אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה – סקירה

audi rs5

היינו שמחים להגדיר אותה בקטגורית רכבים כזו או אחרת, אבל אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה מזכירה חללית יותר מאשר כל רכב אחר.

וליתר דיוק, מזכירה חללית קרב שמצוידת במנוע עוצמתי במיוחד. סוכנות קפיטל מוטורס הכינה עוברכם טיסה וסקירה מלאה – אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה. 

אם חשבנו שראינו הכול בחיים האלו, חברת AUDI כאן כדי להזכיר לנו שעוד לא ראינו כלום. עם דגמים כמו ה-Q8 שמציעים 600 כ"ס, מגיע גם הדגם של אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה אשר מציע 450 סוסים מתחת למכסה המנוע.

קבלו אותה במלוא הדרה ועם מנוע טווין טורבו, אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה בסוכנות קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי ומימון רכבים, טרייד אין ועוד.

 

אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה – סקירה מלאה 

אתם יכולים לרכוש אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה במרכב ספורטבק קלאסי, אבל אפשר גם לרכוש אותה בגרסת הקופה.

בין אם כך או כך, אתם זוכים ברכב מיוחד במינו אשר מציע חוויית נהיגה כמו שרק AUDI יודעים לספק לנהג. 

אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה מגיעה עם מנוע בנפח של 2,900 סמ"ק. במילים אחרות, מנוע בנפח של 2.9 ליטר המפיק 450 כ"ס. רציתם 6 צילינדרים? רציתם אותם מסודרים בצורה של V? אין בעיה, קיבלתם גם וגם.

יש לכם כאן מנוע 6V מתקדם ועוצמתי במיוחד אשר מפיק 61 קג"מ בטווחי 1,900 – 5,000 סל"ד. במילה אחת – וואו.

audi rs5

בין אם כך או כך, אתם זוכים ברכב מיוחד במינו אשר מציע חוויית נהיגה כמו שרק AUDI יודעים לספק לנהג (קרדיט: caranddriver.com).

 

איזו תיבת הילוכים קיימת באודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה

בכדי להתמודד עם כל הכוח הזה שמועבר מהמנוע לגלגלים, אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה מצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית (8 הילוכים).

יחד עם זאת, כמובן שיש לכם כאן גם את מערכת ההנעה המפורסמת של חברת AUDI, מערכת הקוואטרו (QUATTRO). למי שלא מכיר את המושג, מערכת הקווארט היא ייחודית לחברת אודי והיא מספקת לכם את ההנעה הכפולה.

 

הנעת QUATTRO ב-אודי RS5 ספורטבק מאפשרת נהיגת שטח? 

ממש, אבל ממש לא, הנעת הקוואטרו באודי אינה מאפשרת לכם נהיגה בשטח. מה שהיא כן מאפשרת לכם, זה הנאה מנהיגה הרבה יותר יציבה. מאחר שהרכב חזק במיוחד ונועד לתאוצה זריזה, אודי ציידו את הרכב בהנעה כפולה אשר מסייעת לייצב אותו על הכביש. 

מעבר להנעה הכפולה של הרכב, כמובן שיש לכם כאן גם מתלים משופרים, כמו כן בלמים חזקים במיוחד שנועדו לרכבי ספורט ועוד. אגב, מערכת הפליטה כאן היא משופרת גם כן, היא נקראת מערכת פליטה RS. המתלים הם RS גם כן, כשם שחוויית הנהיגה היא ספורטיבית לחלוטין.

 

מה נמצא בתוך תא הנוסעים של אודי RS5 ספורטבק 2021 

בתוך תא הנוסעים אנחנו נמצא את כל האבזור שניתן לצפות לו מדגם RS של AUDI. יש לכם מושבי RS ספורטיביים במיוחד, ריפוד עור נאפה עם תפירות יפהפיות, דוושת ספורט בציפוי מתכת, גימור של קרבון ועוד. 

אין ספק, אודי RS5 ספורטבק 2021 החדשה לוקחת את אחד המקומות הראשונים בתחרות הרכב המעוצב ביותר ב-2021. גם בתוך תא הנוסעים אפשר להיות עדים לעיצובים מרשימים במיוחד ברמות גימור מאוד גבוהות.

 

דיגיטציה מלאה ותחושה חללית במיוחד ב-AUDI 

מיותר לציין אולי, אבל בכל זאת נגיד שבפנים יש לכם דיגיטציה 100%. כמעט אין כאן כפתורים בפנים, כמעט הכול דיגיטלי. לוח השעונים הוא דיגיטלי במלואו, הנתונים שאתם מקבלים על הצגים הם דיגיטליים, התחושה כאן עתידנית ביותר.  

מעבר לתחושות עתידניות ברכב הזה, יש גם מערכות בטיחות מובנות משוכללות ביותר. אודי דאגו לצייד את הרכב הזה כמעט בכל סוגי המערכות הכי מתקדמות שקיימות כיום, מה שמקנה לו ציון גבוה מאוד במבחני הבטיחות השונים.

audi rs5

מעבר לתחושות עתידניות ברכב הזה, יש גם מערכות בטיחות מובנות משוכללות ביותר (קרדיט: caranddriver.com).

 

רכישת אודי RS5 ספורטבק 2021 בתנאי ליסינג פרטי 

אם אתם מעוניינים לרכוש אודי RS5 ספורטבק 2021, אנחנו כאן כדי לסייע בייעוץ לפני רכישתה.

סוכנות קפיטל מוטורס מעסיקה מומחים בתחום הרכב אשר יכולים לייעץ לכם גם אונליין וגם טלפונית. אם תרצו, ניתן לתאם עמנו הגעה לסניף ולקבל גם שם ייעוץ. 

עם ריביות נמוכות במיוחד, סוכנות קפיטל מוטורס מאפשרת לכל נהג ונהגת להיכנס לרכב חלומותיהם בתנאי תשלום מעולים.

אנחנו מחזיקים בצי רכבים בפורטיביים, כמו כן ברכבי SUV, רכבי 4X4, רכבים משפחתיים, מכוניות סופר מיני ועוד. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו