מתיחת הפנים למפוארת מבית ב.מ.וו – ב.מ.וו X6 החדשה

ב.מ.וו X6 החדשה 2024

בתחילת שנת 2024 הציגה ב.מ.וו את "מתיחת הפנים" שעברו שניים מדגמי החברה – ה – 5X וה – 6X. בגרסת 2024, אנחנו מקבלים דגמים במראה ועיצוב מודרניים ומהודקים יותר, עם שדרוג של יחידות ההנעה ואבזור עשיר יותר – ועם תג מחיר גבוה בכ – 50,000 ₪ ביחס לגרסאות הקודמות. הצוות של קפיטל מוטורס יצא לבחון את ב.מ.וו 6X xDrive 2024 – וחזר עם כל הפרטים.

BMW X6 2024

דגם וותיק במראה חדש ומרהיב

ב.מ.וו 6X אינו דגם חדש, למעשה, הוא הוצג כבר בשנת 2007 כרכב קונספט וטבע אז לראשונה את המושג קרוסאובר קופה. הדור השלישי של רכב היוקרה הסלוני מבית ב.מ.וו הוצג בשנת 2020, ובשנת 2024 הוא עובר "מתיחת פנים" לאותו הדור ומציג שינויים מקצה לקצה.

עיצוב חדש ומרהיב

ב.מ.וו 6X הגיעה כבר בתחילת חייה במראה ייחודי ועוצר נשימה, וגם היום בגרסת 2024, אין ספק שמדובר ברכב בעל מראה שומט לסתות. בעיצוב החדש לאחר מתיחת הפנים, מגיעה ה – 6X עם עיצוב מחודש לשבכה הקדמית גדולת הממדים, עם יחידות תאורת לד חדשות במראה מלוכסן, ועם כונס אוויר בחזית שבו ממוקמים חיישני מערכות הבטיחות. בפרופיל הרכב אפשר לראות את עיצוב הקופה המעוגל, לצד זוויות חדות ודינאמיות יותר של דגם 2024. גם חלקו האחורי של הרכב עבר עדכוני מראה עם עיצוב מחודש של השבכה האחורית ויחידות תאורת לד במראה מעוצב.

עיצוב המרחב הפנימי של 6X גם הוא בוגר, בשל, פרקטי, מהודר ומתאים לקטגוריה: המושבים מרופדים עור בגוונים של חום, אדמדם ושחור, עם שילוב של חיפוי דמוי עץ בפנים הדלתות ובאזור הקונסולה המרכזית. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ', התצוגה ידידותית וברורה עם מספר מצבי תצוגה לבחירת הנהג. צג מולטימדיה נוסף בגודל 14.9 אינץ' ממוקם במרכז הרכב. סידור הרכיבים וכפתורי השליטה בב.מ.וו 6X מקבל מאיתנו ציון גבוה במיוחד, עם בוררים נוחים למצבי הנהיגה ולשליטה על מערכת ה – iDrive Touch החדשה בגרסה 8.5, ועם אפשרויות נוחות לנהל את מצב בולמי האוויר האדפטיביים ולשלוט בגובה המרכב. המושבים הקדמיים הם חשמליים (עם זכרונות), מאווררים ומחוממים, וכדאי להזכיר שה – 6X מגיעה עם תא מטען בנפח של 580 ליטרים – נדיב לכל הדעות.

ב.מ.וו X6 החדשה

מנוע וביצועים

ה – xDrive 30d X6 מגיעה בגרסת דיזל בלבד, בשילוב מערכת מיקרו היברידית עם מנוע חשמלי קטן של 48 וולט. מנוע ה – 6X הוא כאמור מנוע דיזל של 6 בוכנות בנפח 3 ל' בהנעה כפולה, עם הספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ. המהירות המרבית שלו היא 235 ק"מ והאצה מ – 0 ל – 100 תארך 6.1 שניות. ביחד עם המערכת החשמלית מייצרת יחידת ההנעה של ה – 6X 298 כ"ס אם כי בחוויית הנהיגה, המערכת המיקרו היברידית אינה מאוד משמעותית לביצועים או לצריכת הדלק. למערכת ההנעה משודכת תיבת הילוכים פלנטרית של 8 הילוכים עם אפשרות להעברה ידנית של הילוכים באמצעות ידית הממוקמת מאחורי ההגה. צריכת הדלק לפי נתוני היצרן עומדת על 13.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, מבחן הדרכים שלנו הציג נתונים די דומים.

בסופו של יום, מדובר ברכב רב עוצמה, מאובזר ויעיל – אולם בחוויית הנהיגה שלנו, נזכיר במיוחד את מערכת מתלי האוויר האדפטיביים של ה – 6X, שהופכים את הנהיגה ברכב מטובה מאוד לפנומנאלית.

ב.מ.וו X6 החדשה מנוע

אבזור ובטיחות

ב.מ.וו xDrive 30d X6 משווק בישראל בגרסה אחת בלבד, היא גרסת M-Expressive, המשווקת בישראל מאז סוף ינואר השנה (2024). גרסת 2024 המחודשת עוד לא נבחנה במבחני הריסוק האירופאיים, ומפרט האבזור שלה עשיר וכולל גג שמש פנורמי, מערכת תאורות לד אדפטיביות, חישוקי 22 אינץ' קלים, מערכת חכמה לכניסה והנעה ללא מפתח ומערכת טריקה רכה לדלתות, מערכת בקרת אקלים עם ארבעה אזורים, מערכת שמע מבית הרמן קאדון עם 16 רמקולים, ועוד. ברשימת מערכות הבטיחות שה – xDrive 30d X6 מגיעה איתם, נמנה בין השאר מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת היגוי אקטיבי לבקרת סטיה מנתיב, מערכת בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מערכת התראה על עייפות נהג, ועוד רבות.

ב.מ.וו X6 החדש 2024

ב.מ.וו xDrive 30d X6 משווקת בישראל במחיר של 789,900 ₪. אם אתם מחפשים את רכב הבא שלכם, בין אם רכב יוקרה, רכב משפחתי או עירונית זריזה, צרו קשר עם הצוות המקצועי של קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, ונשמח ללוות אתכם לרכב המתאים לכם ביותר, כולל הצעה לטרייד אין והצעות מימון.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו