MG ZS EV – סקירה מלאה 

Mg zs front

עם יותר מדור אחד מאחוריה, MG ZS EV מגיעה כיום עם בטיחות מוגברת, עם חומרי גלם מהאיכויות הגבוהות ביותר, מולטימדיה משופרת ועוד.

בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק, הנה סקירה מלאה על MG ZS EV 2021. 

הכנו עבורכם סקירה מלאה על MG ZS EV, מכונית ששמה הולך לפניה בכל נתיב ונתיב. מדובר במותג יוקרה של ממש, שרק בשנים האחרונות נכנס גם הוא לפלח השוק של רכבי הפנאי והשטח. בדור הקודם, MG ZS EV קיבלו אך ורק 3 כוכבי בטיחות במבחני הבטיחות העולמיים.

כיום, MG ZS EV מגיעה עם מערכות בטיחות מובנות אשר מקפיצות את הרכב במבחני הבטיחות בכמה וכמה דרגות.

אם אתם מעוניינים להנות מיוקרת סטטוס מוטורית, נוחות עילאית וחומרי גלם מהשורות הראשונות, זהו הרכב בשבילכם. ואנחנו כבר נגיד מראש, בחברת קפיטל מוטורס ניתן לרכוש MG ZS EV בעסקת ליסינג פרטי, במימון מלא ועוד.

 

גרסאותיה השונות של MG ZS EV

ניתן לרכוש MG ZS EV באחת מגרסאותיה השונות, כאשר בארץ כנראה עומדת להיות משווקת גרסת החשמל.

בימינו קונצרנים של רכבים מייצרים גרסאות שונות לדגמי הרכבים שלהם, לרבות גרסאות היברידיות, גרסאות חשמל מלאות, גרסאות בנזין וכמובן, גם דיזל. 

בסופו של דבר, לכל חלק בעולם מיובאות גרסאות מעט שונות, ככה שמומלץ לברר אצל יבואן מקביל באשר לגרסאות השונות שמיובאות לישראל.

בשורה התחתונה, ההמלצה הכי אקולוגית היא רכישת רכב חשמלי, או לפחות רכב היברידי. מבחינתכם, חשוב גם לקחת בחשבון את העלויות של הדלק. בסופו של יום, הרכבים החסכוניים ביותר הם הרכבים החשמליים או הרכבים ההיברידיים.

Mg zs front

חשוב גם לקחת בחשבון את העלויות של הדלק. בסופו של יום, הרכבים החסכוניים ביותר הם הרכבים החשמליים או הרכבים ההיברידיים (קרדיט: autocar.co.uk).

 

תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ב-MG? 

MG ZS EV מגיעה בגרסאותיה השונות לישראל, כאשר בכל גרסה וגרסה אתם תוכלו להנות מתיבות הילוכים אוטומטיות בלבד. הגרסאות השונות של MG ZS EV לא יוצרו עם תיבות הילוכים ידניות, מה שברור מאיליו ברכבי יוקרה מהסוג הזה. 

מבחינת חומרי הגלם בתא הנוסעים ואיכויות החומרים האלו, אין ספק שמדובר באיכויות שניתן לצפות לקבל מחברת MG. חברת MG ידועה בשל איכויות חומרי הגלם שיוצאים מהמפעל שלה. מדובר ברכבים שמגלים כושר עמידות נפלא במבחן הזמן.

 

מה כדאי לדעת על MG ZS EV? 

עוד חשוב לדעת, ברוב הגרסאות של MG ZS EV אתם תוכלו להנות מטווח נסיעה של כ-250 ק"מ.

אם אתם מתכננים טיולים מאוד ארוכים שעוברים את טווחי הקילומטרים האלו, ייתכן שתצטרכו רכב עם סוללה גדולה יותר. כמובן, זאת במקרה שאתם מחליטים לרכוש רכב היברידי או רכב חשמלי. 

כמו שאמרנו כאן למעלה, בדור הקודם MG ZS EV קיבלו רק 3 כוכבי בטיחות במבחני הבטיחות העולמיים. יחד עם זאת, בדור הנוכחי של MG ZS EV הם כבר זכו ללא פחות מאשר 5 כוכבי בטיחות.

זאת, בזכות התקנת מערכות בטיחות מובנות בדור הנוכחי של MG ZS EV. למעשה, יש לכם כאן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית ועוד.

 

מערכות בטיחות מובנות שחשוב להכיר ב- MG ZS EV

כעת, כשרכבי MG מצוידים בכל מערכות הבטיחות הנדרשות נכון לימינו, אין סיבה שלא לרכוש את הרכבים האלו, שמחירם אטרקטיבי במיוחד. וכשמדברים על מחירים אטרקטיביים על רכישת מכוניות חדשות, חשוב גם להזכיר את תנאי הליסינג הפרטי השונים.

אם אתם מעוניינים לשבת ברכב MG כבר בהקדם, אנחנו נמליץ לכם לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מאחד מיועצי הרכב שלנו.

חברת קפיטל מוטורס היא סוכנות רכבים ותיקה ביותר בישראל, ממנה תוכלו לרכוש רכבים חדשים ומשומשים, רכבי טרייד אין, רכבים בליסינג פרטי ועוד.

3-mg-zs-ev-2019-rt-hero-rear

אין סיבה שלא לרכוש את הרכבים האלו, שמחירם אטרקטיבי במיוחד (קרדיט: autocar.co.uk).

 

ייעוץ לפני רכישת רכב חדש בחברת קפיטל מוטורס 

ללא כל התחייבות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו גם בעבור ייעוץ לפני רכישת רכב חדש. צי הרכבים של חברת קפיטל מוטורס רכבי מיני, רכבי סופר מיני, רכבים ספורטיביים, רבים משפחתיים, רכבי 4X4 ועוד.

מעוניינים לשבת ברכב החלומות שלכם כבר בקרוב? אנחנו מזמינים אתכם לקבל מאינו הצעת מחיר. 

אם קיבלתם הצעה אטרקטיבית יותר מסוכנות רכבים אחרת, אנחנו נשמח לשמוע ממכם על כך.

סוכנות קפיטל מוטורס תמיד תעשה מה שהיא יכולה בכדי לנסות להשוות בין הצעות המחיר השונות. ניתן להתייעץ עמנו דרך אתר האינטרנט, כמו כן באופן טלפוני ובאופן פרונטלי. מומלץ לקבוע פגישה לפני הגעה לסניף של קפיטל מוטורס. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך