אינפיניטי

מציג 3 דגמים

סקירה קצרה לאינפיניטי

אינפיניטי

אינפיניטי הוקם ב-1989 במקביל להכרזה על מותג לקסוס של טויוטה. האינפיניטי הוצג כמותג היוקרה של חברת ניסאן היפנית ומטרתו הייתה לחדור לשוק האמריקאי. בתחילה דגמי המותג אינפיניטי התבססו על הדגמים השונים של ניסאן ויש שיגידו שסבלו מחוסר ייחודיות ועיצוב שאינו מזהה את המותג. בתחילת שנות האלפיים ולאחר שרנו שניסאן נרכשה על ידי רנו, היה ניתן להבחין בשינוי בעיצוב דגמי אינפיניטי ובמפרטם.  

QX70

למעשה, האינפיניטי QX70 הוא דגם מחודש של ה- FX כאשר בזמן המיתוג החדש של האינפיניטי הרכב מותג בצורה חדשה. המפרט הטכני של רכב זה זהה למפרט של ה- FX. מדובר ברכב פנאי גדול המספק יוקרה, מנועים, גודל ואבזור. עיצובו כשל רכב ספורטיבי גדול למראה והביצועים שלו לא מאכזבים בזכות שלדה מהודקת ויחידות הנעה חזקות. יש לציין שרכב זה זולל דלק רב.  

Q50

בשנת 2013 הוצגה האינפיניטי Q50 כמחליפה של ה G-סדאן מליין אינפיניטי. הרכב עושה מתבסס על הרצפה של הקודם בעל אורך של 285 ס"מ בסיס גלגלים אך יש גדילה בכחמישה סנטימטרים לרוחב. בין המנועים המוצעים ניתן להשיג מנוע טורבו בנזין בעל נפח של 2.0 ליטר עם 204 כ"ס. מנוע 6V 3.6 ליטר עם 328 כ"ס שלא משווק כרגע בישראל וגרסה היברידית של הרכב עם מנוע 6V בעל פח של 3.5 ליטר עם 365 כ"ס הניתן לרכישה בישראל. גרסה נוספת הינה בעלת נפח מנוע של 3.0 ליטר טווין טורבו 6V הנחשבת לחזקה עם 405 כ"ס. הרכבים ניחנים בתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים וניתן לבחור בין הנעה כפולה או אחורית בלבד. הרכב שונה מקודמו גם בעיצוב סביבת הנהג כאשר בקונסולה ניתן למצוא שני מסכים הפרודים זה מזה אך פועלים בסנכרון. בנוסף, הדגם ניחן באבזור נוחות רב וכמו כן בטיחות כאשר בין כלל מערכות הבטיחות יש מערכת בלימה עצמאית העובדת גם ברוורס, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת תיקון סטייה מנתיב והתרעה.  

QX60

ב- 2011 השיקה אינפיניטי את רכב הפנאי הגדול ה-QX60 בשם JX אך שם זה שונה לשמו כיום בשנת 2013. לישראל הגיע רכב זה בשנת 2014 כאשר זה כבר נושא את השם החדש שהוחלף כחלק מהליך מיתוג מחודש של אינפיניטי. הרכב מבוסס על רצפה מוארכת של הניסאן רומאנו כאשר רצפה זו הינה רצפת הנעה קדמית שאיננה אופיינית לרובם של דגמי אינפיניטי. הרכב מציע שבעה מושבים בשלושה שורות כאשר תא המטען שלו גדול בעל נפח של 447 ליטר. בישראל, ניתן להשיג את רכב הפנאי הגדול עם מערכת הנעה אחת כאשר המנוע הינה 6V בנפח 3.5 עם 265 כ"ס והנעה כפולה כאשר תיבת ההילוכים הינה אוטומטית רציפה. במפרט הטכני של ה- XQ60 ניתן למצוא שישה כריות אוויר כאשר בעבר, הופיעו ברישיון הרכב שבעה כריות אוויר ודבר זה נובע מטעות של משרד התחבורה. לסיכום מדובר ברכב פנאי גדול המתאים להסעת שבעה נוסעים בנוחות מרבית בעל סביבת נהג עם שפע של אבזור הנחשב לרכב טוב לנסיעה בשבילים מבלי פחד משיבושים קטנים. בין החסרונות ניתן למצוא ששורת המושבים השלישית מתאימה בעיקר להסעת ילדים ושתא המטען לא נוח להעמסה.    

מאמרים על דגמי אינפיניטי