יונדאי

מציג 17 דגמים

קטנות
2024
יונדאי i10
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 1,025
קטנות
2024
יונדאי i20
6 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 1,571
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי וניו
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 1,584
משפחתי
2024
יונדאי אקסנט
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 1,714
קטנות
2024
יונדאי באיון
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 1,741
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי קונה
9 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 1,949
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי טוסון
5 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,130
משפחתי
2024
יונדאי אלנטרה
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,208
ספורט
2024
יונדאי i20N
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 2,378
מנהלים
2024
יונדאי סונטה
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 2,507
מנהלים
2024
יונדאי סונטה היברידית
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,624
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי איוניק 5
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,780
חשמלי
2024
יונדאי איוניק 6
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 2,780
ספורט
2024
יונדאי i30N
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 3,508
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי סנטה פה
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,508
מסחרי
2024
יונדאי סטאריה
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 3,885
ג'יפונים ושטח
2024
יונדאי פליסייד
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,158

סקירה קצרה ליונדאי

יונדאי

יצרן הרכב הקוריאני, יונדאי, התחיל את דרכו במספנות ענק אשר נושאות את השם. בשנת 1967, החלה דרכה יונדאי עם הרכבה מקומית של דגמי רכבי פורד כאשר בהמשך היא פנתה לדרך עצמאית אך רכביה היו מבוססי רכבי מיצובישי במהלך שנות השבעים. זה היה בשנת 1989 כאשר הציגה דגם ראשון משלה אשר נקרא סונטה. בשנות התשעים התבססה יונדאי על הנדסה איטלקית ועיצוב גרמני וכאשר נגמר המשבר הגדול של תעשיית הרכב הקוריאנית לקראת תחילת המאה הנוכחית, רכשה יונדאי את קיה והתכוונה להפוך לאחת מהיצרניות הגדולות. בסוף שנות התשעים הפך קונצרן יונדאי קיה לחמישי בגודלו בעולם. בשנת 2016 הוכרז על ידי יונדאי על הקמת מותג יוקרה בשם ג'נסיס אשר מיועד להצעת דגמי פאר וסלון עם הנעה אחורית. היום יונדאי פועלת בייצור מגוון רחב של דגמי נוסעים ופנאי. בישראל, יונדאי זכתה להצלחה כבירה כאשר בתחילת העשור השני למאה הנוכחית מכרה יותר מכוניות מכל מותג אחר בנפרד. יונדאי מיובאת לישראל מזה שלושה עשורים על ידי כלמוביל.

יונדאי טוסון

הדור השלישי של היונדאי טוסון הוצג בשנת 2015 כאשר זה החליף את ה- ix35. בהתחלה הוצע הדגם עם שתי יחידות הנעה והן מנוע בנזין אטמוספרי עם נפח של 1.6 ליטר או 2.0 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית וההיצע השני היה גרסת מנוע בנפח 2.0 ליטר עם אפשרות להנעה כפולה. היום לא ניתן לרכוש דגם חדש עם מנוע בנפח של 1.6 ליטר אטמוספרי אך ניתן להשיג מנוע בנפח 1.6 ליטר טורבו עם תיבת 7 הילוכים דו מצמדי כאשר כל הגרסאות של הדגם מוצעות עם הנעה קדמית בלבד. הרכב כה לדירוג של חמישה כוכבים במבחן של יורו אך יש לציין שהציון תקף אך ורק לרכבים בעלי מערכת תיקון סטייה מנתיב כאשר זו מוצעת בישראל החל מסוף שנת 2017. הרכבים החדשים, המוצעים בישראל החל משנת 2018 מציעים מבחר עשיר, ותקני של מערכות בטיחות מתקדמות וכמו כן עיצוב פנימי חדיש.

יונדאי i20

בשנת 2014 הוצג הדור השני יונדאי i20 כאשר זה מבוסס על רצפה חדשה ובסיס הגלגלים של הרכב גדול יותר. בשנת 2015 החל שיווק הרכב בישראל כאשר בהתחלה ניתן היה להשיג שתי מערכות הנעה ואלו בנזין אטמוספרי עם בחירה בין מנוע בנפח 1.2 ליטר עם תיבת 5 הילוכים ידנית או 1.4 ליטר או מנוע בנפח 1.4 ליטר עם תיבת 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית. בהתחלה מערכות בטיחות עדכניות לא שווקו בישראל מה שמצביע על כך שציון הבטיחות הגבוה שקיבל הרכב, כ- 4 כוכבים לא היה תקף בארץ אך החל מסוף שנת 2018 ניתן להשיג בישראל את הדגם המעודכן אשר שונה בעיצוב ובהיצע מערכות ההנעה, מנוע בעל נפח של 1.0 ליטר טורבו עם תיבת 7 הילוכים דו מצמדי וכמו כן גם עם מערכות בטיחות עדכניות. המכונית ניחנת בכושר ספיגה טובה לשיבושי דרך ודבר זה רלוונטי גם בעבור שיבושים בסדר גודל גדול. הרכב איננו מוצלח בבידוד רעשי כביש אך ביחס למתחרות הוא לא נופל. באופן כללי נוחות הנסיעה ברכב נחשבת לדי טובה.  

מאמרים על דגמי יונדאי