איפה כדאי לעשות טרייד-אין לרכב ולמה?

קיה נירו החדשה

כבר בחרת להחליף את הרכב הישן ברכב חדש? האם בדקת אם זה בכלל משתלם לך? טרייד אין לרכב זאת הבחירה הקלה כאשר רוצים להתקדם לרכב חדש יותר מזה הקיים אצלך עכשיו. בדרך כלל סוכנויות רכב יודעות כיצד למצוא את עמק השווה כדי להרוויח מעסקת הטרייד אין ולהשאיר את הלקוח מרוצה. אבל יש המון דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שתגיע עם הרכב שלך לבדיקה וקבלת הצעת מחיר. מה השווי של הרכב ומה הרכב הבא שתרצה לקנות אחרי שתחליף את הרכב הישן.

@capital.motors.ilזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. בדקו עכשיו כמה שווה הרכב שלכם בעסקת טרייד-אין אצלנו 👇♬ Rock and Roll Session – Canal Records JP

איפה כדאי לעשות טרייד-אין לרכב ישן

אם ברשותך יש רכב ישן שנע מעל 8 שנים על הכביש ושערכו נמוך ב-50% מהרכב החדש שתרצה לקנות קח בחשבון שלא כל סוכנות תתאים עבורך. בדרך כלל סוכנויות רכב גדולות מצפות שתספק להם רכב בין 3 עד 5 שנים על מנת להציע לך עסקת טרייד אין הוגנת. לכן אם הרכב שלך ישן כדאי לך לבדוק אופציות אחרות. מגרשי רכב מעוניינים ברכבים ישנים יותר ולכן זו אופציה שיכולה להתאים לך. כמו כן, יש סוכנויות רכב פרטיות כמו קפיטל מוטורס המציעות עסקת טרייד אין לרכב ישן כאשר לא משנה מהו סוג הרכב ולאיזה סוג תרצה להחליף. כך בעצם אתה יכול להגיע עם רכב מסחרי ולהחליף אותו לרכב משפחתי וההיפך. בכל מקרה, לפני קבלת ההחלטה מומלץ לבדוק כמה שווה הרכב שלך בלחיצה כאן.

מיני קופר החדשה
יש כמה דברים שתוכל לבדוק מראש כדי לוודא מה מחיר הרכב שלך ולא לצאת פראייר מול הסוכנויות

איפה כדאי לעשות טרייד אין לרכב חדש

אם יש ברשותך רכב חדש יחסית (פחות משמונה שנים) אתה יכול לקבל הצעת מחיר כמעט מכל סוכנות רכב בישראל. הסוכנות תדאג למכור את הרכב שלך וככה אתה לא תצטרך להתעסק בתהליך המכירה בעצמך. מרבית הסוכנויות יבקשו ממך להגיע אליהן לבדיקה של הרכב כאשר המטרה של בדיקות אלה הוא למצוא כמה שיותר תקלות וממצאים ברכב אשר יורידו את ערכו. כך בעצם יסתבר, בסופו של דבר, שהרכב שלך שווה פחות ממחיר המחירון שלו. זו הדרך של סוכנויות הרכב להרוויח עליך בעסקת טרייד אין, מעבר לכסף שתצטרך להוסיף עבור רכישת הרכב החדש. יש כמה דברים שתוכל לבדוק מראש כדי לוודא מה מחיר הרכב שלך ולא לצאת פראייר מול הסוכנויות
1. בדוק את מחיר המחירון של הרכב לאחר שקלול של: יד, קילומטראז' ובעלות קודמת.
2. אם המצב הקוסמטי של הרכב שלך אינו מושלם כדאי לקבל הצעת מחיר מפחח עבור תיקוני הצבע ולהשתמש בזה כדי להציג לסוכנות את עלות התיקונים. בכל מקרה, לא כדאי לתקן שפשופי חניה או מכות פח שטחיות באופן עצמאי מכיוון שכך או כך הסוכנות תגלה זאת בבדיקה ותדרוש על כך הורדה משמעותית במחיר בטענה שהרכב עבר תיקוני תאונות.
3. אם יש לך את היכולת, גש אל מכון בדיקה בעצמך. במכון יספרו לך על התקלות הקיימות ברכב. אם יש תקלות משמעותיות כדאי שתתקן אותן בעצמך כדי שתוכל לדעת בוודאות שכאשר תגיע למעמד הטרייד אין תהיה בטוח שהרכב שלך תקין לחלוטין. זה טיפ חשוב שעשוי לחסוך לך מאות עד אלפי שקלים.

יונדאי אקסנט החדשה
אם המצב הקוסמטי של הרכב שלך אינו מושלם כדאי לקבל הצעת מחיר מפחח עבור תיקוני הצבע ולהשתמש בזה כדי להציג לסוכנות את עלות התיקונים

האם אפשר לעשות טרייד אין על רכב משועבד

 

ברמת העיקרון התשובה היא לא. אבל ברוב המקרים סוכנות הרכב שתיגש אליה עם הרכב הישן שלך אמורה לדאוג ולעזור לך להסיר את השעבוד מהרכב. זה יכול להתבצע במספר דרכים:

נטילת הלוואה חדשה

רכב משועבד הוא רכב ששייך לבנק או לחברת המימון עד לסיום תקופת התשלומים עבורו. אחד הדברים שתוכל לעשות כדי להחזיר את ההלוואה באופן מידי ובכך גם להסיר את השעבוד הוא לקחת הלוואה חדשה בגובה הסכום שנותר לך להחזיר. כמובן שההלוואה החדשה לא חייבת להיות כנגד שעבוד הרכב החדש.

פנייה אל הבנק / חברת המימון

במקרים מסוימים החברה או הסוכנות שבה תבצע את עסקת הטרייד אין תוכל לפנות באופן ישיר אל חברת המימון ולבקש מהם להסיר את השעבוד על הרכב. כמובן שזה תלוי מאיפה לקחת את המימון ומה הסכום שנותר לשלם.

לשעבד את הרכב החדש

אופציה נוספת היא להעביר את השעבוד לרכב החדש שלך. ניתן גם לעשות זאת באמצעות איחוד הלוואות. זה אומר שאת התשלומים עבור הרכב הישן שלך תשלב עם התשלומים עבור הרכב החדש. לא צריך לדאוג לגבי כך שהתשלום החודשי יתנפח באופן משמעותי. ניתן פשוט לפרוס את ההלוואה לתקופה ארוכה יותר ובכך לשמור על מאזן תקין בכל חודש.

יונדאי אקסנט החדשה

אז איפה כדאי לעשות טרייד-אין לרכב?

כפי שראיתם התשובה לשאלה אינה חד משמעית. כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר יחד עם שירות לשביעות רצונכם מומלץ לבדוק בין מספר סוכנויות שונות. כמו כן, זה משתנה בין רכב לרכב ע"פ המצב שלו והשנתון שלו. אם הרכב שלכם אינו משועבד והוא נע רק מספר שנים מצומצם על הכביש לא אמורה להיות לכם שום בעיה לבצע את עסקת הטרייד אין בכל סוכנות שתבחרו. אך אם יש סייגים, כמו אלה שדיברנו עליהם קודם, מומלץ לבדוק באופן פשוט דרך האינטרנט באתר קפיטל מוטורס כמה שווה הרכב שלכם. התהליך לוקח רק מספר דקות שבסופו נשלח לכם הצעת מחיר משתלמת. כל שעליכם לעשות הוא לרשום את פרטי הרכב, לצלם את רישיון הרכב ולצלם תמונות של הרכב מכל זווית כך שנוכל לתת לכם את ההערכה המדויקת עבור השווי שלו. קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכב המובילה בישראל והיא מציעה טרייד אין אטרקטיבי לרכב הישן שלכם ובנוסף לכך טרייד אין לפי מחיר מחירון עבור הרכב שכבר קניתם אצלנו. אנו מציעים שירותי טרייד אין עבור כל רכב לא משנה אם הוא פרטי, מסחרי, חשמלי או היברידי. למידע נוסף חייגו 3580*

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך