מכונית השנה העולמית 2020: קיה טליורייד

קיה טליורייד

בעוד שנגיף הקורונה גרם לביטול תערוכות מכוניות בכל העולם, תערוכות מסוימות עדיין התקיימו לאחרונה, פשוט בצורה מקוונת-אונליין. מי זכתה ובאיזה כתר? כל הפרטים על הזוכות הגדולות בתערוכות COTY ו-WCOTY:

אתם מוזמנים להכיר וללחוץ ידיים עם הזוכות הגדולות לתערוכות COTY ו-WCOTY, המכוניות שקטפו פרסים בתערוכות המכוניות העולמיות ושל אירופה. בין הזוכים והזוכות המאושרים, תמצאו את קונצרן פורשה שקטף פרסים על דגם "טייקן" החדש, הרכב החשמלי הראשון שקונצרן פורשה מייצרים. מי עוד זכתה ובמה? הכירו את מכונית השנה העולמית ל-2020: קיה טליורייד. 

 

המכוניות שקטפו פרסים משמעותיים בשנת 2020

בעוד שעל הכבישים יש כל כך הרבה מכוניות ומכל כך הרבה סוגים ודגמים, לא קיימים הרבה רכבים שמסוגלים לקטוף פרסים עולמיים. בכדי שזה יקרה, נוסחת הקסם צריכה להתרחש ולהתקיים. אנחנו מדברים על שילוב בין נושאים מכאניים, נוחות, נראות חיצונית, חלקי חילוף ועלותם, אמינות, מבחני ריסוק ועוד. 

רק לאחר שקונצרן כזה או אחר משלב את כל אלו בהצלחה, אולי, אבל אולי הוא יהיה מסוגל לקטוף פרס עולמי כמו שקונצרן קיה קטף ב-2020. אתם מוזמנים להכיר את הזוכה המאושרת ל-2020 בתחרות מכונית השנה העולמית עם 7 ועד 8 מקומות ישיבה: קיה טליורייד. 

קיה טליורייד

נוסחת הקסם צריכה להתרחש ולהתקיים. (קרדיט: MotorTrend).

 

מכונית השנה ל-2020: קיה שמככבת וקוטפת פרסים 

עם נוחות שמזמינה אתכם להעביר לילה על המושב, אמינות יוצאת דופן ונראות חיצונית SUPER קרבית, קונצרן קיה החליט השנה שהוא פשוט "נותן לנו בראש". בזמן שפג'ו 208 קטפה את פרס מכונית השנה באירופה לשנת 2020, קיה פשוט החליטו שהם כובשים את העולם, לא פחות מכך. 

אנחנו כמובן לא משמיצים לרגע, פג'ו 208 היא מכונית פשוט נפלאה ובעלת יתרונות רבים על פני רכבים אחרים בקטגורים שלה, במיוחד אם אתם מחליטים ללכת על הדגם הכי מפואר והכי ספורטיבי של סדרת ה-208 – דגם ה-GTI. מישהו ביקש 200 כוחות סוס על משקל של רכב קטן  (בערך 1.2 טון) ולא קיבל? אז קבלו את ה-208GTI. 

 

פג'ו 208 היא מכונית השנה באירופה ל-2020: מדוע בעבר זה לא היה המצב?

אוקי, אז שיבחנו קצת את הצרפתים, כי בהחלט מגיע להם. בכל זאת, הם סוחבים היסטוריה וצלקות מהעבר, שמיוחסות בעיקר לאופן הטיפול במכוניות הסיטרואן והפג'ו במהלך השנים בישראל. במילים יותר פשוטות? רכבי סיטרואן זכו לשם רע בגלל סיבה אחת עיקרית: בארץ ישראל אין ממש מכונאים ומוסכים שמבינים לעומק מערכות הידראוליות שונות (אותם בולמים הידראוליים שרכבי סיטרואן מאופיינים איתם). 

מאחר שסיטרואן, פג'ו ורנו הם תחת אותו קונצרן, פג'ו במהלך השנים זכו ליחס ושם רעים בעקבות ההשפעות של האחות – סיטרואן. בקיצור ולעניין, בשנת 2020 אין שום סטיגמה ושום שם רע על מכוניות כמו פג'ו 208. ואיכשהו, למרות כל המחמאות של כולנו על פג'ו, קיה לקחה את הפרס העולמי וזכתה במקום הנחשק ביותר על ידי קונצרנים של רכבים בכל העולם.

 

קצת על הכלה הזוכה: קיה טליורייד

אז ככה: קיה טליורייד, כמו שאמרנו, היא בעלת 7-8 מושבים, כאשר כל מושב ומושב ברכב הזה מפנק אתכם בנוחות אין סופית. אם תרצו, תוכלו לבדוק עם חברת קפיטל מוטורס לגבי נסיעת מבחן על קיה טליורייד. מזכירים לכם, קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים הכי גדולה ומובילה בארץ, ככה שאם אתם מעוניינים לערוך נסיעת מבחן בתקופת הקורונה על קיה טליורייד, קפיטל מוטורס זה המקום לפנות אליו. 

על חלק מהרכבים, תוכלו לערוך נסיעת מבחן אשר מגיעה אליכם עד ביתכם. אוקי, נחזור לענייני תחרויות רכבים בעולם. במקביל לכך שקיה טליורייד זכתה בפרס המכונית העולמית לשנת 2020, ישנו עוד פרס שנקטף וחשוב לדבר עליו.

 

פרסים נוספים שנקטפו ב-2020 ואנשים שווה לדבר עליהם

אנחנו מדברים על הפרס הניתן ליו"ר קבוצת PSA, קרלוס טראוורס. קרלוס טראוורס הוביל את קבוצת PSA ממצב של הפסדים משמעותיים בשנים האחרונות, למצב של רווחיות ועתיד שנראה הרבה יותר טוב עבור קבוצת PSA. 

במהלך הזמן האחרון, התרחשו לא מעט מגמות בקבוצת PSA, כולל המגמה של רכישת אופל (מפתיע מאוד, מעניין איך תיראה אופל קורסה OPC הבאה), אך לא רק. שימו לב, גם DS נהפך למותג עצמאי והאמת מאוד יוקרתי.

 

כיצד DS נהפכה למותג עצמאי והחלה לככב על הכבישים באירופה

זוכרים את רכבי ה-DS, שלמעשה היו דגמים משופרים של רכבי סיטרואן? למשל, ה-DS3 היא בכלל יושבת על השלדה של סיטרואן סי 3. בכל אופן, אם תרצו לרכוש כיום רכב מסוג DS, אתם עדיין יכולים לטפל בו במוסכי סיטרואן, אבל אין ספק שאתם מקבלים משהו הרבה יוקרתי מאשר סיטרואן. 

עם כל הכבוד לסיטרואן, ויש כבוד, רכבי DS החדשים הם כבר עולם אחר ודרגת פאר גבוהה הרבה יותר. פרסים נוספים שנקטפו בתחרויות השנה, הם פרסים עבור הרכב העירוני הטוב ביותר לשנת 2020. בתחרות הרכב העירוני ל-2020, זוכה גברת מאזדה, בדגם שלה שנקרא מאזדה 3 החדשה. טוב, אין זה חדש שקונצרן מאזדה קוטף פרסים על רכבים מסוגים אלו. נקווה שבעתיד גם נראה את מאזדה קוטפים פרסים כדוגמת הפרס שקטפה חברת קיה.

 

איזה רכב מומלץ לרכוש ב-2020?

אם לא השתכנעתם מזה שקונצרן קיה השיק את רכב השנה ל2020, אתם בהחלט מוזמנים לבדוק את מגוון הרכבים שעומדים לבחירתכם במגרשי חברת קפיטל מוטורס. קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ, דרכה אתם יכולים לנהוג ברכב החלומות שלכם. 

חולמים על משהו קטן וספורטיבי? אולי 4X4 שיפנק אתכם כל הדרך עד לכביש הכורכר? בין אם כך או כך, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – סוכנות רכבים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו