הונדה סיוויק 2022 – סקירה רחבה

2022 Honda Civic

המשפחתית של חברת הונדה נחשבת לאחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. גם בשנת 2022, 50 שנים בדיוק אחרי יציאת הדגם הראשון של ההונדה סיוויק, דגם הסיוויק ממשיך להישאר רלוונטי, והפעם בהנעה היברידית בלבד ברחבי יבשת אירופה.

 

הונדה סיוויק

לא בטוח שבשנת 1972, כאשר מנהלי חברת הונדה השיקו את הדגם הקומפקטי "סיוויק", הם ציפו ש-50 שנים לאחר מכן הם ישיקו דגם סיוויק חדש, בעל טכנולוגיה שבזמנו איש לא  יכול היה לדמיין שתניע את הרכבים. ועדיין, במהלך השנים ציבור הנהגים הצביע ברגליים, והונדה סיוויק הפך לרכב השישי הנמכר ביותר בעולם, כאשר לפי נתונים נמכרו מעל ל-18 מיליון מכוניות סיוויק.

ב-2022 הכריזה הונדה שדגם הסיוויק החדש שהיא תשווק לשוק האירופאי עומד להיות דגם שמונע באופן היברידי, כלומר באמצעות סוללות חשמליות ומנוע בנזין. ההכרזה הזאת משמעותית, שכן היא מגיעה בחגיגות 50 השנים להשקת הסיוויק הראשונה, מה שמעיד על הביטחון והאמונה של יצרנית הרכב היפנית בטכנולוגיה ההיברידית שהיא תטמיע אל תוך רכביה.

2022 Honda Civic

 

הנעה היברידית 

ההנעה ההיברידית בהונדה סיוויק 2022 עובדת בצורה פשוטה, כמו בשאר הרכבים ההיברידים, באמצעות מנוע בנזין ומנוע חשמלי.

מנוע הבנזין של ההונדה סיוויק 2022 הוא מנוע בנפח של 2 ליטרים, כאשר ברכב נמצאת גם סוללת ליתיום בעלת 72 תאים. ההספק של המנועים עומד על 181 כוחות סוס.

מי שנוסע עם ההונדה סיוויק החדשה, שמשווקת כחלק מהדור ה-11 של רכבי הונדה סיוויק, יניע את הרכב שלו באמצעות המנוע החשמלי בנסיעה איטית יחסית בסביבה העירונית. בזמן הזה, מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור למנוע החשמלי ולהפעלת הסוללות.

כך מתבצעת פעולה מקבילה, בה המנוע החשמלי מניע את הרכב, אך מנוע הבנזין מספק אנרגיה למנוע החשמלי.

בנסיעה מהירה יותר, בכבישים מהירים ובין עירוניים, מנוע הבנזין "תופס שליטה" ואחראי על הנעת הרכב ועל סיבוב הגלגלים.

2022 Honda Civic

 

חידושים שונים

ידית ההילוכים של ההונדה סיוויק הוחלפה בדגם של 2022 בכפתורים שונים, באמצעותם ניתן לשלוט על הרכב בצורה הרבה יותר פשוטה מהעבר.

בנוסף, ניתן לראות מידע בזמן אמת על פעולת המערכת ההיברידית בלוח המחוונים ובמסך המולטימדיה שמהדר את קידמת הרכב.

בסיס הגלגלים רחב יותר ב-35 מילימטרים, מה שמגדיל עוד יותר את נפח החלל הפנימי ברכב ובכך את המקום שיש לכל נוסע.

נהג שינהג בהונדה סיוויק 2022 יוכל לבחור בכל שלב נתון באחד מארבעת מצבי הנהיגה: מצב חסכוני, בו הרכב צורך פחות דלק, בעיקר על ידי שימוש בפונקציות ההיברידיות שלו, מצב ספורט, שמעניק לרכב יותר עוצמה וכוח בנסיעה שלו, אך צורך ממנו יותר דלק, מצב רגיל, בו הרכב לא מבצע פעולות פנימיות מיוחדות ומצב מותאם אישית, בו יכול הנהג לבחור שימוש של פונקציות לפי ההעדפה האישית שלו.

2022 Honda Civic

 

צריכת דלק חסכונית

ההונדה סיוויק 2022 צורכת ליטר אחד של דלק לכל 20 קילומטרים. אם משלבים זאת יחד עם העובדה שנסיעה בתוך העיר, במהירות רגילה שתואמת את הוראות החוק, היא נסיעה שמבוססת על המנוע החשמלי של הסיוויק, מקבלים צריכת דלק חסכונית.

הדבר מאפשר חיסכון בהוצאות הקבועות על הרכב ההיברידי החדש, הכוללות תשלום על דלק בשביל מנוע הבנזין.

2022 Honda Civic

הונדה סיוויק 2022 צפויה להיות גרסה טובה יותר של הרכב המשפחתי המוכר והוותיק.

עם שימוש בטכנולוגיה היברידית ושיפורים טכנולוגיים מהדגמים הישנים, ההונדה סיוויק נשארת רלוונטית גם בשנה ה-50 להפצתה.

אם אתם מחפשים רכב הונדה סיוויק, תוכלו ליצור קשר עם אנשי קפיטל מוטורס ולברר על מימון מלא לרכב עבורכם.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו