אלפא רומיאו חשמלית: מילאנו החדשה עולה על פס הייצור

אלפא רומיאו מילאנו

אלפא רומיאו כבר קבעה את התאריך לחשיפת החשמלית הראשונה מבית הייצור שלה, היא אלפא רומיאו מילאנו, רכב פנאי שטח שעל פיתוחו עמלו טובי המהנדסים מבית הייצור עתיר המוניטין.
ב – 10 באפריל, במילאנו שבאיטליה, באירוע רכב שיועבר גם אונליין, צפויה להיחשף אלפא רומיאו חשמלית חדשה, וכבר כעת חשפה החברה תמונות כלליות של הרכב החדש והמסקרן כשהוא עטוף במעטה של מסתורין, לצד מעט מאוד פרטים על אודות הדגם החשמלי הראשון. אלפא רומיאו החשמלית החדשה אמנם הוצגה לראשונה תחת מעטה של שמיכת הסוואה, אולם יש פרטים שאנחנו כבר יכולים לספר על הדגם המסקרן, והנה הם לפניכם.

אלפא רומיאו החשמלית החדשה אמנם הוצגה לראשונה תחת מעטה של שמיכת הסוואה, אולם יש פרטים שאנחנו כבר יכולים לספר

אנחנו יודעים לספר כי מדובר ברכב פנאי שטח חשמלי קטן מקבוצת B-SUV, שמגיע מעל פלטפורמת CMP מבית סטלנטיס, עליה מבוססים גם פיג'ו 3008 החשמלית החדשה הצפויה להגיע ארצה במהלך שנת 2024, ג'יפ אוונג'ר החדש שהגיע ארצה בתחילת השנה, ואופל מוקה החשמלית.

חשוב לציין כי זהו הדגם הראשון שהושק עבור אלפא רומיאו חשמלית, על אף שהחברה כבר הכריזה בעבר על כוונתה לייצר דגמים חשמליים עבור כל הרכבים שלה עד שנת 2027. באלפא רומיאו מבטיחים כי כבר בהמשך השנה נראה עוד גרסאות חשמליות לדגמים קיימים של החברה, מעל פלטפורמת STLA שגם היא מבית סטלנטיס.

הקטן בהיצע

אלפא רומיאו מילאנו צפויה להיות הרכב הקומפקטי הקטן ביותר של החברה, מאז הופסק ייצור הדגם אלפא רומיאו ג'ולייטה. עוד לא פורסמו נתונים על אודות מערכות ההנעה, הסוללה והאבזור של אלפא רומיאו מילאנו החדשה, אולם ניתן להניח כי הדגם החדש יגיע עם מנוע חשמלי של 156 כ"ס, סוללת 54 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי שיעמוד על כ – 400 ק"מ, עבור גרסת הבסיס שתוצג כפי הנראה ב – 10 לאפריל.
הגרסה הראשונה שתוצג צפויה להציע הנעה אחורית בלבד ובהמשך, כך אנחנו צופים, יצטרפו אל גרסה ראשונה זו גם גרסאות הנעה כפולה.

אלפא רומיאו חשמלית
ניתן להניח כי הדגם החדש יגיע עם מנוע חשמלי של 156 כ"ס, סוללת 54 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי שיעמוד על כ – 400 ק"מ

ביצועים

באלפא רומיאו מספרים כי במהלך תכנון הדגם החדש, חשוב היה לשמר את אותה חוויית נהיגה שהחברה מוכרת בגינה. אותה נהיגה ספורטיבית, עם סל"ד גבוה ורכב תגובתי שנענה לכיווני הנהג. המהנדסים שעבדו על תכנון הדגם החדש של אלפא רומיאו החשמלית החדשה הם אלה שהיו מעורבים בפיתוח כמה מהדגמים האלמותיים של אלפא רומיאו, כמו אלפא רומיאו C8, C4, ואלפא רומיאו סטלביו. תכנון הדגם האיטלקי החדש נועד לאפשר דינמיקת נהיגה טובה וביצועים, עם חוויית נהיגה טובה כמו שרק אלפא רומיאו יודעים לספק.

 

לעוד מידע – עקבו אחר קטלוג הרכבים של קפיטל מוטורס!

אלפא רומיאו חשמלית החדשה תיחשף, כאמור, באפריל השנה ומכירתה בוודאי תחל באירופה במחצית השנייה של 2024. כשתגיע החשמלית המסקרנת לארץ, צוות המקצוענים מבית קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, יפעל על מנת להוסיף גם אותה לקטלוג המכיל אלפי רכבים מבית הסוכנות, על מנת לאפשר רכישתה בתנאים מועדפים, בליווי ועם ייעוץ פיננסי לאורך כל הדרך.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו