כל מכוניות וולוו יוגבלו למהירות של 180 קמ"ש – כל המידע

וולוו xc60

כחלק מהמלחמה העולמית בתאונות הדרכים, קונצרן וולוו (VOLVO) יצא בהצהרה ממש מעניינת: כל מכוניות וולוו שמיוצרות משנת 2020 יהיו מוגבלות למהירות של 180 קמ"ש.

בואו נבין רגע במה מדובר, כמו כן נבין מה ההורים יכולים לעשות בכדי לצמצם אפילו יותר את סיכוני הנהיגה בזמן שהילדים שלהם נוהגים ברכב. 

כנראה שקונצרן וולוו הצהיר את אחת מההצהרות הכי דרמטיות בעולם הרכב בשנים האחרונות – כל מכוניות VOLVO יוגבלו למהירות של 180 קמ"ש בלבד.

מהרגע שהמכונית יורדת מפס הייצור של הקונצרן, היא לא תוכל לעבור את המהירות הנ"ל. זאת, בצמוד לבקרת שליטה נפרדת שהקונצרן הוסיף עבור הורים. בואו נבין במה מדובר, האם ישנה בשורה מרעישה להורים שרוכשים רכבי VOLVO ויש להם מתבגרים בבית?

 

בשורה להורים שמעוניינים להגביל את מהירות הנסיעה של ילדיהם 

אכן כן, מדובר בעצם במפח חכם שמאפשר להורים להגביל את מהירות הנהיגה כשהילדים נוהגים ברכב. אם לא נוח לכם עם העובדה שהרכב מגיע למהירות של 180 קמ"ש, אתם יכולים להגביל את המהירות לנתון שונה. 

מעדיפים שהילד לא ייצא בכלל מהעיר? תגבילו את מהירות הנהיגה ל-60 קמ"ש. אין ספק, מדובר כאן בצעד מאוד חכם של הקונצרן. רוכשי הרכבים של וולוו יצוידו במפתח חכם, שבעזרתו יהיה ניתן לתכנן ולבנות את תוכניות הנהיגה.

וולוו xc60
רוכשי הרכבים של וולוו יצוידו במפתח חכם, שבעזרתו יהיה ניתן לתכנן ולבנות את תוכניות הנהיגה (קרדיט: volvoreviewcars.com)

 

אילו תוכניות נהיגה יהיה ניתן לתכנן בעזרת המתח החכם של VOLVO? 

למשל, תוכנית נהיגה עבור נהג חדש. אם החלטתם שהילד לא עובר את המהירות העירונית המותרת בחוק, זה מה שתקבעו במפתח החכם וככה הילד ינהג ברכב. בסופו של דבר, כל הנושא הזה של הגבלת המהירות גם מעלה סוגייה נוספת. 

אנחנו מדברים על סוגיית הפוליסטאר – POLESTAR. רכבי הפוליסטאר הם רכבי יוקרה של וולוו, שכנראה הולכים לרדת מפס הייצור. או במילים מדויקות יותר, כנראה שהם יירדו מפסי הייצור בגרסאותיהם הנוכחיות. אולי דגמים אלו יקבלו איזשהו שינוי מהותי, נראה בהמשך. בכל מקרה, בין אם אתם מעוניינים לרכוש וולוו חדשה או רכב מסוג אחר, אנחנו נמליץ בימים אלה על ליסינג פרטי. 

 

רכישת VOLVO חדשה בתנאי ליסינג פרטי ומימון 

כבר שנים שנהגים נוהגים ברכבים חדשים ובתנאים אטרקטיביים במיוחד של ליסינג פרטי. עם מכוניות וולוו זה לא שונה. אתם יכולים להיכנס לרכב החלומות שלכם כבר בהקדם, במיוחד אם אתם מעוניינים לרכוש VOLVO  חדשה. 

ניתן לרכוש בימינו וולוו בחברת קפיטל מוטורס, שהיא בעצם אחת מסוכנויות הרכבים הגדולות ביותר בארץ. עם ניסיון של המון שנים ורקורד מקצועי בעולם הרכב, אתם תוכלו לקבל גם ייעוץ לפני רכישת רכב בחברה. בין אם מתחשק לכם להיכנס לרכב ספורט, או שמא אתם מעוניינים לרכוש SUV חדשה, יהיה ניתן ליצור עמנו קשר.

 

רכישת רכב בחברת קפיטל מוטורס 

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מצי המכוניות שיש לנו, ותוכלו גם לסקור סקירות רכבים אצלנו באתר האינטרנט. עם המון ניסיון מקצועי ורצון אמיתי לעזור לכל לקוח ולקוחה, אצלנו אתם תקבלו את שירות מכירת הרכבים האיכותי ביותר. 

סוכנות קפיטל מוטורס עוסקת בייבוא מקביל וייבוא אישי של רכבים, ובמקביל ניתן לקבל מאיתנו שירות של מימון בנקאי על רכבי ליסינג פרטי. אם תעדיפו מימון חוץ בנקאי בריביות נמוכות, גם בזה נוכל לסייע לכם. חברתנו מספקת ייעוץ לפני רכישת רכב דרך אתר האינטרנט, אך גם ניתן לפנות אלינו באופן טלפוני.

 

האם ניתן להגיע בימי הקורונה לחברת קפיטל מוטורס? 

בימי הקורונה, עדיף ליצור עמנו קשר לפני שמגיעים לסוכנות בכדי להתייעץ לגבי רכבים, או רכישת רכבים חדשים ב-100% מימון ליסינג פרטי. אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, לשבת על כוס קפה ולהתייעץ לגבי מכוניות וולוו החדשות. בסופו של דבר, VOLVO הינו מותג עם מוניטין של שנים והמותג הזה מככב במבחני הריסוק והבטיחות. 

וולוו החדשות גם מגיעות עם מערכות בטיחות מובנות, כמו למשל מערכת בקרה עבור סטייה מהנתיב.

כמו כן, בחלק ממכוניות הוולוו יהיו לכם מערכות בטיחות אשר מתריעות בפני תמרורי עצור, הולכי רגל ועוד. מעוניינים לרכוש VOLVO חדשה? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו, אחד מנציגינו ישמח לספק לכם מידע שימושי. סעו בדרכים בטוחות!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו