קאדילק XT4 החדשה – פנאי ושטח עם יוקרה ואלגנטיות

קאדילק xt4 2021

כשמישהו מזכיר במהלך שיחה רכבים אמריקאיים, אי אפשר שלא לדבר אוטומטית על המותגים האמיתיים כמו קאדילק, פורד ועוד. בכל מקרה שבו אתם מחפשים אחר רכב פנאי ושטח קטן, קאדילק XT4  מגיעה כדי לענות לכם על הציפיות. 

בקטגוריות של רכבי פנאי ושטח ישנם רכבים קטנים וגדולים יותר. למשל, אם ניקח את הניסן ג'וק כדוגמה, הרי שמדובר ברכב פנאי ושטח בינוני. אבל בקטגוריה של בינוניים יש גם יוקרתיות ואלגנטיות, מה שלג'וק מעט חסר. וכאן נכנסת לתמונה קאדילק XT4 – פנאי ושטח מבית קונצרן קאדילק. עם המון יוקרה ואלגנטיות, שרירים וחוסן – היא מגיעה, קאדילק XT4 החדשה.

 

אמרתם קאדילק – אמרתם הכול (סקירה על XT4)

אמרתם "קאדילק", אמרתם הכול. קאדילק היא לא סתם חברת מכוניות, היא מותג מכוניות שסוחב אתו שנים רבות של מורשת והיסטוריה מוטורית.

אנחנו מדברים על רכבים שריריים בדרך כלל, כאלו שלא ניתן לפספס ברמזורים בעיר. ואם מדברים על שרירים, אנחנו חייבים להכיר לכם את קאדילק XT4 – רכב הפנאי והשטח של קונצרן קאדילק.

האמת? שפת העיצוב פה הוא ייחודית ביותר, כיאה לחברת קאדילק.

אין כמו העיצוב של המכוניות האמריקאיות, במיוחד אם מדברים על קלאסיקות אמיתיות. למשל, פורד מוסטנג ששורדת על הכבישים כבר יותר מ-60 שנים.

יחד עם מותגי ענק כמו פורד מוסטנג, מגיע קונצרן קאדילק ונותן מענה עבור מי שמחפשו רכבי פנאי ושטח עם כל יוקרת הסטטוס שבדבר. ואין ספק שהיא לבושה בהתאם.

כבר כשמסתכלים על קאדילק XT4 מבחוץ ניתן לראות בבירור – שפת העיצוב כאן היא שרירים וקווי עיצוב חדים וישרים. הפנסים הם חלק מתא המטען, הרכב גבוה מאוד ואתם נהנים מפאר ויוקרתיות גם יחד.

קאדילק xt4 2021

נותן מענה עבור מי שמחפשו רכבי פנאי ושטח עם כל יוקרת הסטטוס שבדבר (קרדיט: cadillac.com).

 

מערכת סאונד של BOSE עם 13 רמקולים איכותיים 

בפנים יש לכם מערכת סאונד מובנית של BOSE עם לא פחות מאשר 13 רמקולים איכותיים ביותר. כמו כן יש לכם גם מראת נהג אשר מחוברת למצלמת הדרך ומשדרת לכם את הנתונים בזמן נהיגה.

מבחינת תא המטען של הרכב הזה, יש לכם לא פחות מאשר 637 ליטרים של נפח אחסון בבגאז'. איכות חומרי הגלם בתוך הרכב מורגשת והיא גבוהה במיוחד, כמו כן בידוד הרעשים והזעזועים ברכב.

קאדילק משתמשים במערכות מתלים מתקדמות אשר למעשה לומדות את תגובתיות הנהג תוך כדי נהיגה.

בזמן נסיעה בכבישים מאוד משובשים, המתלים בעצם מתאימים את עצמם לאופן בו הסביבה מורגשת, אך גם בהתאם לחלוקת המשקל ברכב. באופן הזה, איכות הנסיעה הכי גבוהה גם בכבישים משובשים במיוחד.

 

בידוד רעשים מעולה בקאדילק XT4 ונוחות נסיעה בינעירונית 

בצמוד למערכות מתלים מתקדמות, בידוד הרעשים כאן גורף פרסים, ללא ספק. אתם נוסעים ברכב הזה ולא מרגישים כלום, לא שומעים כלום ולא יודעים מה הולך בחוץ.

כל הכבוד לחברת קאדילק על הבידוד כאן, הנסיעה איכותית ביותר.

מבחינת נתונים יבשים וביצועי מנוע, לא מדובר כאן בהברקה ספורטיבית. יחד עם זאת, הביצועים די מרשימים. קאדילק XT4 מגיעה עם מנוע בנפח 2 ליטרים ועם 237 כוחות סוסים. ואם אתם אנשים של תכלס ומספרים, אז כדאי לדעת שהקאדילק הזו מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בטיפה פחות מ-7 שניות. זה בהחלט נתון סמי-ספורטיבי.

קדילאק xt4 2021
מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בטיפה פחות מ-7 שניות (קרדיט: cadillac.com).

 

לאיזו קטגוריה משתייכת קאדילק XT4

קאדילק XT4 משתייכת לקטגוריה של רכבי פנאי ושטח קטנים. אבל נדייק את המילים שלנו עוד יותר, הקאדילק משתייכת לקטגוריה של רכבי פנאי ושטח קטנים-ספורטיביים. וכיאה לרכבים שיודעים להגיב כשאתם לוחצים על הגז, תצרוכת הדלק כאן היא בהתאם. אתם לא תוכלו להנות כאן מצריכת דלק של ליטר דלק ל-20 ק"מ.

למעשה, הקאדילק היא רכב אמריקאי, וידוע שרכבים אמריקאיים צורכים דלק בכמויות. אז הכמויות כאן הן לא נכבדות בצורה מוגזמת, אבל היא כן צורכת ליטר דלק ל-9 ק"מ בממוצע.

אמנם חברת קאדילק מעידה על נתונים טובים יותר על הנייר, אבל בפועל היא צורכת ליטר ל-9 ק"מ בממוצע. אם אתם מחפשים אחר הרכב הכי חסכוני, כנראה שזו בחירה פחות מוצלחת עבורכם. יחד עם זאת, אתם נהנים מהיוקרה האמריקאית ומהסטטוס שרק חברת קאדילק יודעת לתת לנהג.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו