LEXUS LM – דור חדש למיני וואן היוקרתי

LEXUS LM

לקסוס LM היא מיני וואן הפרימיום של לקסוס, כשהדגם הקודם, שהושק בשנת 2019, נמכר רק בשווקי הרכב של אסיה. הדגם החדש, שישווק בתצורת ארבעה, שישה, או שבעה מושבים, הושק ממש לאחרונה בתערוכת הרכב של שנגחאי, והוא מתוכנן להגיע ליותר מ – 60 מדינות שונות, ביניהן ישראל. עם עיצוב בוטיק ומפנק, מרווח פנימי מפתיע, שתי יחידות הנעה רבות עוצמה (שתיהן היברידיות, אגב), ומחיר שעל פי תחזיות צפוי להיות לא נמוך ביחס לקטגוריה – מה יש ל – Lexus LM החדשה להציע? ומתי נוכל לצפות להודעה משמחת מטעם לקסוס ישראל על נחיתת דגם מיני וואן פרימיום זה בארץ?

 

לקסוס LM החדשה – נתונים, יחידות הנעה ואפשרויות

לקסוס היא חטיבת הייצור של רכבי יוקרה מבית טויוטה, והלקסוס LM החדשה מורכבת מעל פלטפורמת GA-K מבית היצרנית, עליה מורכבים גם הטויוטה ראב 4 והקאמרי. מימדיה מתאימים בהחלט לקטגוריה, ומעט צנועים ביחס למתחרה המסומנת שלה, היא המרצדס V קלאס, עם אורך של 513 ס"מ, רוחב של 189 ס"מ וגובה של 194.5 ס"מ, היא מגיעה עם בסיס גלגלים של 300 ס"מ.
Lexus LM החדשה צפויה להגיע למגוון שווקים בעולם בשתי גרסאות הנעה, שתיהן היברידיות: האחת, מערכת 350h שתגיע עם מנוע 2.5 ליטרים בעל 4 בוכנות ועוד מנוע חשמלי המציעים ביחד 248 כ"ס, עם תיבת הילוכים רציפה ומנוע חשמלי נוסף לגלגלים האחוריים שמספק הנעה כפולה.

LEXUS

גרסת ההנעה השנייה היא מערכת 500h עם מנוע 2.4 ל' טורבו ו – 367 כ"ס, שנתונים נוספים אודותיו טרם נחשפו וההערכה היא שדגם זה לא ישווק מחוץ לאסיה.
גרסת ה – 350h תגיע עם שישה או שבעה מושבים, כאשר גרסת ה – 500h תהיה גרסת הפרימיום, בעלת לאונג' אחורי של שני מושבים בלבד.
לקסוס בחרו להקשיח בכ – 50% את השלדה והרצפה, מה שיאפשר מתלים רכים יותר לחוויית נסיעה נוחה, גם בדרכים משובשות. ה – Lexus LM החדשה מגיעה עם מערכת מתלים אדפטיבית המספקת מערכת בקרת שיכוך אלקטרונית רציפה, עם שסתום פנימי שמתאים את תפקוד מערכת המתלים לפי קריאות רטט (ויברציה). מערכת בולמי זעזועים ייחודית הותקנה גם במושבי הנוסעים עצמם.

דגם 350h 500h
מנוע 2.5 ל' היבריד 2.4 ל' טורבו
הספק 248 כוח סוס 367 כוח סוס

עיצוב, מראה והנדסת אנוש

מבחינת המראה החיצוני, אפשר להגיד ש – Lexus לא הלכו רחוק, והגישו מיני וואן במראה מרובע וצפוי. נזכיר כמובן את הסבכה הקדמית, שבדגם הזה גדלה מאוד והובלטה.
מבפנים, עיצוב המרחב מפתיע בנוחות שהוא מציע. סביבת הנהג נקייה, מאפשרת נהיגה מהנה ושימוש אינטואיטיבי במערכות הרכב. מאחור, עיצוב המושבים מפנק בכל דגם: גרסת 7 המושבים מגיעה בשלוש שורות של מושבים (3, 2, 2) עם דגש על עיצוב מושבי השורה השנייה. בגרסאות ה – 6 או 7 מושבים ניתן למצוא מערכת חכמה של בקרת אקלים, מושבים מתכווננים מאווררים ומחוממים, תאורה אישית ומערכת של תאי אחסון לצד כל נוסע, תאורת אווירה מבוססת לד, תכנון מבודד רעשים במיוחד, ריפודים רכים ומפנקים, ועוד.

LEXUS

גרסת ה – 4 מושבים היא גרסת הפרימיום, עם עיצוב חלל פנימי סלוני ומחיצה בין אזור הנהג לאזור האחורי. בגרסה זו של לקסוס LM, שני המושבים שמאחור מגיעים בעיצוב כורסאות לאונג' אורטופדיות הכוללות הדום רגליים, עם חימום מלא למושבים שמתאים את עצמו באופן אוטומטי עם חיישני טמפרטורת גוף ומערכת חכמה של בקרת אקלים. בין שורת המושבים הקדמית לשורת מושבי הלאונג' אפשר למצוא מסך מולטימדיה בגודל לא פחות מאשר 48 אינץ' עם מערכת סראונד. בטרקלין האחורי ניתן למצוא גם שולחן עבודה, מקרר משקאות, ועוד פינוקים.

LEXUS

מערכות הבטיחות של לקסוס

לקסוס LM מגיעה עם רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אדפטיביות חכמות, מהדור האחרון של מערכת הבטיחות מבית לקסוס, הוא ה – LSS+. בין היתר תוכלו למצוא ב – Lexus LM מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אוטונומית לבלימת חירום, מערכת זיהוי הולכי רגל מסביב לרכב, מערכת ייחודית להתראה על רכבים חוצים בצומת, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת סיוע בחנייה, וגם מערכת לזיהוי ערנות נהג שתביא את הרכב לעצירה במידת הצורך.

LEXUS

מתי נראה את ה – Lexus LM החדשה בישראל?

לקסוס ישראל מדווחת כי דגמי Lexus LM בגרסת 6 או 7 מושבים (עם יחידת ההנעה 350h) צפויים לנחות בארץ ברבעון השלישי של שנת 2024. נתונים שישפיעו על הביקוש, כמו נתוני צריכת דלק או אפילו מחיר צפוי – עדיין לא פורסמו.

LEXUS

לקסוס LM החדשה – קפיטל מוטורס יעזרו לכם להגשים חלום

בין אם אתם מתעניינים ברכב מיני וואן מפנק או בין אם הרכב הבא שלכם יהיה ג'יפ שובב וצעיר – צוות המומחים של קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל, ישמח לסייע עם איתור הרכב הבא שלכם כמו גם מגוון אפשרויות מימון לרכב. פנו אלינו – ונשמח לעזור!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך