצועים. חסרונות הרכב טמונים בעיקר בכך שחסרה נעילת דיפרנציאל אחורי, אין לו יכולת להנעה כפולה בכביש וכמו כן הוא רועש בעומסים.

לקוחות ממליצים

2021 Mini Cooper קדימה

מיני קופר עוברת מתיחת פנים מחודשת – עיצוב מעודכן ושדרוג מערכות בטיחות – סקירה

אפשר להגיד שהמיני קופר עוברת מתיחת פנים, אבל בסופו של דבר מדובר בחידוש רכב רטרו והנאמנות למקור כאן היא בהתאם. הקווים העיצוביים של “פעם” נשמרו, למרות שהמיני עברת מתיחת פנים ב-2021. הנה סקירה מלאה על

קרא
Chevrolet Camaro SS ZL1 מקדימה

שברולט קמארו SS ו-ZL1 נוחתות בישראל – סקירה

הקיצון של הקיצון, מארץ הקיצוניים – הגיע לישראל. גרסת העל של שברולט קאמרו SS ו 1LZ נוחתות בישראל והכנו עבורכם סקירה מלאה. אם חלמתם על לנהוג במשהו שהוא ספק מטוס סילון וספק רכב, השורות הבאות

קרא
hyundai kona 2021 מקדימה

מתיחת פנים מחודשת: יונדאי קונה – סקירה

בגרסאות היברידיות ובנזין, נוחתת בישראל יונדאי קונה החדשה 2021. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את היונדאי שאמנם נראית כמו רכב פנאי ושטח, אבל מספקת לכם את המוביליות האידיאלית בתוך העיר ומחוצה לה. הנה סקירה מלאה מאת

קרא

מוזמנים לבקר אותנו בסניפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 3580*

נציגי השירות של קפיטל מוטורס זמינים לכם תמיד.

כניסה לאזור משתמש
על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)