רק באירופה: טויוטה ראב 4 GR ספורט

טויוטה ראב 4 GR החדשה

טויוטה ראב 4 זה הקרוסאובר הכי נמכר של טויוטה כמו בישראל כך גם באירופה.

לאחרונה הושקה גרסה בעיצוב ספורטיבי ומתלים קשיחים יותר.

Gazoo Racing – גזו רייסינג

ל-BMW יש את חטיבת M שאחראית על מכוניות המרוץ של המותג, למרצדס יש את חטיבת AMG בדיוק

לאותה מטרה ולטויוטה יש את גזו רייסינג. הם מתמחים בשדרוג רכבי טויוטה למכוניות מסלול ורכבי ראלי שמתחרים בליגות המקצועיות.

לאחרונה הם החלו למכור לקהל הרחב את הרכבים האלו בגרסאות הכביש שלהם. GR ספורט זה מיתוג של רכבי טויוטה בנראות

ספורטיבית אך השינויים הינם קוסמטיים בלבד. בטויוטה ראב 4 החדשה, חוץ משינויים קוסמטיים בוצע

שדרוג למתלים כדי לאפשר נהיגה ספורטיבית יותר ברכב.

טויוטה ראב 4

טויוטה ראב 4 מגיעה לישראל בגרסה היברידית ובגרסה היברידית נטענת בדיוק כמו לאירופה.

שם אפשר לבחור את רמת גימור GR ספורט לשתי הגרסאות. בגרסה ההיברידית הרגילה לראב 4 מנוע בנפח 2.5 ל' והספק

של 218 כ"ס. בגרסה ההיברידית נטענת (פלאג-אין) יש לה 306 כוחות סוס מאותו מנוע אבל עם יחידת כוח חשמלית עוצמתית יותר.

תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש.

 

טויוטה ראב 4 GR החדשה

 

ראב 4 GR ספורט

ברמת גימור GR ספורט הדגש הוא בעיקר לעיצוב: חישוקי 19" בגימור שחור גלוס, טקסטורת כוורת בגריל הקדמי,

פלסטיק מבריק בחצאיות ולוגו GR מלפנים ומאחור. גם בתא הנוסעים יש אווירה ספורטיבית עם גלגל הגה ממותג GR, מושבי ספורט

בריפוד עור משולב אלקנטרה ותפרים בולטים בדשבורד והמושבים. חוץ מאבזור ספורטיבי גם המולטימדיה

שודרגה וזה כולל לוח מכוונים דיגיטלי ענק בגודל 12 אינץ' ומערכת מולטימדיה מהדור החדש של טויוטה בגודל 10".

מערכת המולטימדיה מאפשרת שליטה קולית מלאה, אפליקציה לשליטה מרחוק, חיבור אלחוטי למכשירים ניידים ועוד.

 

מה ספורטיבי ב-GR ספורט?

טויוטה יאריס וטויוטה קורולה זכו לגרסאות ספורטיביות באמת בזכות עבודה מצוינת של חטיבת GR.

זה מתבטא בזה שהם התאימו את גרסאות הראלי של הרכבים לשימוש בכביש הציבורי ויצרו מפלצות אדרנלין

שמאפשרות גם להסיעה את הילדים לבתי הספר ולגנים במושב האחורי. טויוטה ראב 4 לא קיבלה אף שדרוג במנוע אך

כן בוצעו שינויים במתלים. הקפיצים בדגם קשיחים יותר וגם הבולמים מותאמים יותר לנהיגה ספורטיבית.

כעת השליטה ברכב הדוקה ומדויקת יותר. בגרסת הפלאג אין, עם 306 כוחות סוס, אפשר לחשוב שבאמת אפשר ליהנות

מחוויית נהיגה ספורטיבית. אבל בגלל שהגיר רציף והבלמים אינם עמידים מספיק, החוויה לא יכולה לעבור במסלול סגור.

השימוש של טויוטה ראב 4 GR ספורט נשאר לכבישים הציבוריים בלבד לצורך עקיפות בכבישים מהירים ולהאצות ברמזורים.

 

 

טויוטה ראב 4 GR החדשה

מתי בישראל?

כרגע אין צפי להשקת הדגם בישראל. ייתכן והיא תשווק בארץ רק בייבוא מקביל בסוף 2023. קפיטל מוטורס

עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם כל היבואנים הרשמיים והמקבילים בישראל. בזכות כך באפשרותנו לספק כל

רכב בכל רמת גימור שקיים בארץ. למידע נוסף חייגו 3580* או היכנסו לקטלוג הרכבים הגדול בישראל.