מאזדה CX-5 2021 – סקירה

MAZDA-HEADER

עם שני דורות מאחוריה וגם מתיחות פנים במהלך השנים, מאזדה CX-5 2021 מגיעה אלינו כיום מהודרת מתמיד.
היא מאובזרת מתמיד, קיימות בה יותר מערכות בטיחות מובנות והנה הסקירה המלאה עליה. מאת צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס. הנה כל מה שצריך לדעת.

מחפשים אחר רכב פנאי ושטח חדש? חובבי מאזדה ידועים? כנראה שאתם לא מוכנים להחליף את האמינות והנוחות של מאזדה בשום רכב אחר, ואנחנו לגמרי מבינים אתכם. מאזדה היא קונצרן רכבים ששמו הולך לפניו, במיוחד בשנים האחרונות, כשרכבי הפנאי והשטח כובשים יותר ויותר את הכבישים.

בקטגוריה של רכבי פנאי בינוניים, יש למאזדה לא מעט מתחרות ראויות, אבל יחד עם זאת, היא מציבה רף משל עצמה. בואו נתחיל עם הגרסאות השונות שחברת מאזדה ייצרה בדגם זה של מאזדה CX-5 2021.

 

גרסאות שונות של מאזדה 2021 5-CX 

אם אתם מעוניינים לרכוש בחברת קפיטל מוטורס מאזדה 5-CX, אתם יכולים להזמין אותה באחת מהגרסאות הבאות. מאזדה CX-5 עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע בנפח של 2,000 סמ"ק, תעלה לכם בקירוב ל-170,000 ₪.

יחד עם זאת, ניתן גם להזמין אותה בדגם "EXECUTIVE", שמגיע גם הוא בנפח של 2.0 ליטרים. כמובן, דגם האקזקיוטיב הוא מאובזר יותר. באופן כללי, דגם ה-EXECUTIVE נחשב פופולארי במיוחד.

יחד עם זאת, גם הגרסאות הסטנדרטיות יותר של המאזדה מגיעות מאובזרות בלא מעט פינוקים שונים. למשל, מערכות בטיחות מובנות בגרסאותיהן השונות. מיד נגיע לדבר גם על זה.

 

אילו עוד גרסאות למאזדה 5-CX קיימות בשוק? 

יחד עם שני דגמים אלו שסקרנו כאן למעלה, ניתן גם להזמין גרסה הכוללת מנוע אימתני בנפח של 2.5 ליטרים והנעה כפולה. ההנעה הכפולה מאפשרת לכם לברור בין מצב נהיגה רגיל למצב נהיגה של 4X4. אם תרצו לחסוך בעלויות מסוימות בדלק, תוכלו בעיר להעביר את הרכב למצב של הנעה קדמית בלבד. הגרסה המאובזרת ביותר של מאזדה 5-CX עולה כ-225,000 ₪ – 230,000 ₪.

בסופו של דבר, הכול תלוי לחלוטין בצרכים שלכם מהרכב. אם אתם מעוניינים להנות ממנו בעיר ובעיקר בשבילי כורכר קלילים בשבת, כנראה שהגרסה בעלת מנוע ה-2 ליט' תספק אתכם. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי מדובר ברכב המפיק 165 כ"ס בלבד. לא מדובר כאן ברכב מאוד זריז.

cx 5 mazda
אם אתם מעוניינים להנות ממנו בעיר ובעיקר בשבילי כורכר קלילים בשבת, כנראה שהגרסה בעלת מנוע ה-2 ליט' תספק אתכם (קרדיט: caranddriver.com).

 

האם קיימת בשוק גם מאזדה 5-CX עם מגדש טורבו? 

גם הגרסה בעלת המנוע בנפח 2.0 ליט' וגם הגרסה עם מנוע ה-2.5, שתיהן גרסאות אטמוספריות. במילים אחרות, כאן לא תזכו לראות מגדש טורבו שפועל מתחת למכסה המנוע. מנוע אטמוספרי הינו מנוע אשר פועל ללא הצורך במגדש טורבו, וזו אחת הסיבות לכך שכוחות הסוס ברכב זה הם ממוצעים לקטגוריה.

אם אתם לא מחפשים אחר ביצועים מאוד ספורטיביים, אבל עדיין רוצים להנות מרכב זריז, זו המכונית עבורכם. בחברת קפיטל מוטורס תוכלו לרכושה בתנאי תשלום נוחים במיוחד הכוללים ריביות נמוכות. כמו כן, חברת קפיטל מוטורס עובדת אל מול סוכנויות ביטוח, גורמי מימון בנקאיים, חוץ בנקאיים ועוד.

 

נוחות הנסיעה ואיכויות החומרים בתא הנוסעים 

איכויות החומרים במאזדה, הם בדיוק מה שהיינו מצפים ממאזדה. מדובר בחברה בעלת שם עולמי, שמייצרת רכבים עבור כל סוגי השווקים ברחבי תבל.

איכויות החומרים הם ברמות הגבוהות ביותר, כמו כן איטום הרעשים בתא הנוסעים.

אם אתם מעוניינים להנות מנסיעה חלקה בעיר וגם מחוץ לעיר, זה הרכב שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים. אמנם לא כל הגרסאות מצוידות בהנעה כפולה, אבל אין ספק שמרווח הגחון מספיק גבוה בכדי שתוכלו להנות גם משבילי כורכר (קלילים).

mazda cx 5
איכויות החומרים במאזדה, הם בדיוק מה שהיינו מצפים ממאזדה. מדובר בחברה בעלת שם עולמי, שמייצרת רכבים עבור כל סוגי השווקים ברחבי תבל (קרדיט: caranddriver.com).

 

מערכות בטיחות מובנות במאזדה 5-CX 

בהתאם לגרסה ורמת האבזור של הרכב, תקבלו בהתאם מערכות בטיחות מובנות. בימינו הנוכחיים, לצייד את הרכב במערכות בטיחות מובנות – נחשב כבר סטנדרט.

יחד עם זאת, לא בכל הרכבים יש למשל בקרת שיוט אדפטיבית, מה שקיים כאן בגרסאות המאובזרות.

בחלק מהגרסאות ישנן גם מערכות של בקרת סטייה מנתיב, כמו כן מערכות המתריעות בפני דו גלגלי, הולכי רגל ועוד.

כדאי לבדוק מראש מה כוללות הגרסאות השונות של מאזדה 5-CX, מה שתוכלו לעשות אל מול אחד מיועצינו בחברת קפיטל מוטורס.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו