דודג' ראם 2500 במבחן שטח – סקירה

דודג' ראם

כולנו יודעים ששמותיהם של מותגי רכב אמריקאיים, הולכים לפניהם. ואין רכב ששמו הולך יותר לפניו מאשר המותג האמריקאי, דודג'.

דודג' מגיעים עם מורשת אמריקנית רבת שנים, בעיקר של שרירים וכוח, נוחות ואמינות יתר. בואו נכיר את דודג' ראם 2500 יותר לעומק, לעומק השטח. 

"אין כמו דודג'", היה פעם אומר אל באנדי המיתולוגי בזמנו. ולמי שלא מכיר את סדרת הטלוויזיה שנקראת "נשואים פלוס", אנחנו נסביר כאן מי היא דודג' ואילו רכבים החברה האמריקאית הזאת מציעה לנהגים בימינו.

אם עדיין לא נתקלתם, דודג' הוא מותג אמריקאי בעל רקורד של שנים רבות. החברה אמנם מייצרת גם רכבים משפחתיים, אבל לארץ הקודש הגיעו בעיקר טנדרים ורכבי משא. כבר עכשיו אנחנו נציין, אם אתם רוצים לנהוג על דוג' ראם 2500, אז אתם צריכים להחזיק ברישיון משא, קרי רישיון משאית.

 

מה מידות דודג' ראם 2500? 

הדודג' מגיעה במידות של יותר מ-6 מטרים לאורה ובמשקל של יותר מ-3 וחצי טון. ומאחר שאלו הן המידות, הדודג' הזו נחשבת משאית לכל דבר. אבל פה הקאץ'! כשמתיישבים בדודג' ראם 2500, הדבר האחרון שהיא מרגישה, זה משאית. יש לכם את כל הפאר והיוקרה בפנים, כולל מחממי מושבים ומיזוג למושבים. רוצים גם חימום להגה? קיבלתם? רוצים לוח מכוונים דיגיטלי? יש. מה לגבי תאי אחסון פנימיים בתוך תא הרכב? ובכן, מאחר שהרכבים האלו מוגדרים בתור רכבי עבודה, הנהג בדרך כלל יצטרך לא מעט תאי אחסון בתוך תא הנוסעים.

שימו לב, דודג' הצליחו להגיע כאן לנתון מטורף ומרשים במיוחד. אם אתם מרכזים את נפח האחסון של כל התאים הקטנים והבינוניים בתא הנוסעים, אתם מגיעים לנפח האחסון של תא המטען של קיה פיקנטו. נתון שקשה להתעלם ממנו. במילים יותר פשוטות, כל אותם תאי אחסון שיש בתא הנוסעים ובמושבים האחוריים, מגיעים לכדי נפח של כ-250 ליטרים. לא ייאמן. וזה עוד לפני שדיברנו על הארגז מאחורה, שבו ניתן לאחסן כלי עבודה קטנים וגדולים יותר.

דודג ראם החדשה
הדודג' מגיעה במידות של יותר מ-6 מטרים לאורה ובמשקל של יותר מ-3 וחצי טון (קרדיט: autoblog.com)

 

דודג' ראם 2550 – טנדר משא עם איכויות יוקרה 

דודג' ראם 2500 נחשבת אחת ממכוניות עבודה המומלצות ביותר עבור מי שעובד עם שיש. מאחר ששיש ובטון נחשבים מאוד כבדים, לא יהיה ניתן לשנע אותם בכל כלי רכב. אבל גם כאן, חשוב לזכור שישנן משאיות חזקות יותר שמיועדות למשקלים גדולים של שיש ובטון.

אמנם תוכלו להוביל שיש ובטון עם דודג' ראם 2500, אבל בהתאם להוראות היצרן.

אם אתם צריכים לשנע שיש ובטון כבדים ממה שהדודג' יכולה לשאת, תשתמשו במשאיות חזקות יותר. אל תסתכנו לחינם, החיים שלכם שווים יותר מזה.

אמנם דודג' ראם 2500 אנה מוגדרת בתור רכב פנאי ושטח, אבל אתם לחלוטין יכולים לקחת אותה לטיולים בצפון ובדרום. למעשה, המושבים האחוריים מתקפלים באופן כזה שזה מרגיש ממש כמו מיטה.

אם אתם בקטע של קמפינג ובא לכם לישון ברכב, אתם יכולים לעשות זאת ללא בעיה. כמובן, זה מותאם לשינה של אדם אחד, לא יותר מזה.

דודג' ראם 2500 יכולה לכבוש שטחים שנחשבים שטחים קשים, אבל לא מומלץ לקחת אותה לשטחים סלעיים והרריים.

דודג' ראם מבט פנימה
רוצים גם חימום להגה? קיבלתם? רוצים לוח מכוונים דיגיטלי? יש (קרדיט: autoblog.com).

 

במה דודג' ראם 2500 יצטיין בעיקר? 

אמנם הדודג' הזו יכולה לצלוח שטחים יותר קשים מאשר רכבי פנאי ושטח, אבל עדיין לא מדובר כאן בג'יפ. מדובר בטנדר שהוא רכב משא לכל דבר. הוא מצטיין במשא כבד ובנוחות נסיעה אמריקאית איכותית ביותר.

אם אתם מעוניינים לנהוג ברכב שמבפנים מרגיש כמו רכב יוקרה, אבל לכך מצורפים גם כל שרירי המשא, זה הרכב עבורכם.

בתוך העיר, כמובן שתהיה לכם בעיה לאתר חניות. מדובר במידות גדולות במיוחד, עם יותר מ-6 מטרים של אורך הטנדר.

מאידך, מחוץ לעיר אתם תרגישו כאילו אתם נוסעים בלימוזינה מפנקת במיוחד.

יש לכם את כל הפיצ'רים השונים של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת אקלים דיגיטלית ורמקולים איכותיים, מצלמת דרך במראת הנהג, 5 מצלמות היקפיות סביב הרכב, בקרות אקלים נפרדות לכל חלק ברכב ועוד.

אם דיברתם על פיצ'רים וגאדג'טים, דיברתם על האמריקאיים, אין ספק.

ואם מדברים על ליסינג לרכבי משא או ליסנג לדודג' ראם 2500, מדברים על קפיטל מוטורס.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו