תערוכת המכוניות הבינלאומית ג'נבה מוטור שואו 2021

למבורגיני ג'נבה מוטור שואו

אחת לשנה, מתקיימת תערוכת מכוניות בינלאומית הנקראת ג'נבה מוטור. התערוכה היא אחת התערוכות החשובות ביותר בעולם בתחום הרכב, ובה מוצגים בכל שנה דגמים חדשים אשר קונצרנים של מכוניות משווקים ומייצרים בעולם. בואו נדבר עליה. 

כבר שמונים שנה שזה קורה, אוהדי וחובבי רכבים מכל העולם מתאספים בתערוכת המכוניות ג'נבה בכדי לחזות בדגמים חדשים ועתידיים שמשווקים בעולם הרכב. אם מישהו היה אומר שמדובר בתערוכת המכוניות הכי יוקרתית בעולם, הרי שהוא ממש לא היה מגזים. בתערוכה הזו מוצגים רכבי יוקרה לצד רכבי משפחה, בצמוד לרכבי ספורט וגם רכבים משפחתיים. אם אתם כבר מתכננים בראשכם להגיע ב-2021, כדאי לדעת שבדרך כלל צריך לרכוש כרטיס הרבה, אבל הרבה לפני מועד התערוכה.

 

האם כדאי להגיע לתערוכת המכוניות הבינלאומית ז'נבה?

אם אתם מגיעים לתערוכת המכוניות ג'נבה הבינלאומית, אנחנו ממליצים לכם להיות מוכנים למחזות באמת מרהיבים. בעוד שהקונצרנים של המכוניות ברחבי העולם הקפיאו את פעילותם בשנת 2020 בעקבות נגיף הקורונה, צפוי כי התערוכה ב-2021 עומדת להיות מופע התענגות חושים של ממש עבור חובבי הרכב. 

יחד עם כל הציפייה לאירוע הנ"ל, חשוב לקחת בחשבון כי אנחנו עדיין בשטח אפרורי לגבי נגיף הקורונה. בעוד שלא ברור בכלל מה יהיה אפילו בשבוע הבא, קשה מאוד להתחייב במאת האחוזים על כך שהאירוע אכן יתקיים ב-2021.

 

האם בכלל התערוכה תתקיים לאור נגיף הקורונה?

כרגע אכן מסתמן כי  תערוכת המכוניות הבינלאומית ג'נבה מוטור שואו 2021 עומדת להתקיים, אבל אנחנו ממליצים לכם לוודא זאת מראש לפני שאתם רוכשים כרטיס טיסה, או שמא אפילו רוכשים חבילת נופש. לידיעתכם, אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם מארגני האירוע, תוכלו לעשות זאת באמצעות הפרטים הבאים: [email protected]. אם אתם מעדיפים לפנות למארגני האירוע באופן טלפוני או בדואר רגיל, תוכלו לעשות זאת באמצעות הפרטים הבאים: 

Fax: +41 (0)22 798 01 00

Tel.: +41 (0)22 761 11 11

GENEVA INTERNATIONAL MOTOR SHOW

P.O.Box 112

CH – 1218 Grand-Saconnex / Geneva / Switzerland

 

מה אנחנו מקווים לראות בתערוכת ג'נבה בשנת 2021

נכון לעכשיו, אנחנו צופים השקה של דגמים מרהיבים ב-2021 בתערוכת המכוניות הבינלאומית ג'נבה מוטור שואו 2021. בעוד שלאחרונה אנחנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת של מכוניות קרוס-אובר עירוניות, אנחנו מקווים להמשיך ולהתרשם מעוד דגמים מוצלחים שיושקו ב-2021 בתערוכה. 

פיג'ו 3008 החדשה
אנחנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת של מכוניות קרוס-אובר עירוניות. (צילום: קפיטל מוטורס).

 

במקביל למחזות באמת מרהיבים של שלל דגמי מכוניות חדשים, אנשים רבים בוחרים גם לבלות את זמנם באזור בו מתקיימת התערוכה, שם תמצאו כמובן מסעדות כשרות ומלונות איכותיים ביותר.

 

אטרקציות מומלצות סביב תערוכת ג'נבה

מספיק לכתוב בגוגל את המושג "תערוכת המכוניות הבינלאומית ג'נבה מוטור שואו", ואתם מיד תיחשפו בפני שלל תוצאות חיפוש של מסעדות מומלצות בסביבת התערוכה, מלונות, בתי קפה ואפילו חיי לילה. בואו נגיד את זה ככה, חובבי הרכבים האמיתיים לא יצטרכו עוד המון אטרקציות מלבד האטרקציה של התערוכה עצמה, אבל בכל זאת זה נחמד לדעת שיש עוד דברים לעשות מסביב. 

למשל, אם אתם מחפשים אחר אתרי טבע וגנים מרהיבים במיוחד, אתם מוזמנים להכיר את סילון המים של ז'נבה, אתר שבאמת שווה את הביקור שלכם. תוכלו להתרשם כאן מנופים ייחודיים ביותר, הכוללים גם כל מיני נקודות תצפית על אזורים יערות, אגמים ונחלים של חיק הטבע הטהור.

 

קפיטל מוטורס ממליצים על אטרקציות מעולות בג'נבה

אם תשאלו את צוות המומחים של סוכנות קפיטל מוטורס, סוכנות הרכבים הגדולה בישראל, הם יגידו לכם שגם חובה לבקר בהר הנקרא הר סלבה. מעבר למסלולי טיולים מדהימים סביב הר סאלבה, אתם תוכלו למצוא כאן גם אטרקציות מעולות לכל המשפחה, אטרקציות לזוגות ועוד. אם בת הזוג הגיעה אתכם לתערוכת מכוניות בחו"ל, מן הראוי שתצאו גם לטיול רומנטי באזור!

אם אתם חוזרים מהתערוכה הזאת ואתם כבר מתכננים לרכוש רכב חדש, כמובן שאתם מוזמנים להרגיש חופשיים ליצור קשר עם צוות המקצוענים של חברת קפיטל מוטורס. בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב משפחתי, ספורטיבי, קרוס אובר או סופר מיני, הצוות של קפיטל מוטורס שם בכדי לייעץ לכם.

 

ייעוץ לפני רכישת רכב 100% תנאי מימון ללא מקדמה

ייעוץ לפני רכישת רכב היא חשובה ביותר, מאחר שהרכב שתרכשו ילווה אתכם למשך שנים קדימה, בתקווה שלא תרצו להחליפו. ובכדי לוודא שלא תרצו להחליפו, יהיה כדאי לבצע את העסקה של רכישת רכב באופן מדויק. ואם מדברים על עסקאות רכישת רכבים בצורה נכונה ומדויקת, מדברים למשל על ליסינג פרטי אצל קפיטל מוטורס, תנאי מימון של 100% על רכישת רכב ועוד. 

מעוניינים לבצע טרייד אין ולהתחדש ברכב אחר? זה אפשרי גם כן, אין בעיה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר טלפוני ואחד מהנציגים של קפיטל מוטורס ייתן לכם הצעה אטרקטיבית שתעזור לכם לשבת ברכב חדש.

 

אילו רכבים ניתן לרכוש במסגרת ליסינג פרטי בקפיטל מוטורס?

באופן כללי, חשוב לדעת שסוכנות קפיטל מוטורס עוסקת בייבוא מקביל של רכבים. מאחר שזה כך, אתם יכולים לבחור את רכב החלומות שלכם בין דגמים וסוגים באמת שונים ומגוונים של מכוניות. רכב משפחתי? אולי ספורטיבי? אולי בכלל 4X4? 

בין אם כך או כך, בסכנות קפיטל מוטורס אתם תמצאו את מבוקשכם ודרישותיכם מהרכב. ניתן לרכוש רכבים במסגרת של ליסינג פרטי, במסגרות של 100% תנאי מימון על רכישת רכב, במסגרות של טרייד אין ועוד. אין באפשרותכם לשלם מקדמה על רכישת רכב? צרו קשר טלפוני עוד היום עם קפיטל מוטורס ויוצעו לכם פתרונות אידיאליים. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך